تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

وزیر بهداشت به لرستان سفر می‌کند+برنامه‌ها

  • کد خبر : 73776
  • 28 مرداد 1394 - 21:54

    به گزارش میرملاس ؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته دولت جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به استان سفر می‌کند. کوروش ساکی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان امسال در هفته دولت با حضور و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شوند. وی با اشاره به […]

 

 

به گزارش میرملاس ؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته دولت جهت افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به استان سفر می‌کند.

کوروش ساکی اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان امسال در هفته دولت با حضور و وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۱ خانه بهداشت در سطح استان لرستان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: برای راه‌اندازی این خانه بهداشت‌ها ۹ هزار و ۶۸۵ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: هفته دولت در شهرستان پلدختر مرکز بهداشتی درمانی روستایی نیز به بهره‌برداری می‌رسد که برای آن ۷۱ هزار و ۵۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: هفته دولت با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سه پایگاه اورژانس جاده‌ای و پیش بیمارستانی در شهرستان کوهدشت و سفید دست افتتاح می‌شود که برای راه‌اندازی این پایگاه‌ها هفت هزار و ۳۳۷ میلیون ریال هزینه شده است.

ساکی بابیان اینکه در هفته دولت پنج بخش تصویربرداری، سی‌تی‌اسکن، ماموگرافی، دی سی آر، ان آی سی یو، زایشگاه، پی آی سی یو و  روان‌پزشکی در بیمارستان شهید رحیمی شهرستان خرم‌آباد اضافه می‌شود، گفت: برای  راه‌اندازی این بخش‌ها بالغ‌بر ۱۸۱ هزار و۸۷۲ میلیون ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح بیمارستان جایگزین امام جعفر صادق شهرستان الیگودرز، سه دانشکده دندانپزشکی و داروسازی خرم‌آباد و مرکز آموزش عالی سلامت دورود ازجمله برنامه‌های هفته دولت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: برای تکمیل و تجهیز سه دانشکده دندانپزشکی و داروسازی خرم‌آباد و مرکز آموزش عالی سلامت دورود مبلغ ۴۲ هزار و ۳۵ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: افتتاح سه پروژه (مسجد دانشگاه، سرویس مرکزی، سالن ورزشی) پردیس کمالوند از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان لرستان است.

tasnim

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. از وزیر محترم بهداشت انتظار میرود به این وضعیت آشفته ونابسامان علوم پزشکی لرستان رسیدگی وفکر بکری برای آن بکنند

  2. پس کوهدشت چی؟کجاییم؟

  3. باسلام.مقدم وزیرمحترم بهداشت رابه استان لرستان گرامی میداریم وامیدواریم مایه خیروبرکت باشد.اماازمسولین استان وریس محترم دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواستاریم که توجه ویژه ای به بیمارستان بخش کوهنانی داشته باشندو به گوش وزیرمحترم برسانند که این بیمارستان ازامکانات اولیه محروم میباشدوهیچ گونه تجهیزاتی ندارد.باتشکر

  4. ازمسولین استان ودانشگاه علوم پزشکی استان خواستاریم که مشکلات بیمارستان بخش کوهنانی رامطرح کنندشایدوزیرمحترم قول وامکاناتی به این بیمارستان اختصاص دهندواقعااگه مریصی به بیمارستان مراجعه نمایدههیچ امکانات وپزشکی نداردکه بیماررامعالجه کنند.باتشکر

  5. با سلام خیر مقدم حضور جناب وزیر

    لطفا حداقل امکاناتی برای شهرستان رومشگان در نظر میگرفتید . یا آن را بی نیاز از خدمات پزشکی می دانید؟ – واقعا شهرستان تازه تاسیس بسیار بسیار و……….. محروم است – حداقل امکانات در مرکز شهرستان مستقر شود – حتی اکسیژن در آن نیست – از فرماندار محترم نیز تقاضای پی گیری جدی داریم .

  6. الان فهمیدیم که چرا استاندار به کوهدشت سفر کرد.

  7. نظردوستان درموردبیمارستان بخش کوهنانی کاملاواقعیت داره ازفرماندارمحترم وبخشدارخواستاریم که مشکلات این بیمارستان رابه گوش وزیرمحترم برسانندهیچ امکانات وتجهیزاتی نداره امیدواریم پیگیری نمایند.باتشکر

    • سلام مگر بخش کوهنانی بیمارستان داره که تجهیز شود؟ بابا اون یه درمانگاه خشک وخالی است چرا با بیمارستان اشتباه گرفتید!

