تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

حمایت قاطعانه ی استاندار قم از تیم فوتبال صبا

  • کد خبر : 7349
  • 04 مرداد 1391 - 14:49

      به گزارش میرملاس نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ کرم‌رضا پیریایی در جمع اعضای هیئت مدیره و کادر فنی تیم صبا اظهار داشت: برد مقتدرانه مقابل پیکان را تبریک می‌گویم  زیرا به لطف خدا کار خود در لیگ دوازدهم را محکم و با قدرت آغاز کردید و  امیدوارم این روند تا […]

 

 

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ کرم‌رضا پیریایی در جمع اعضای هیئت مدیره و کادر فنی تیم صبا اظهار داشت: برد مقتدرانه مقابل پیکان را تبریک می‌گویم  زیرا به لطف خدا کار خود در لیگ دوازدهم را محکم و با قدرت آغاز کردید و  امیدوارم این روند تا پایان لیگ برتر این فصل نیز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: این مسیر قطعا با قوت ادامه می‌یابد زیرا در درجه اول  متوجه شدم که هیئت مدیره باشگاه صبای قم از افراد کارآمد و مدبری تشکیل شده و ترکیب بسیار خوبی است، ضمن اینکه تیم فوتبال صبای قم نیز کادر مدیریتی و فنی بسیار خوبی دارد.

استاندار قم ابراز داشت: موفقیت در کسب مقام چهارم رقابت‌های یازدهمین  دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، مسیر صبای قم در لیگ  دوازدهم را که به مراتب حساس‌تر از دوره‌های قبل به نظر می‌رسد، مشخص کرده  است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک طرفدار فوتبال و علاقمند به این رشته  ورزشی از نخستین سال تشکیل تیم صبا، پیگیر و در جریان اخبار و عملکرد این  تیم بوده است، با ابراز خوشحالی از حضور یحیی گل‌محمدی در راس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: گل‌محمدی از نظر اخلاق و فنی همواره از  شخصیت‌های بسیار خوب فوتبال بوده است.

پیریایی یادآور شد: اخبار صبای قم را از زمانی که در لیگ دسته اول جام  آزادگان حضور داشت پیگیری می‌کردم و معتقدم با اینکه صبا در مقایسه با برخی باشگاه‌های لیگ برتری از سابقه کمتری در فوتبال ایران برخوردار است اما  همواره یک باشگاه نمونه و خوب بوده و با قوت و مدیریت صحیح کار کرده است.

وی تصریح کرد:‌ نکته مهم و قابل توجه در خصوص باشگاه و تیم فوتبال صبا  این است که از زمان حضور در قم شخصیت دیگری به این تیم القاء شده و صبا به  عنوان نماد قم و ورزش قم ویژگی‌های دیگری نیز از باب شخصیتی به خود گرفته  است.

استاندار قم با بیان اینکه زمانی در فوتبال کشورمان مرحوم پرویز دهداری  در اخلاق و فوتبال دارای یک مکتب خاص بود تصریح کرد: امروز باید کاری کنیم  که صبا نیز در فوتبال ایران به عنوان یک باشگاه نمادی از الگوهای ویژه  فوتبال باشد.

وی با اشاره به وضعیت حال حاضر فوتبال استان قم عنوان داشت: من قم را از  استان‌های خوب و موفق در سال‌های نه چندان دور فوتبال می‌شناسم و اکنون نیز زمینه بسیار خوبی برای رشد فوتبال در قم فراهم است و صبا به فوتبال قم اوج داده است.

پیریای بیان داشت:‌ صبا برای موفقیت در تمام میادین و عرصه‌ها باید  برنامه محور پیش برود، باید تمام تعهدات در خصوص بازیکنان به موقع محقق شود و این انتظار من از هیئت مدیره باشگاه است، ضمن اینکه باید کاری کنیم که  تماشاگران ما نمونه باشند و با توجه به تیم‌های پایه، پشتوانه‌سازی را با  اولویت بازیکنان بومی در این باشگاه موفق فوتبال کشورمان انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آنهایی که دستی در کاسه دارند
    به فکر گهر هم باشند
    درست است که الان آنجا نان می خورد
    اما قبلن اینجا هم نمک خورده است.

  2. استاد پیریایی از مدیران کارامد نظام است وهمیشه دغدغه لرستان را دارد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.