- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اولین نشست هم اندیشی کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان نسل نو در کوهدشت و رومشکان

n00214658-t (1)

 

به گزارش میرملاس ؛ شب گذشته  نخستین جلسه ی کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان نسل نو حوزه انتخابیه ی کوهدشت و رومشکان برگزار گردید.

در این نشست که با حضور حاجی علی شیراوند ، جواد حسن زاده  و فردین گراوند از فعالین فرهنگی و کنش گران سیاسی و برخی رسانه ها برگزار گردید عنوان شد؛  کاندیداهای احتمالی نسل نو اصلاح طلبان که عمدتاً از چهره های جدید نواندیش و نوگرا  تشکیل می دهند ، معتقد بودند که برای توفیق اصلاحات در آینده سیاسی کوهدشت و رومشکان باید متناسب با شرایط جدید تدبیر و فعالیت کرد.

 اصلاح طلبان نسل دوم  در این نشست اعتقاد داشتند که نقد شرایط گذشته و تحلیل و بررسی وضعیت کنونی و پیش بینی آینده می تواند قدم های مثبت و ماندگاری را موجب شود. آن چیزی که نسل آینده را شکل می دهد ، شرایط امروز و نتیجه عملکرد ها است. بنابراین نسل آینده از گذشتگان الگو می گیرد و با بررسی شرایط گذشته ، حال و آینده تصمیم سازی و تصمیم گیری می کند. 

داشتن نگاه کلان و آینده محورانه و نقد و بررسی عملکردها و کارکردها می تواند راه های کم هزینه تر و خرد گرایانه تری برای مسیر آینده شهرستان پیدا کند. بنابراین انتظار اصلاح طلبان نسل دوم در این مسیر ، شفافیت ، صداقت و حسن نیت است. 

اصلاحات تعجیلی و غفلت از اصلاحات تدریجی و گام به گام ، بالا بردن سطح انتظار مردم از گفتمان و کارکرد اصلاح طلبی ، تأکید بیش از حد بر تقدم توسعه سیاسی بر توسعه اقتصادی ، کم توجهی به مشکلات و واقعیات روزمره زندگی و معیشت مردم ، غرور و خود برتر بینی ؛ انحصارطلبی ؛ کاهش بردباری و آستانه تحمل ( تاب آوری ) و… را می توان محصول شرایط سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی دوران گذشته دانست. بنابراین تحلیل و بررسی و نقد شرایط گذشته برای آن است که به راهبرد مناسب برای حرکت به سوی آینده رسید. 

ضرورت دارد که مبانی فکری اصلاح طلبان را با لحاظ کاستی ها و اشتباهات گذشته ، باز تعریف کرد. راهکارها جهت تداوم اصلاحات ، واقعی و بر مبنای شرایط استان و شهرستان باشد. نباید ذهنی و غیر قابل دسترسی فکر کرد. 

زمان آن است که اصلاحات در کوهدشت و رومشکان  پوست اندازی کند و اینک هنگام آن است و وقت آن رسیده است که نسل دوم اصلاحات پا به عرصه بگذارد.

 این نسل صرفاً مربوط به سن و سال نیست بلکه اصلاح طلبانی است که از یک طرف به واسطه گذار از شرایط گذشته و قرار گرفتن در شرایط جدید و از طرف دیگر بهره گیری از دستاوردهای آن جریان در گذشته ، به تعریف تازه ای از اصلاح طلبی رسیده اند.

 نسل دوم می توانند همگام با تجربه و شور گذشتگان به میدان اجرایی وارد شوند . تجربه کار تشکیلاتی و بهره گیری از ظرفیت و توان فکری و صداقت و حسن نیت می توان نسل دوم اصلاح طلبی این دیار را در این مسیر یاری کند .

در پایان این نشست  هم عنوان  شد : کاندیداهای نسل نو اصلاح طلبان هیچ گونه تقابلی با کاندیداهای نسل اول این جریان ندارد و همه ی تلاش ما بر وحدت و به اجماع رسیدن بر کاندیدایی واحد در راستای پیروزی جریان اصلاح طلبی در انتخابات آتی خواهد بود.

 کاندیداهای نسل جدید ضمن احترام به حق سایر کاندیداها ، امیدواریم همه تلاش ها بر ارایه الگوی دموکراتیک در جهت انتخاب اصلح و پرهیز از فریب مردم با نگاهی به منافع عمومی و راهی ساختن شخصی قوی به مجلس بمنظور پیگیری مطالبات بمنظور پیگیری مطالبات عامه مردم میباشد