  8. درجواب نظردوست که گفته کوهنانی بیمارستان نداره-اگه میتوانی بیاسری بزن به کوهنانی ازنزدیک مشاهده کن ببینم بیمارستان یادرمانگاه؟درمانگاه قبلی بودتبدیل شدبه بیمارستان.دیگه وقتی مسولی پیگیری نکنند اینطوربایدباشه کوهنانی باین سابقه تاریخی زمانی کوهنانی مدرسه وپسته انتظامی واداره پست داشته رومشگان وطرهان کوهدشت اسمی ازشون نبوده خرم آبادفرمانداری بوده برومطالعه کن

    • باسلام و احترام
      خدای نکرده قصدمون اهانت به مردم شریف و نجیب کوهنانی نبوده میگم کوهدشت و این همه بخش تابع یک بیمارستان داره آن هم نه
      مجهز ، بخشهای کوهدشت و رومشکان فاقد بیمارستان هستند تجهیزات را هم فدای حضرتعالی
      نمیشه به یک درمانگاه بدون پزشک عمومی گفت بیمارستان ( اگه بخشهای کوهدشت و رومشکان مخصوصا بخش کوهنانی بیمارستان
      داره چند پزشک متخصص اونجایند چند عمل جراحی اونجا انجام گرفته و چند………!
      حالا مردم شریف کوهنانی هم جزئی از سرزمین بزرگ طرحان قدیم است اگه قدمت دارند همه طرحان قدیم شامل این قدمت میشند

  9. با سلام خدمت هم استانی های گرامی،و یک دگلایه از سایت میرملاس.دوستان عزیزم اگرچه جناب دکتر ساکی نسبت به شهرستان بروجرد مثل همیشه کم لطفی کرده اند و اصلا اشاره ای به سفر جناب وزیر به بروجرد نکرده اند،بد نبود شما این کم کاری را جبران می کردید و و می نوشتید در بخشی از این سفر،جناب وزیر در معیت ریاست کل دانشگاه آزاد،بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور را در بروجرد افتتاح خواهند کرد.

  10. با سلام و عرض ادب خدمت وزیر محترم پر کار و زحمتکش و سفر ایشان را خیر مقدم عرض می نمائیم.
    لطفاً در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای تبصره ۳ که هر کدام دارای ۸ تا ۲۰ سال دارای سنوات خدمتی ولی بلاتکلیف تفکری بیاندیشند .و مسئولین زحمتکش دانشگاه بویژ آقای دکتر ساکی ریاست محترم دانشگاه این خبر را به وزیر محترم ارائه دهند زیرا فقط دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان بلاتکلیف هستند و سایر استانهای دیگر کارشون درست کردند در خصوص تبدیل وضعیت و از مدیریت محترم سایت استدعا دارد این کامنت را بطور کامل تر در سطر خبر ها به نمایش بگذارند.با تشکر

  11. سلام خسته نباشید . مقدم شما به استان لرستان تبریک می گوئیم . امیدواریم مردم شهرستان رومشکان تازه تاسیس که مشکل بهداشت وبیمارستان این شهرستان حل شود خداوند اجرتان بدهد

  12. هفته دولت در شهرستان پلدختر مرکز بهداشتی درمانی روستایی نیز به بهره‌برداری می‌رسد که برای آن ۷۱ هزار و ۵۲۰ میلیون ریال هزینه شده است)خیلی جالبه این مرکز بهداشتی درمانی درحد یک منزل مسکونیه بعد اعتبارشو به ریال نوشتند که زیاد نشون بده.پلدختر شهر تبلیغاته هرکس ندونه فکر می کنه ماداریم توی پاریس زندگی می کنیم.ای هوار

  13. سالهاست که بیمارستان کوهدشت ریاست نداره هر وقت برا بیمارستان کوهدشت ریاست گذاشتند میاند برای کونانی

  14. قای وزیر بخاطر خدا به خاطر آبروی فاطمه زهرا به خاطر امام زمان بخاطر وجدانت بداد این اوضاع شبکه بهداشت و علی الخصوص بیمارستان کوهدشت برسید تا به کی باید به این مردم ظلم بشه !!!!!مادری که ۹ ماه تمام با توجه به شرایط سخت معاش در کوهدشت باید سختیهای باداری را به امید تولد نوزادش تحمل میکنه باید فرزند مرده تحویلش بدن!!!!!آقای وزیر قسمت میدم پهلوی شکسته فاطمه زهرا مرهمی باشید بر دل این مادرهای زخم دیده و ستم دیده و حقشون را با یک اقدام قاطع بگیرید.(مردانگی داشته باشید و تو را به شرفتان حذف نکنید)

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.