تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندار جدید شهرستان سلسله معارفه شد

  • کد خبر : 73848
  • 30 مرداد 1394 - 11:29

    مهندس شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سلسله:در انتخاب مدیران و فرمانداران توجه ما به شایسته سالاری و عقلانیت است. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:براساس عقلانیت و تدبیر نهفته در انتخاب مدیران و فرمانداران، توجه ما فقط به شایسته سالاری است. به گزارش میرملاس ، مهندس شاهرخی در مراسم […]

photo_2015-08-30_11-11-52

 

 

مهندس شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سلسله:در انتخاب مدیران و فرمانداران توجه ما به شایسته سالاری و عقلانیت است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:براساس عقلانیت و تدبیر نهفته در انتخاب مدیران و فرمانداران، توجه ما فقط به شایسته سالاری است.

به گزارش میرملاس ، مهندس شاهرخی در مراسم تودیع معارفه فرماندار شهرستان سلسله که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: در ابتدای دولت تدبیرو امید که با منش صداقت و شفافیت در عمل، وارد عرصه شد مردم بخوبی اثربخشی این منش را احساس و درک میکنند.
شاهرخی تصریح کرد: ما بخوبی میدانیم که از نظر اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی چه شرایطی داشتیم،از نظر اقتصادی رشد۵/۶ براساس آماری که دولت قبلی داده بود و همچنین تورم ۴۲ درصدی که وجود داشت،عدم ثبات اقتصادی،عدم ثبات سرمایه گذاری و گسستگی که بین گروه های اجتناعی بوجود آمده بود ، دولت تدبیر و امید در این شرایط حاد آغاز بکار کرد و اکنون بعد از گذشت ۲ سال بخوبی میتوانیم شاهد رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
شاهرخی بیان کرد: اولویت اول در اداره امور کشور،توجه به بحث معیشت مردم و عبور از فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم و مشکلات عدیده ای که از قبل بر مردم بود است و برنامه ها و تدابیری که دولت امید در راستای خود دارد بی شک رفع مشکلات اقتصادی مردم است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پرداخت،وی گفت: انتخابات بعنوان یک فاکتور بسیار مهم و تاثیر گذار میتواند در جهت تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد ومهمترین شاخصه اصلی برگزاری انتخابات را صیانت از آرا مردم است و کلیه دستگاه هایی که دارای امکانات سرمایه اجتماعی و اعتبار هستند لازم است دقت کافی جهت عدم دخالت در روند انتخابات له یا برعلیه هریک از کاندیداها انجام داده و ملاحضه لازم جهت پرهیز از هرگونه شائبه ای در این زمینه را داشته باشند.

مهندس شاهرخی از خدمات ارزنده دکتر سلیمانی فرماندار پیشین این شهرستان به خوبی یاد کرد و مهندس فلاح نژاد را بعنوان فرماندار شهرستان سلسله معرفی نمود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. مبارک همتون

  2. ضمن عرض سلام وتبریک خدمت جناب آقای مهندس فلاح نژاد…
    باآرزوی توفیقات روزافزون برای شما…موفق باشید.

  3. نه که خیلی وضعیتمون تو این دوسال بهبود پیدا کرده،! حالا همه هی عملکرد دولت قبل رو نقد کنید

  4. الحمد الله ترمیم تیم مدیریتی مهند س بازوند به خوبی پیش می رود سومین گزینه آقای فلاح نژاد فرماندار الشتر و گزینه بعدی این روزها معرفی رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان می باشد شنیدنیها حاکی است فرد مورد نظر اصلاح طلب بوده وحامی دولت می باشد.

  5. آقای فلاح نژاد فوق لیسانس جغرافیا از دانشگاه شهید بهشتی هستند
    و بسیار هم انسان شریف ومحترمی می باشند .
    لیکن عنوان مهندس که به ایشان اطلاق میشود از کجا آمده ؟؟؟

  6. تبریک جناب آقای مهندس انشالله موفق باشی

  7. خدا را شاکر وسپا س گذ اریم دومین محله ترمیم مدیریت استان با هدایت ودرایت وروی کرد مثبت مدیریت ارشد استان خصو صا” استاندار محترم از اول شهریور تا نیمه دوم همین ماه آغاز می شود اولین اقدام انتصاب رئیس سازمان صنعت ومعدن وتجارت استان است که به زودی کلید خواهد خوردودر نهایت بر کناری سه مدیر کل دولت گذشته وپایان

  8. جناب آقای مهندس فلاح نژاد،انتخاب شایسته شمارا تبریک عرض می نمایم

  9. جناب آقای مهندس فلاح نژاد،انتخاب شایسته شمارا تبریک عرض نموده رجاء واثق دارم که در این امر خطیرموفق و منصور خواهی بود.

  10. دوست گرامی جناب آقای مهندس فلاح نژاد
    انتخاب جنابعالی را به عنوان فرماندار الشتر تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی حضرتعالی را از خداوند منان خواستاریم

  11. ضمن عرض تبریک کسی میدونه مهندس اصلیتش کجایه….

  12. جناب آقای مهندس فلاح نژادانتخاب شایسته شماراتبریک عرض نموده امیدوارم موفق وسربلند باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.