تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

سرانه ورزشی در لرستان تا پایان سالجاری به ۶۰سانتی متر می رسد

  • کد خبر : 73385
  • 21 مرداد 1394 - 12:50

  مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت :با برنامه ریزی های عملیاتی در حوزه زیر ساختها سرانه ورزشی در این استان تا پایان سالجاری به ۶۰ سانتی مترمربع می رسد. علی یاور عزیزپور روز چهارشنبه درگفت و گو ایرنا افزود: سرانه ورزشی استان لرستان در حال حاضر حدود ۵۲ سانتی متر مربع است […]

858762423520396822455441947

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت :با برنامه ریزی های عملیاتی در حوزه زیر ساختها سرانه ورزشی در این استان تا پایان سالجاری به ۶۰ سانتی مترمربع می رسد.

علی یاور عزیزپور روز چهارشنبه درگفت و گو ایرنا افزود: سرانه ورزشی استان لرستان در حال حاضر حدود ۵۲ سانتی متر مربع است که از میانگین کشوری پایین تر می باشد.
وی با اشاره به اینکه میانگین سرانه ورزشی در کشور ۸۰ سانتی متر مربع است ،اظهار داشت :در حوزه ساخت سازه های ورزشی سرانه لرستان در گذشته رشد نامتوازنی داشته است.
وی با اشاره به اینکه در بعضی شهرستانهای لرستان سرانه ورزشی ۳۲ سانتی مترمربع است ،تصریح کرد: در برخی شهرستانها نیز این عدد از میانگین و نرم کشور بیشتر است.
عزیزپور با بیان اینکه برای افزایش سرانه ورزشی تعداد زیادی سالن و فضای ورزشی باید احداث شود، افزود :در این راستا دستگاههای ورزشی ساز استان به موازات هم فضاهای ورزشی را توسعه و ایجاد می کنند.
وی با بیان اینکه توجه ما به رشد متوازن با احتساب پراکندگی جمعیتی در شهرستانها است، افزود: ارتقا سرانه ورزشی شهرهای استان، ساخت، بهره برداری و تجهیز از استخر شهرستانهای پلدختر، دوره چگنی و ازنا،احداث گود ورزشهای زورخانه ای در شهرستانهای دوره چگنی و الیگودرز، احداث سالن چند منظوره و تبدیل زمین چمن طبیعی رومشکان به مصنوعی با توجه به شرایط خاص جغرافیایی، ساخت چمن مصنوعی در شهرستان بروجرد و … از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان به شمار می رود.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به فضاهای ورزشی موجود که به صورت غیر استاندارد ساخته شده اند، اظهار داشت : در این راستا مجموعه ورزشی تختی و سالن کشتی شهید چاغروند شهرستان خرم آباد را استاندارد سازی و به روز شده اند.
وی با اشاره به آمادگی ورزشگاه تختی جهت میزبانی از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگا ه های کشور افزود : با همین شرایط هم امکانات ما در مجموعه ورزشی تختی جهت میزبانی مسابقات لیگ دسته اول مطلوب و قابل قبول فدراسیون فوتبال است، اما جهت رعایت تمامی استانداردها برای تجهیز و احداث سالن کنفرانس، اتاق تست دوپینگ، جایگاه خبرنگاران کار را به یک پیمان کار سپرده و قول گرفته ایم که تا پیش از اولین بازی تمامی موارد ذکر شده آماده و تحویل داده شود .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. جناب آقای دکتر عزیزپور
    یقیناَ توسعه و پیشرفت ورزش استان، مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء این استان قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند. لذا بر خود وظیفه می دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»، از عنایات و توجه جنابعالی به امور مربوط به ورزش و جوانان استان لرستان، قدردانی نماییم.

  2. سرانه ورزشی پیشکش… منابع انسانی و امکانات مهمه که ما نداریم… ورزشگاه تختی نه امکانات داره نه نیرو! مکان های ورزشی بعلت نداشتن نیرو فرسوده شدن!
    ورزشگاه فقط عالمی نگهبان داره ورزشگاه رو به زندان تبدیل کردن

  3. خسته نباشید برادر امیدوارم که موفق باشید

  4. قابل توجه مدیران ورزشی..فضای ورزشی مدارس ژاپن ۸برابرکل کشورماست.

  5. از زحمات جنابعالی در جهت توسعه فضای ورزشی در لرستان تشکر می کنم خسته نباشید لطفا دستور فرمایید تربیت بدنی کوهدشت به تنها مکان ورزشی دهستان کوشکی طرهان(زمین فوتبال فاقد چمن اب رختکن وسرویس بهداشتی)توجه لازم رابنمایند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.