تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به عنوان خادم برتر راهیان نور کشور تجلیل شد

  • کد خبر : 73782
  • 28 مرداد 1394 - 23:51

      به گزارش میرملاس ؛  در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و آموزش و پرورش که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، وزیر آموزش و پرورش، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ،مسئولین سپاه های استانی و همچنین مسئولین لشکری و کشوری در مجتمع فرهنگی ورزشی ۵ آذر سالن […]

image5828 

 

 

به گزارش میرملاس ؛  در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و آموزش و پرورش که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، وزیر آموزش و پرورش، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ،مسئولین سپاه های استانی و همچنین مسئولین لشکری و کشوری در مجتمع فرهنگی ورزشی ۵ آذر سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، از مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به عنوان خادم برتر راهیان نور کشور ،تجلیل شد 

وزیرآموزش و پرورش در این  همایش با بیان اینکه توسعه مشارکت در آموزش و پرورش یکی از سیاست های پنج گانه در دولت است گفت: تعلیم و تربیت در بستر همکاری همه جانبه نهادهای مرتبط با تعلیم و تربیت امکان پذیر است.

علی اصغر فانی در همین خصوص ادامه داد : همکاری خوبی بین سازمان بسیج مستضعفین و آموزش و پرورش در اجرای فعالیت اردوهای راهیان نور مصداق روشنی از مشارکت آموزش و پرورش با سایر نهادها و دستگاه ها است.

وزیر آموزش و پرورش اردوهای راهیان نور را شامل دو پیام دانست و ادامه داد: اولین پیامی که این اردوها دارد تقویت روحیه همکاری، تقویت زندگی دسته جمعی، تقویت تربیت اجتماعی و سیاسی است و دومین پیامی که این اردوها دارند مسئولیت پذیری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، تربیت روحیه گذشت در دانش آموزان و انتقال فرهنگ رزمندگان به نسل فعلی و تربیت روحیه دفاع از میهن اسلامی فقط در اردوهای راهیان نور امکان پذیر است.

وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه تا آخر شهریور ۶۵۰ هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند افزود: با هماهنگی هایی که با نهادهای مختلف به خصوص سازمان بسیج مستضعفین انجام شده است امیدواریم که امسال هم شاهد بروز هیچگونه حادثه ای در این اردوها نباشیم.

وزیرآموزش و پرورش یکی از نکات مثبت اردوهای راهیان نور امسال را کمک مالی اولیا دانش آموزان دانست و افزود: حدود ۵ میلیارد تومان به وسیله اولیا دانش آموزان به این اردوها کمک شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دانش آموزان پس از بازگشت از مناطق جبهه و جنگ به یک سفیراسلامی، فرهنگی، ملی و دینی بین خانواده های خودشان و محیط زندگی شان تبدیل می شوند افزود: امیدواریم که این حمایت ها از سوی همه نهادها به ویژه سازمان بسیج مستضعفین انجام شود تا اردوهای راهیان نور پرشور تر از گذشته برگزار شود.

سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این همایش، فعالیت در عرصه راهیان نور را قدمی مجاهدانه در مبارزه با کفر و استکبار و استحکام نظام اسلامی در دفاع از آزادی خواهی و حقیقت طلبی دانست و گفت: این حرکت دستاورد های بسیار درخشانی برای انقلاب دارد و بالاترین تقدیر برای این مجاهدت شما از جانب خداوند است که این کار درخشان و ارزشمند را در نامه اعمال شما ثبت نموده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مشتاقانه جوانان در این سفر معنوی و کسب دستاورد بزرگ برای ملت ما افزود: جوانان زیادی بودند که با روحیه ای افسرده و چشمان بسته به روی حقایق عالم پا به این سفر گذاشتند و از آثار این سفر چشمانشان با بصیرت بروی حقایق گشوده شد و با نشاط و سرزنده، زندگی جدیدی را برای خود انتخاب کردند. جوان هایی که در این سفر معنوی و کم نظیر احیاء می شوند.
سردار نقدی سفر معنوی راهیان نور را قدمی بزرگ برای رشد نسل جوان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، فهم و بصیرت سیاسی دانست و تصریح کرد: البته شما کارگزارانی که شبانه روز زحمت کشیدید و صدها هزار نفر را میلیون ها کیلومتر در جاده ها از سراسر کشور بدون حادثه جا به جا کردید کار بزرگی انجام داده اید، اما ما باید قدردانی اصلی را از شهدای عزیزی که از همه داشته های خود برای دفاع از حقیقت گذشتند و صاحبان این سفر هستند، انجام دهیم چرا که هرچه داریم از آنهاست.

