تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

تقدیر استاندار لرستان از فرماندار کوهدشت در مهار آتش سوزی

  • کد خبر : 73217
  • 19 مرداد 1394 - 12:22

  به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ استاندار لرستان در نشست فرمانداران استان که عصر دیروز در استانداری برگزارشد  با اشاره به آتش سوزی بخشی از جنگلهای شهرستان کوهدشت گفت : فرماندار کوهدشت و تیم مدیریتی شهرستان با دست خالی ، صادقانه و با تمام توان به جنگ آتش رفته و آنرا مهار کردند.وی افزود : […]

0-37 (2)

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ استاندار لرستان در نشست فرمانداران استان که عصر دیروز در استانداری برگزارشد  با اشاره به آتش سوزی بخشی از جنگلهای شهرستان کوهدشت گفت : فرماندار کوهدشت و تیم مدیریتی شهرستان با دست خالی ، صادقانه و با تمام توان به جنگ آتش رفته و آنرا مهار کردند.
وی افزود : از فرماندار کوهدشت صمیمانه تشکر کرده و افتخار می کنم به تیمی که با مدیریت جهادی و دستان خالی پای کار بودند.
بازوند افزود: امیدوارم همه مدیران با همکاری و همراهی فرمانداران بتوانند در جهت پیشگیری از آتش سوزی جنگل ها از همه امکانات و منابع به نحوه احسن استفاده کنند .
استاندار لرستان گفت : آتش سوزی در کوهدشت ۸ برابر وسیع تر از آتش سوزی در ایلام بود درحالیکه برای خاموش کردن آتش سوزی ایلام سه استان بسیج شده بودند اما در کوهدشت با امکانات و نیروی کمتر ولی با سرعت بیشتری مهار گردید.
وی همچنین از الزام دستگاههای امنیتی و تخصصی به شناسایی علل و عوامل این آتش سوزی اشاره و گفت : دستگاههای تخصصی و امنیتی و همچنین ستاد مدیریت بحران موظف شده اند در اسرع وقت عوامل بروز آتش سوزی اخیر در کوهدشت را شناسایی و اعلام نمایند ، همچنین ستاد مدیریت بحران راهکارهای آگاهی بخش به مردم برای همراهی در پیشگیری و مهار این گونه آتش سوزی ها را ارائه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73217

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. الحق که جناب محمدی فرماندار کوهدشت بسیجی وار و با کمترین امکانات توانست آتشی که می توانست روزها ادامه داشته باشد را کنترل و مهار نمایند واقعا هر قدر از این فرماندار بسیجی قدردانی کنیم کم است ،درود بر دولت تدبیر وامید و فرماندار محبوب کوهدشت.

  2. جالبه هروقت اتفاقی مانند آتش سوزی اخیر و مشابه آن رخ می دهد اولین ذهنیتی که برای بیشتر مسئولین پیش میاید اینه که بی احتیاطی مردم باعث بروز حوادثی از این قبیل شده ولی متاسفانه زحمت همشهریان عزیزی که دست خالی جند روز با حریق مقابه کردند و آن رامهار کردند به چشم نیامد
    خوبه حداقل جناب استاندار از آقای فرماندار تشکر کردند

  3. سلام ،فرماندارمحترم کوهدشت شایسته ترین وتوانمندترین فرمانداردرسطح استان وغرب کشورمی باشد، امیدوارم خداوندبه ایشان بخاطرتلاشهای صادقانه وخدمت بی منت به مردم همیشه سلامت وتندرست وعاقبت بخیرشوند ان شاءالله.

  4. درودبرفرمانداری ازجنس مردم

  5. برادران عزیز اینقدر سپاس و تشکر برای چه جز این است که این اقایان در منصب خود کاری به جز وظیفه و تکلیف خود انجام نمیدهند باتشکر از مدیریت سایت

  6. خداوند بخاطرتلاشهای صادقانه وخدمت بی منت
    شان به مردم همیشه سلامت وتندرست وعاقبت بخیرشوند ان شاءالله.

  7. ایشان شایسته تقدیر ویژه از طرف استاندار در شهرستان در میان مردمش بودند چراکه این حرکت باعث تشویق مردم در کارهای خیر و خداپسندانه بود و دیگ اینکه معرفی فرماندار سخت کوش بعنوان نمونه اسوه و اخلاق برای دیگر شهرستانها

  8. درود بر فرماندار توانمند کوهدشت

  9. ای کاش استاندار یه تشکر خشک و خالیم از انجمن آوای اردیبهشت بعمل میاورد

  10. با سلام و سپاس از تلاش های فرماندار محترم شهرستان کوهدشت که با دست خالی و خالصانه به عنوان یک فعال محیط زیست و دوست دار طبیعت برای خاموش کردن آتش در عرصه های جنگلی هیچ درنگی ننمودند.
    اما لازم به یادآوری است با توجه به گستردگی کمتر آتش سوزی در استان ایلام ، مدیر توانمند این استان جناب آقای دکتر رضا احمدی توانستند تمام نیروهای کشوری را بسیج نمایند و از این اتفاق جهت توانمند سازی استان مورد مدیریت خود در حال و آینده بیشترین استفاده را نماید. اما… آیا در استان لرستان مدیران منابع طبیعی با توجه به خسارت بسیار بیشتر حتی آمار واقعی را ارائه نمودند؟ مطالبات استان به گوش مسئولین کشوری رسید؟ گزارش نهایی از این واقع به اطلاع عموم رسید و….
    خداوکلیل خیلی بی انصافیه که خودمان را در حد ایلام بدانیم و این جای بسیار تامل و نگرانیست….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.