تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

عیدی بیرانوند : پارک آبشار طلایی در شهر خرم آباد احداث خواهد شد / تحول ۱۲۰ هکتاری فضای سبز

  • کد خبر : 73508
  • 25 مرداد 1394 - 14:19

  به گزارس میرملاس ؛  یحیی عیدی بیرانوند عصر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه خرم‌آباد، اظهار داشت: کل بودجه شهرداری‌های استان لرستان ۳۱۳ میلیارد تومان است درحالی‌که شهری مانند همدان نزدیک ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری دارد که این وضعیت به نوع انتخاب و دیدگاه‌هایمان برمی‌گردد. شهردار خرم‌آباد وجود استاندار لرستان را فرصتی برای […]

0 (18) (Copy)

 

به گزارس میرملاس ؛  یحیی عیدی بیرانوند عصر امروز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه خرم‌آباد، اظهار داشت: کل بودجه شهرداری‌های استان لرستان ۳۱۳ میلیارد تومان است درحالی‌که شهری مانند همدان نزدیک ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری دارد که این وضعیت به نوع انتخاب و دیدگاه‌هایمان برمی‌گردد.

شهردار خرم‌آباد وجود استاندار لرستان را فرصتی برای استان دانست و عنوان کرد: باوجود شرایط حاکم بر مجموعه مدیریت شهری شهرداری نزدیک ۵۱ میلیارد بدهی عمرانی و حدود ۱۸ میلیارد بدهی جاری دارد که واقعاً کار کردن در این شرایط برای شهرداری و شورا سخت است.

وی بابیان اینکه خوشبختانه باهماهنگی اعضای شورای شهر و مساعدت استانداری اتفاقات خوبی در مدیریت شهری خرم‌آباد در حال رخ دادن است، بیان کرد: این اتفاقات ممکن است در کوتاه‌مدت جواب ندهد اما باید این اطمینان را داد که موقعی یک طرح تخصیص اعتبار شد جزء مطالبات مردم شده و پروژه آن متوقف نمی‌شود.

عیدی بیرانوند در طول عمر ۹۰ ساله شهرداری خرم‌آباد نزدیک به ۱۱۰ هکتار فضای سبز شهری وجود داشت اما در همین دوره دوساله‌ای که از عمر شورا و شهرداری در دور چهارم می‌گذرد نزدیک ۱۲۰ هکتار فضای سبز شهری طراحی، برنامه‌ریزی و در حال اجرا است که ان شاالله با دنبال کردن این اتفاقات جهش خوبی در حوزه فضای سبز ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به از بین رفتن بخش‌هایی از پل شاهپوری در طی سال‌های گذشته، تصریح کرد: خوشبختانه امسال برای احیاء این مجموعه ارزشمند جلسات مختلفی برگزار شد که اکنون مشاور در حال تهیه طرح آن است کمااینکه با مالکان اطراف این پل توافقاتی حاصل‌شده است.

شهردار خرم‌آباد گفت: هفته آینده اجاره‌نامه ۱۱ هکتار از بستر پل شاهپوری از طرف امور آب استان گرفته می‌شود تا کار اجرایی آن عملاً شروع شود.

وی در رابطه با احداث آبشار طلایی در شهر خرم‌آباد، اظهار داشت: آبشار طلایی در مساحت ۴۴ هکتاری ایجاد می‌شود که خوشبختانه از طریق کمیسیون ماده ۵ مصوب و کار اجرایی آن شروع‌شده است.

عیدی بیرانوند بابیان اینکه نباید مدیریت شهری و اعضای شورای شهر را به حاشیه کشاند، عنوان کرد: با حاشیه کشیدن اعضای شورا  و شهرداری ممکن است ظرفیت‌ها از دست برود.

وی بیان کرد: مدیریت اجرایی استان باهم فکری اصحاب رسانه می‌تواند جهش‌های خوبی در راستای توسعه استان داشته باشد.

 tasnim

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب آقای شهردار..خیابانهای مرکز استان هنوز خاکی اند .شما هم فقط بلدید با نصب بنر ومصاحبه مردم را امید وار کنید .آیا هیچ میدانی درخیابان خایدالو چند هزار خانوار روزانه خاک می خورند.ومنازل آن منطقه دیگه کلنگی شدند هنوز آسفالت نشده اند .مثل کوچه های مبین ۱تا۴که بیست سال از ساخت آنها می گزرد ولی هنوز خاکی اند.

  2. امیدوارم پروژه پارک پل شاپوری باعث مورد توجه قرار گرفتن این اثر تاریخی بشود.انتظار میرود اقدامات لازم برای ثبت جهانی پل شاپوری انجام بگیرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.