وی با تأکید بر ایثار و از خود گذشتگی شهدا در دفاع از اسلام و ارزش های انقلاب افزود: آن روز خیل جوانان ملت ایران تنهای تنها و غریب در دنیا بدون امکانات آمدند و در صحنه دفاع از انقلاب و کشور، فداکاری کردند و این عظمت ها را آفریدند که امروز این عظمت دنیا را در برابر این ملت خاضع کرده است.سردار نقدی شهدای دوران دفاع مقدس ملت ایران را الگو و الهام بخش مردم آزادیخواه و مقاوم دانست و ادامه داد: امروز که رزمنده عراقی با صلابت جبهه تکریت را فتح می کند و دشمن را در فلوجه والرمادی محاصره کرده یا رزمندگان حزب الله سرفراز که پی در پی صهیونیست غاصب را شکست می دهد و امنیت را در کشورش در برابر این سفاکان کودک کش برقرار کرده یا در فلسطین و غزه که جوانان های بیدار صف صف با دست خالی ایستاده اند و سه بار رژیم کودک کش صهیونیستی تا بن دندان مسلح را شکست داده اند، همه ثمره جان فشانی و اخلاص شهدای ملت ایران است و همه از آنها الهام گرفته اند.وی افزود: مردم مظلوم یمن که به تنهایی در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی آل سعود و امریکای جنایتکار که همه امکانتش را برای نابودی مردم به کار گرفتند مثل کوه مقاومت می کند. مجامع به اصطلاح بین المللی دنیا هم کشور ما را به خیال خام خودش متهم می کند به اینکه سلاح و امکانات به مردم یمن داده ایم. خیر در پاسخ آنها باید گفت آن چیزی که آنها از ما گرفته اند سلاح نیست، عطر شهادت و شهادت طلبی است، عطر ولایت است و استکبار نمی تواند جلوی آن را بگیرد.سردار نقدی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: ملت ایران به پشتوانه عظیم این شهدا برای اجرای فرمان ولایت تمام قد ایستاده اند و جلوی حضور امریکا را می گیرند.وی به میلیون ها جوان جان برکف و عاشق و حاضر و آماده در میدان ملت ایران اشاره کرد و گفت: در اقتصاد، فرهنگ، سیاست، حرکت های اجتماعی و در هیچ جایی اجازه نخواهیم داد که امریکا برای نفوذ به کشور ما قدمی بردارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دست اندرکاران اردوهای راهیان نور گفت: این پیشروی هایی که در جهان اسلام، انقلاب اسلامی را دارد به پیش می برد، استمرار خواهد یافت، چرا که این، نتیجه زحماتی است که شما می کشید.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵
  1. برادرعزیز جناب دکتر کریمی عنوان برترین خادم راهیان نور که نشان ازپایبندی حضرتعالی به آرامانهای امام راحل ونظام مقدس جمهوری اسلامی وارادتد به شهدا ورزمندگان هست قابل ستایش وتقدیر وتبریک می باشد با آرزوی توفیق۰

  2. جناب دکتر کریمی موفق و موید باشید.امید که در راستای پیشرفت امور آموزشی استان محروم لرستان نیز سر آمد و برترباشید.

  3. این موفقیت بزرگ رابه مدیرکل محترم جناب آقای دکترکریمی فرتبریک عرض نموده ،عزت وسربلندی ایشان راازخداوندمتعال خواستاریم

  4. تبریک به مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان لرستان!

  5. با سلام خدمت برادر اندیشمند و ارزشی جناب اقای دکترکریمی فر.از انجایی که ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جدید و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد دوران هشت ساله دفاع مقدس و شهدای سرافراز اقدامی ارزشمند و تلاش مضاعف شما شایان تقدیر است .کسب این افتخار را خدمت حضرتعالی تبریک وتهنیت عرض می نمایم .

  6. علی صیفی
    برادر عزیزم جناب اقای دکترکریمی کسب برترین خادم راهیان نور که مصداق واقعی از مشارکت وتلاش شما وانتقال فرهنگ رزمندگان به نسل جوان وروحیه دفاع از میهن اسلامی است تبریک گفته ارزوی سربلندی و موفقیت درعرصه های مختلف رادارم

  7. جناب آقای کریمی انتخاب شمابه عنوان خادم برتر راهیان نور مایه ی افتخار ما وپایبندی فکر ومنش شما
    به ارزشهای انقلاب اسلامی است بی شک در حیطه ی مدیریتی نیز سرامد میباشید
    موفقیت روزافزون شما را از خدای متعال خواستاریم

  8. احسنتم بر دکتر کریمی بسیجی با بصیریت و پیرو و مطیع رهبری خداوند نگهدارت باشه

  9. درود خدا بر بسیج
    درود خدا بر سرداران عزیز نقدی و فضلی
    درود خدا بر مدیر کل جوان و دوست داشتنی
    درود خدا بر کریمی واقعا شما لیاقت این لوح را داشتی
    احسنتم بر وزارت آموزش و پرورش و دولت تدبیر و امید

  10. با سلام
    این موفقیت بزرگ را به جناب دکتر کریمی فر تبریک عرض مینمایم برای جنابعالی آرزوی سربلندی و پیروزی را ازخداوند منان خواستاریم

