- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

افزایش ۲۱ درصدی اعتبارات عمرانی دلفان

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ، مهدی پازوکی در کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات سال جاری این شهرستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۶۰ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک‌دارایی سرمایه‌ای و درآمدهای نفتی به این شهرستان اختصاص یافته است، گفت: امسال ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان دلفان اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه امسال اولویت اجرا با طرح‌های نیمه تمام است، اظهار داشت: این میزان اعتبار صرف اجرا و تکمیل ۱۵۳ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف این شهرستان می‌شود.

وی افزود: از این میزان اعتبار ۹۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سرمایه استانی و ۶۶ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز و ۳۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات توسعه خاص تأمین شده است.

سرپرست فرمانداری دلفان ادامه داد: این میزان اعتبار عمرانی که نسبت به سال گذشته ۲۱,۹ درصد رشد یافته، نقش موثری در تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی دارد.

پازوکی نظارت دقیق بر صرف اعتبارات و روند پیشرفت فیزیکی طرح‌ها را از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها مهم‌تر از تعریف و اجرای طرح‌های جدید است.

وی، مهم‌ترین طرح‌های عمرانی این شهرستان را در سال جاری، تکمیل طرح دیجیتالی شدن فرستنده‌های تلویزیون، برنامه حمل و نقل جاده‌ای، عمران شهری، آب‌رسانی شهری و روستایی، اجرا و تهیه طرح هادی روستایی و کمک به تکمیل مساجد، حوزه علمیه و ساخت مصلای نورآباد عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری دلفان تاکید کرد: اولویت کاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان دلفان باید معطوف به اتمام پروژه‌های نیمه تمام و نظارت بر اجرای دقیق آنها باشد.

پازوکی با تاکید بر اینکه باید مسئولان اجرایی شهرستان با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی دقیق اعتبارات تعیین شده دستگاه خود را جذب و با دقت عمل هزینه کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف و موظف هستند نسبت به اجرا و پیگیری مصوبات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند و با جدیت مصوبات را پیگیری کند.

به گزارش فارس از دلفان، کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات تملک ‌دارای شهرستان دلفان با حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری لرستان و مسئولان اجرایی شهرستان برگزار شد.