- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مهلت دو هفته‎ای به سایت‌های فاقد مجوز

news24

 

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی دیوان عدالت دو هفته‌ به سایت‎های فاقد مجوز فرصت داده شده که مجوز دریافت کنند و اگر خلاف آن اتفاق بیافتد، فیلتر خواهند شد.
 به گزارش میرملاس  ؛ سید رمضان شجاعی کیاسری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص پوشش خبری توافق هسته‌ای اظهار کرد: صدا و سیما در مقابل توافق نامه و ۱+۵ موضع‎گیری دارد ولی وظیفه صدا وسیما این است منصفانه اطلاع‌رسانی کند البته توافقنامه هم مخالف و هم موافق دارد اما صداو‌سیما باید بی‌طرف باشد.

شجاعی درباره وظیفه کاندیداها در موضوع انتخابات نیز گفت: رسانه‌ها نماینده افکار عمومی مردم هستند و باید زمینه‌ساز انتخابات باشند و اگر خود را ارزان بفروشند حرفه خبرنگاری خود را زیر سوال می برند و مانند عضو ستادها می‌شوند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از ۴ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، علوم و تحقیقات و آموزش و پرورش که بیشترین سر و کار را با بحث کاغذ دارند دعوت شده تا به مازندران سفر کنند و تاکنون تصمیم بر آن شده که کاغذ را از داخل کشور خریداری کنند و صنایع چوب و کاغذ که در حال ورشکستگی هستند نجات داده شوند.

شجاعی درباره آخرین وضعیت قانون جامع رسانه‌ها گفت: قانون جامع رسانه‌ها اجازه می‌دهد حمایت لازم از رسانه‌ها صورت گیرد و کمیسیون فرهنگی مجلس هم این طرح را به رئیس مجلس داده که به دولت الزام کند البته مجلس نمی‌تواند طرحی بدهد که برای دولت بار مالی به همراه داشته باشد.