تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

بازدید سرزده استاندار لرستان از بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت

  • کد خبر : 73550
  • 26 مرداد 1394 - 9:04

   میرملاس :  بازدید سرزده مهندس بازوند استاندار لرستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره)کوهدشت و بررسی طرح توسعه آن. استاندار لرستان در بازدید از بیمارستان کوهدشت عنوان کرد : طرح توسعه این بیمارستان که در یک سال اخیر آغاز شده،در سه مقطع کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت اجرا خواهد شد.فاز اول و دوم […]

photo_2015-08-26_08-40-17

 

 میرملاس :  بازدید سرزده مهندس بازوند استاندار لرستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره)کوهدشت و بررسی طرح توسعه آن.

استاندار لرستان در بازدید از بیمارستان کوهدشت عنوان کرد : طرح توسعه این بیمارستان که در یک سال اخیر آغاز شده،در سه مقطع کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت اجرا خواهد شد.فاز اول و دوم آن تا پایان سالجاری و مرحله پایانی تا شهریور سال آینده به اتمام خواهد رسید.با اجرای این طرح زیر بنای بیمارستان از ۷۵۰۰متر مربع به ۱۱۵۰۰متر مربع افزایش خواهد یافت مهمترین موارد طرح توسعه و بهسازی بیمارستان شامل موارد ذیل است:
-افزایش ۴۰۰۰ متر مربع به زیربنای بیمارستان
-۶ برابر شدن فضا و امکانات اورژانس
-احداث درمانگاه تخصصی
-احداث مرکز غربالگری سرطان
-بهسازی،توسعه و تجهیز کلیه بخشهای موجود بیمارستان

 

 

photo_2015-08-26_08-40-25 photo_2015-08-26_08-40-35

 

عکاس : ایمان بیرانوند / میرملاس

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. مهندس جوان وپرتلاش جناب آقای منتی خسته نباشی.

  2. درود بر استاندار دلسوز پرتلاش

  3. با سلام واحترام خدمت استاندار محترم

    ضمن خیر مقدم به حضور گرم جنابعالی به شهرستان کوهدشت ، عنایت فرمایید در خصوص وضعیت بهداشت شهرستان تازه تاسیس رومشکان نیز تصمیمات جدی بگیرید چون کمترین امکانات بهداشتی وفوریتی در شهرستان وجود ندارد خیلی سکته های قلبی و مغزی بدلیل حداقل امکانات به مرگ می انجامد واقعا تقاضای رسیدگی داریم .

    • جناب امرایی عزیز سال ۹۰درشور تبلیغات انتخابات عده ای میگفتن که اگر آقای xببرد بیمارستان میاره تو رومشگان مشکل دارو درمان حل میکنه حالا چرا دست به دامان استاندار شدید؟درضمن درمانگاه چغابل همون ساختمانیه که دور قبل ساخته شده وهیچ چیزی بهش اضافه نشده.صرفا جهت اطلاع

      • اصل قضیه این هست که رومشکان دارای بیمارستان بشه دیگه کار نداشته باشیم ببینم استاندار پیگیری کنه یا نماینده محترم!!!!!!!!!

  4. سلام خدمت جناب آقای استاندار و همچنین جناب آقای امینی زاده،
    به عرض برسانم که در هفته گذشته یه نفر از پرسنل بهداشت رومشگان (یه راننده) با مراجعه به یکی از روستاهای بخش طرهان و معرفی نمودن خود به عنوان یه پزشک و دارای مطب، بر روی بیش از ۶۰ نفر زن و مرد ساده لوح با یک عدد تیغ جراحی عمل حجامت انجام می دهد و حتی دست به اعمال جراحی بر روی زانو و رگ ها و تاندون های پا می زند و مبلغ زیادی پول را به جیب می زند. پس از با خبر شدن بهورز آن روستا، بلافاصله بهورز، پاسگاه آن روستا و شبکه بهداشت کوهدشت را در جریان می گذارد و دکتر قلابی توسط پاسگاه دستگیر می گردد و به مرکز شبکه بهداشت توسط حراست شبکه منتقل می گردد اما با گذشت بیش از یک هفته از اقدام فوق العاده خطرناک این پزشک قلابی هنوز خبری از اقدام و پیگیری شبکه بهداشت نیست. حال جای چند سوال وجود دارد: آیا این شخص نباید بدون هیچ چشم پوشی و اغماضی و سریعآ به مراجع قضایی و حراست دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی می شد تا عبرتی باشد برای دیگر فرصت طلبان؟ آیا در بین آن ۶۰ یا ۷۰ نفری که عمل حجامت و دیگر اعمال جراحی روی آنها انجام گرفته است یک نفر مبتلا به یه بیماری لاعلاج و خطرناک وجود نداشته و اگر احیانآ وجود داشته بقیه را نیز مبتلا نکرده است!؟ آیا این ۶۰ یا ۷۰ نفر نباید توسط شبکه بهداشت مورد آزمایش قرار گیرند تا از سلامت یا عدم سلامت آنان مطمین شد!؟ از شبکه بهداشت کوهدشت عاجزانه تقاضا داریم این قضیه پیگیری گردد. از آقای آزادبخت مدیر محترم سایت نیز محترمانه تقاضا داریم که به خاطر حفظ حقوق شهروندی این کامنت را منعکس نمایند.

  5. بیمارستان کوهدشت در شأن مردم نیست

  6. با سلام وخسته نباشید خدمت استاندار پرتلاش وزحمت کش استان لرستان شهر کوهنانی دارای درمانگاه تازه تاسیس ازلحاض ساخت می باشدولی کمبود نیروی انسانی دارد .دوستان زحمت کش پزشک ما در سری عصر بیمار را ویزیت نمی کنند وچنانچه خدای نکرده اگر بچه ای تب داشته باشد وتشنج کند تکلیف چیه آیا دولت این حقوق هنگفت به این پزشکان میده چرا در شیفت عصر وشام کسی را ویزیت نمکنند .فقط اعلام میکنند بنا به دستور ما بیماران اورژانسی میبینیم .آیا واقعا از طرف دانشگاه علوم پزشکی این دستور رادارند؟

  7. سلام وخدا قوت عرض میکنم به محضر استاندار سخت کوش و دلسوز استان لرستان٬ قطعا بامید خدا پیگیریهای شما مدیرخدوم و بی ادعا نتیجه خواهد دا د امیدوارم این بازدیدهای سرزده ادامه داشته باشد بخصوص در بحث مهم ورزش بخواب رفته کوهدشت بیکس !

  8. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاندار محترم، فرماندار زحمتکش ، رییس محترم دانشگاه ودست اندرکاران تحول گسترده در بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) : برای هر تحولی باید مشقت کشید و بی شک تا رسیدن این بیمارستان به یک بیمارستان در خور شأن مردم شریف کوهدشت باید مدت زمانی کوتاه را با مشقت تحمل کرد و در آینده ای نه چندان دور و با شروع ساخت بیمارستان دوم مردم کوهدشت مزد تلاشهای زحمت کشان عرصه ی بهداشت را خواهند دید.و با تشکر از آقای جوزی پور باید گفت برای اینکه تعداد بیماران بستری در بیمارستان کم شود یکی از راهکارها و یا شاید مهمترین راهکار رو آوردن به ورزش است ، که پیشرفت در این مورد همت مضاعفی را می طلبد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.