تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

معدوم کردن ۶۲۲۴ قوطی تن ماهی فاسد توسط شبکه بهداشت و درمان کوهدشت/ تصویر

  • کد خبر : 73795
  • 29 مرداد 1394 - 12:22

    میرملاس نیوز: به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛روز سه شنبه ۲۷ مرداد شبکه بهداشت و درمان  با همکاری نیروی انتظامی، اداره دامپزشکی و دستور مقام محترم قضایی شهرستان ، اقدام به معدوم نمودن تعداد ۶۲۲۴ قوطی تن ماهی فاسد کردند.                      

 

 

IMG_2361

میرملاس نیوز:

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛روز سه شنبه ۲۷ مرداد شبکه بهداشت و درمان  با همکاری نیروی انتظامی، اداره دامپزشکی و دستور مقام محترم قضایی شهرستان ، اقدام به معدوم نمودن تعداد ۶۲۲۴ قوطی تن ماهی فاسد کردند.

 

IMG_2331

 

IMG_2342

 

IMG_2339

 

IMG_2338

 

IMG_2336

 

IMG_2344

 

IMG_2361

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. خسته نباشیدمیگم به مهندس امرایی و همکارانشون…

  2. کدوم مارک بودن؟ علتش چی بوده؟

  3. دمتون گرم خدایی اغماض نکنید فامیل بازی در نیارید
    همه را بازرسی کنید

  4. ببخشید شهروند عزیز رئیس دامپزشکی آقای دکتر شیر نسب است باید از ایشان و همکارانشان تشکر کرد .

  5. سلام دوست عزیز شهروند منظورتون کدوم امرایه اگه منظرتون جناب اقای امرای دامپزشکی هست یک در میلیون هم در ضبط وجمع اوری مواد فاسد نقشی ندارند یعنی تو شرح وظایف دامپزشکی نیست مگر در بخش کشتار غیر مجاز ولاشه دام های بیمار ودر سنگر دیگه ای زحمت میکشن و ضمن ارج نهادن به خدمات سایر هکاران در سایر واحد های بهداشتی ودرمانی شما ومردم عزیز مستحضر باشید واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت وبازرسان اون باتمام تنش های موجود اجازه فروش مواد فاسد وتقلبی که سلامت شهروندان را تهدید میکنه ودر مواردی میتونه کشنده باشه به سود جویان نمیده وبا افتخار این روند را ادامه میده ومتاسفم که درست اطلاع رسانی نمیشه

  6. جالب اینجاست خود شبکه بهداشت همانطور که ازتصویرپیداست درحال دامن زدن به الودگی هواست! چه فضای پاک وزیباییست!؟ وای به روزی که بگندد نمک!

  7. دورود به مهندس امرایی

  8. با تشکر از آقای شیرنسب. امیدوارم که بازرسی و نظارت ها ادامه داشته باشد.

  9. مهندس امرایی خسته نباشی

  10. با سلام و خسته نباشید خدمت کلیه پرسنل شبکه بهداشت و درمان اعم از جناب آقایان محمود امرایی مسئول غذا و دارو شبکه بهداشت ,مهندس تیمور ضرونی بهداشت محیط و آقای رضا نوذری کارشناس حقوقی شبکه بهداشت و درمان و همچنین تشکر ویژه از قضات محترم دادستانی که در این امر تلاش بی وقفه و وافری داشته اند.البته از زحمات آقای حمزه امرایی در اداره دامپزشکی کمال تشکر و قدر دانی را دارد.

    اما در جواب پروین خانم :شما یا از منطقه زباله سوزی ,زباله های شهرداری خبر ندارید یا فقط قصد تخریب را دارید.باور کنید همین پرسنل شبکه بهداشت جهت معدوم کردن ۶۲۲۴ قوطی کنسرو تن ماهی چند ساعت در آن منطقه با حضور پشه های مهمان زباله های شهرداری و گرمای ظهر آن روز و تنفس کشیدن دود زباله های سوخته آن منطقه پیچیده در طبیعت و حتی توان ماندن در ۱۰ دقیقه را کسی نداشت انتظاری غیر از معدوم و سوزاندن را نبود و دود ناشی از آن از سوختن روغن موجود در قوطی ها است .البته ای کاش
    بازدید از آن منطقه سرکی به آن منطقه تشریف ببرید.

    اما در جواب دوستان عرض کنم که در بهداشت و درمان و سلامت کلیه جوانب را در نظر گرفته و هیچ گونه فامیل بازی وجود ندارد.و ضمناً توقیف و ظبط تن ماهی ها در زمان مدیریت آقای محمد باقر امرائی بوده است -جا دارد از کلیه همکاران و کلیه کسانی که در امر سلامت جامعه زحمات وافری کشیده و در حال انجام وظیفه هستند قدر دانی و تشکر ویژه داشته باشم.

  11. تورج جان : با سلام و خسته نباشید از زحمات حضرتعالی و مدیریت محترم سایت آقای امین آزادبخت که در درج نمودن عکس ها و منعکس کردن خبر معدوم کردن تن ماهی ضبط شده توسط پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان و اداره دامپزشکی نهایت سپاسگزاری را دارم . ولی دوست و همکار عزیز تورج جان ای کاش در محل زباله سوزی, زباله های شهرمان جهت آشنایی مردم از آن منطقه خبرهایی را درج فرمائید تا مردم بقول کامنت پروین که در فوق اشاره نموده اند سیستم بهداشت و درمان را زیر سئوال نبرند و بدانند که مقصر اصلی کیست .

  12. پروین خانم: لطفاً عکسهای ۵,۴ و ۶ را خوب ببینید که دود و آلودگی آنجا اصلاً مربوط به کجاست و در چه زمانی آلودگی ایجاد شده است.

  13. در حاشیه جاده دالاب انتهای پارک بهشتی بیش از یک کامیون کنسرو لوبیا تاریخ گذشته در مسیر تردد مردم تخلیه خواهشمند است نسبت به معدوم آن اقدام گردد

  14. بیمارستان کوهدشت تنها بیمارستانی در کشور که رییس ندارد و گویی نمیخواهدند که این تنها بیمارستان کوهدشت رییس داشته باشد!

  15. کوهدشت بیمارستانش کجا بود که رئیس داشته باشه مردم کوهدشت باید با ناراحتی خود زندگی کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.