تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

فرماندار الیگودرز : دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان نسبت به الیگودرز کم‌توجه است

  • کد خبر : 73681
  • 27 مرداد 1394 - 21:48

    فرماندار الیگودرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی الیگودرز کم‌‌توجه است. به گزارش میرملاس ، ولی‌الله میرزایی‌اصل عصر امروز در نخستین همایش خیرین سلامت الیگودرز با برشمردن مشکلات درمانی و وسعت این شهرستان گفت: هنگامی که فاصله برخی روستاهای الیگودرز با مرکز شهر بیش از ۳۰۰ کیلومتر […]

139207161348538191315743

 

 

فرماندار الیگودرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان نسبت به مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی الیگودرز کم‌‌توجه است.

به گزارش میرملاس ، ولی‌الله میرزایی‌اصل عصر امروز در نخستین همایش خیرین سلامت الیگودرز با برشمردن مشکلات درمانی و وسعت این شهرستان گفت: هنگامی که فاصله برخی روستاهای الیگودرز با مرکز شهر بیش از ۳۰۰ کیلومتر است و وسعت بخش‌های این شهرستان از شهرهای بروجرد، ازنا و دورود بیشتر است، لزوم توجه به مشکلات شهرستان بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: متاسفانه در برخی مراکز بخش‌ها پزشک وجود ندارد که این کاستی با عدالت و سیاست‌های طرح تحول نظام سلامت در تقابل می‌باشد.

میرزایی‌اصل با اشاره به اینکه دانشگاه علوم‌پزشکی باید با نگاه ویژه به مشکلات الیگودرز توجه نماید، افزود: مردم در حوزه‌های مختلف نیازمند خدمات هستند که لازم است با کمترین هزینه و به‌صورت آسان این خدمات در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش مهاجرت‌ها و کاهش جمعیت شهرستان گفت: مردم ما از دلایل عمده مهاجرت را نبود امکانات می‌دانند و به‌صورت طبیعی به شهرهایی مهاجرت می‌کنند که امکانات زندگی فراهم باشد.

فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه دانشکده پرستاری ۲۰ سال پیش در الیگودرز تاسیس شده است، افزود: متاسفانه در این دانشکده با قدمت ۲۰ ساله تنها یک رشته تدریس می‌شود اما در شهری ۷۰ هزار نفری دانشکده‌ای با رشته‌های متفاوت تاسیس شده است که این اقدامات شبهه بی‌عدالتی را در نظر افکار عمومی ترسیم می‌کند.

معاون دانشگاه علوم‌پزشکی در امور مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان نیز با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم‌پزشکی، تصریح کرد: به مشکلات بهداشتی و درمانی تمام شهرستان‌ها رسیدگی می‌شود.

وی افزود: اگر خیرین در بخش‌های مختلف حوزه سلامت سرمایه‌گذاری نمایند به میزان سرمایه آنها دانشگاه علوم‌پزشکی نیز اعتبار پرداخت خواهد نمود.

fars

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. امکانات کوهدشت خیلی زیاده ببرید الیگودرز

  2. سلام ودرودو خداقوت محضر فرماندار پرتلاش و باتجربه الیگودرز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.