تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

انتقاد مردم دلفان از سهمیه ناچیز آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • کد خبر : 73300
  • 20 مرداد 1394 - 11:10

  جمعی از مردم شهرستان دلفان لرستان نسبت به سهمیه پنج نفری این شهرستان در سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتقاد کردند. به گزارش میرملاس ، این عده در تماس با دفتر خبرگزاری دراین شهرستان گفتند: آموزش و پرورش شهرستان دلفان و بخش محروم کاکاوند با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است اما در […]

images (1)

 

جمعی از مردم شهرستان دلفان لرستان نسبت به سهمیه پنج نفری این شهرستان در سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتقاد کردند.

به گزارش میرملاس ، این عده در تماس با دفتر خبرگزاری دراین شهرستان گفتند: آموزش و پرورش شهرستان دلفان و بخش محروم کاکاوند با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است اما در کمال تعجب در این آزمون تعداد کمی نیرو برای این منطقه درنظر گرفته شده است.
در دفترچه استخدامی آزمون آموزش و پرورش جذب ۵ نفر برای شهرستان دلفان در نظر گرفته شده که شامل جذب یک نفر مرد برای رشته الکتروتکنیک، یک نفر زن برای رشته کامپیوتر ،یک نفر مرد برای رشته گرافیک،یک نفر زن برای رشته مراقبت و سلامت در بخش کاکاوند و یک نفر زن برای رشته آموزگار استثنایی می باشد.
یکی از منقاضیان استخدام دراین آزمون می گوید : مدتهاست که چشم انتظار این آزمون بودیم اما متاسفانه شهرستان ۱۵۰ هزار نفری دلفان تنها پنج سهمیه در این آزمون دارد.
یکی از مربیان پیش دبستانی در این شهرستان نیز می گوید : در یکی از بندهای آزمون آمده است که مربیانی که حقوق و مزایا از آموزش و پرورش دریافت کرده اند می توانند در آزمون شرکت کنند حال سوال اساسی ما این است در کجای ایران مربیان پیش دبستانی از آموزش و پرورش حقوق و مزایا دریافت می کنند که مسئولان آموزش و پرورش این بند را در دفترچه آزمون ذکر کرده اند .
مرادی افزود: اگر مربیان پیش دبستانی حقوق و مزایا از آموزش و پرورش دریافت می کردند دیگر نیازی به شرکت در آزمون استخدامی نبود.
دارابی یکی از دیگر از منقاضیان شهرستان دلفان می گوید : شرایط شرکت در آزمون را به قدری سخت کرده اند که تعداد زیادی از فارغ التحصیلان به دلیل شرایط سنی نمی توانند در آن شرکت نمایند.
سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان نیز بیکاری را یکی از مهمترین مشکلات مهم شهرستان عنوان کرد و گفت : بیش از پنج هزار فارغ التحصیل بیکار در این شهرستان وجود دارد که متقاضی اشتغال و شغل می باشند .
جعفر طولابی با انتقاد از سهمیه کم تخصیص یافته به شهرستان دلفان و بخش کاکاوند گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در بسیاری از رشته ها با کمبود نیروی انسانی مواجه است .
وی ، خواستار تجدید نظر مسئولان وزارت آموزش و پرورش در افزایش سهمیه شهرستان دلفان و بخش کاکاوند در آزمون استخدامی شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز علت سهمیه کم شهرستان دلفان درآزمون استخدامی اموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در این آزمون نقشی ندارد و استخدام ها و سهمیه ها تصمیمی وزارتی است که از حیطه شهرستان خارج است.
احمد کاظمی افزود : بر اساس اطلاعیه اعلام شده سهمیه شهرستان دلفان در این آزمون چهار نفر در رشته های آموزگار استثنایی ‏، گرافیک، رایانه و الکترونیک است.
وی افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان دلفان این سهمیه نمی تواند جوابگویی نیاز این شهرستان باشد.
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و ۴۴۴ روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است .

گزارش : فاطمه بابایی

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. چرا مردم سر کار میزارن هر شهر دو یا سه نفر سهمیه داره که بالای هزار نفر ثبت نام می کنن هر نفر چهل پنج هزار دریافت می کنن احتمالا یه جای پول کم آوردند که می خوان جبران کنن

  2. ما رو بگید؟سهمیه کجاست؟اونم واسه نیروهای خودشون هست ….از ماست که برماست…

  3. مسخره ترین امتحان واستخدام طول تاریخ خواهد بود تازه وزیر میگه باید یکسال با هزینه خودت دانشگاه بری ؟ در ضمن سهم مناطق محرم یا همون کوهدشت چی شد ایا سیستان بلوچستان ۲۰۰ نفر لرستان ۱۵ نفر عین عدالت اینجا ست کاش اعلام نمکردن در ضمن مربی ۱۰سال خدمت بدبخت شاید نمره نیاورد فرسوده شده با کمترین حقوق تازه سنش هم بزرگه بعدش هم استخدام نمیشه عین چند سال پیش که نیروهای خدماتی اموزش پرورش قراردادی به پیمانی تبدیل وضع شدن ولی سابقه ۲۰ساله بعضی ها تازه از ۳یا ۴ سال شروع شد کدام شرع اسلامی این قبول داره بعد از ۱۵ یا ۲۰ سال که کمترین حقوق بگیری بعدش سابقه کار حساب نشه چرا جناب اقای ازادبخت امین جان اگه بتونی از وضیعت اون نیروها هم اطلاعاتی کسب کنی شاید کمکی در حق این بندگان خدا بشه اگه خواستی بنده تماس میگیرم خدمتت

  4. برید دنبال زندگی دیگه این فایده نداره

  5. مسخرمون کردن

  6. پس بقیه جوانان مردم که اینهمه درس خوندن مدرک گرفتن کجا برن؟کسیکه ۱۰یا۱۵ساله مدرک گرفته و هیچ فرصت استخدامی نبوده حالاکه این فرصت بسیار جزیی پیداشده آیا خدا خوشش میاد حالا به او بگن شرایط سنی نداری؟آخه این دردو به کی بگیم خدا من.تو را بقرآن شما خبرنگارا پیگیر این مسائل باشید بخدا ناامیدم از زندگی

  7. دوست عزیز رومشکان هم با اینهمه تحصیل کرده کلا ۴نفر میخاد…یاد سال ۱۳۸۸به خیر چهل هزار استخدام کردن ولی اینهمه مردم رو سر کار نذاشتن که الان با این سه هزار گذاشتن.اونم چی نصفشون مال تبدیل وضعیتی هاست….بدبخت ما جوانهای بیکار و نآمید از دولت

  8. همه جا همینطوره استان بوشهر هم تو خیلی از رشته ها اصلا سهمیه نداره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.