  11. ااین موفقیت را به برادر دکتر کریمی تبریک عرض میکنیم و برای ایشون آرزوی موفقیت را دارم

  12. ای کاش به جای این کارا از سهمیه استخدامی آموزش پرورش ۵۰۰۰ نفری حداقل تلاش میکردی ۲ نفر هم سهم کوهدشت باشه

  13. آفرین بر مدیر کل جوان و دوست داشتنی استان لرستان
    این موفقیت را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنیم

  14. جناب دکتر کریمی کسب این موفقیت نشان از ایمان واعتقاد شما به فرهنگ جبهه وشهادت است .بی شک وقتی بالاترین مسئول آموزش وپرورش استان چنین اعتقادی داشته باشد باید شاهد اعتلای فرهنگ ومعنویت در میان دانش آموزان ومعلمان استان بود .این موفقیت را به شما وهمه فرهنگیان استان تبریک می گوییم .

  15. تبریک ویژه خدمت دکتر کریمی واقعا لایق بالاتر از اینها هستی

  16. با سلام خدمت تمامی عزیزان و مدیریت سایت میرملاس امین عزیز و عرض تبریک و شادباش خدمت جناب کریمی فر مدیر کل نمونه و توانمند لرستان که در همایش اخیر به عنوان مدیرکل نمونه بسیجی انتخاب شدند وبرای این برادر عزیز توفیق و سعادت مندی خواهانم و ار نماینده محترم مردم خرم اباد آقای آقامحمدی میخواهیم دست از کم لطفی نسبت به جناب کریمی فر مدیر موفق و لایق دولت تدبیر بردارد و به جای آسیب شناسی و نقد کارهای انجام نشده در حق مردم حوزه انتخابیه خود دست از فرافکنی نسبت به افراد و دیگران بردارد

  17. ماهم به نوبه خودمان و به عنوان یک لر این موفقیت را به دکتر کریمی تبریک عرض میکنیم

  18. قابل توجه نماینده مجلس بعد نیست از این خبر اطلاع پیدا کنین .مدیر کل افتخار لرستان دست مریزاد دکترجان

  19. باسلام خدمت آقای کریمی فربی شک این ازقدرت وتوانای کاری ومدیریت بالای ایشان می باشد.این موفقیت رابه ایشان تبریک می گویم

  20. درود بر دکتر کریمی برنامه محور
    درود بر دولت تدبیر وامید
    درود بر بسیج با انتخابش

  21. جناب دکتر کریمی انتخاب حضرت عالی به عنوان مدیر کل خادم راهیان نور کشور نشان اعتقاد شایسته شمابه فرهنگ بسیج است .این موفقیت را به همه فرهنگیان عرصه ایثار وعلم وشهادت تبریک می گوییم. درود بر مدیر کل بسیجی لرستان وزنده باد سایت میرملاس .
    همه با هم با همت بسیجی پیش به سوی ریشه کنی فقر فرهنگی در لرستان همپای مدیر کل فرهیخته وبسیجی استان لرستان.

  22. از اینکه فرزندان صالح و مدیران ارزشی وتوانمند این مرز و بوم هر روز افتخار آفرینی می کنند و لوحی زرین بر کلکسیون افتخارات لرستان قهرمان می افزایند,مایه ی خوشحالی وخرسندی ما لرستانی هاست.ما به مدیران بسیجی,غیرتمند و دانشمندمان همچون جناب آقای دکتر کریمی فر افتخار می کنیم و به خود می بالیم وبه ایشان و دولت تدبیر و امید خداقوت می گوییم.

  23. ناشناس می‌گه:
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ در ۸:۰۰ قبل از ظهر

    تبریک به مدیر کل جوان .بسیجی .ولایت مدار .وغیرتمند لرستان .که با احترام به ارزشهای انقلاب وشهدا در همه صحنه های ارزشی وانقلابی مطرح وچشمگیر فعالیت میکند وهم وغم خود را صرف راهبردهاوراهکارهای مطلوب چالش های موجود آموزشی وپرورشی نموده است .آفرین ودست مریزاد به همت.غیرت. ودرایت مردان نامور لرستانی ازجمله جناب آقای دکتر کریمی فر.
    پاسخ دادن

  24. احسان محمدی- معمولان
    این موفقیت را به جناب آقای دکتر کریمی فرد تبریک می گویم . ایشان مدیر با لیاقتی است . از شاخص های بزرگ ایشان این است که در کارش دارای برنامه و جدی می باشد . انشاالله از این موفقیت ها بیشتر شود چون سربلندی لرستان است .

  25. با سلام تبریک می گویم خدمت جناب اقای دکتر کریمی فرد این موفقیت را ، ایشان مدیر هستند با لایقی است . از آیتم های موفقیت ایشان در کارهایش مدیری با برنامه است. هر جا که خدمت کرده دستاورده های زیادی برای مردم داشته است . انشاالله موفق باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.