- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پذیرش ۱۳ هزار نفر دانشجو در دوره های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی لرستان

19

 

پذیرش دوره  کاردانی فنی و دوره  کاردانی حرفه ای “بدون  آزمون” دانشگاه جامع علمی کاربردی ، از روز پنج شنبه بیست و دوم مرداد‌ماه آغاز و تا بیست و نهم ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: پذیرش دوره  کاردانی فنی و دوره  کاردانی حرفه ای “بدون آزمون” دانشگاه جامع علمی کاربردی ، از روز پنج شنبه بیست و دوم مرداد آغاز و تا بیست و نهم  ادامه خواهد داشت.

سعید محمدزاده در ادامه گفت: این دانشگاه در گروه های آموزشی (صنعت،کشاورزی،خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر) تعداد۱۳ هزار و ۵۰۰  نفر دانشجو در ۱۸۰ کدرشته و ۸۶ کدرشته محل، جهت تحصیل در  ۲۶ مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت، پذیرش می نماید.

وی افزود: ثبت نام دوره های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می شود و داوطلبان می توانند در تاریخ یاد شده با مراجعه به سایت اینترنتی سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org [1] مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: پذیرش دوره های مذکور براساس معدل کل دیپلم و با توجه به اولویت‌های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انجام می‌شود و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.

محمدزاده گفت: اسامی پذیرفته شدگان نیمه دوم شهریور ماه سالجاری  از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد .