تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
7

فیلم «محمد (ص)» در لرستان اکران می‌شود

  • کد خبر : 73296
  • 20 مرداد 1394 - 11:06

  رئیس حوزه هنری لرستان گفت: اکران فیلم حضرت محمد (ص) روز ولادت امام رضا (ع) همزمان با سراسر کشور در لرستان انجام می‌شود. محمدحسین امیدی پور در گفت‌وگو با  تسنیم  ؛ در رابطه با اکران فیلم حضرت محمد (ص) در لرستان، اظهار داشت: فیلم حضرت محمد(ص) ساخته مجید مجیدی به‌طور همزمان در ایران و جهان […]

635057627362973429

 

رئیس حوزه هنری لرستان گفت: اکران فیلم حضرت محمد (ص) روز ولادت امام رضا (ع) همزمان با سراسر کشور در لرستان انجام می‌شود.

محمدحسین امیدی پور در گفت‌وگو با  تسنیم  ؛ در رابطه با اکران فیلم حضرت محمد (ص) در لرستان، اظهار داشت: فیلم حضرت محمد(ص) ساخته مجید مجیدی به‌طور همزمان در ایران و جهان اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اکران این فیلم همزمان با جشنواره مونترال کانادا انجام می‌شود، افزود: در جلسه هفته گذشته امکان پخش این فیلم برای حوزه هنری فراهم شد.

رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به اینکه چهره‌های بزرگی در این فیلم حضور دارند، عنوان کرد: فیلم‌برداری این اثر بر عهده ویتوریو استورارو و موسیقی متن آن ساخته ‌ای. آر. رحمان است که هر دو از هنرمندان برنده جایزه اسکار به شمار می‌آیند.

وی بیان کرد: این پروژه فاخر که پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفته، قرار است علاوه بر زبان فارسی به سه زبان عربی، انگلیسی و اردو به‌صورت همزمان در ایران و کشورهای مسلمان و اروپایی اکران شود.

امیدی پور با بیان اینکه فرمت این فیلم بالاتر از دیجیتال است و نیازمند داشتن سینمای دیجیتال، گفت: سینما استقلال خرم‌‎آباد به دلیل داشتن امکانات دیجیتال میزبان اکران همزمان این فیلم است.

وی با بیان اینکه این فیلم همزمان با ولادت امام رضا (ع) اکران می‌شود، عنوان کرد: هزینه بلیط این فیلم هزینه بلیط معمولی سینما است و درحالی‌که در کشورهای دیگر ۱۰ برابر این فیلم برای اکران آن دریافت می‌کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.