- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فرماندار جدید شهرستان سلسله معارفه شد

photo_2015-08-30_11-11-52

 

 

مهندس شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سلسله:در انتخاب مدیران و فرمانداران توجه ما به شایسته سالاری و عقلانیت است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت:براساس عقلانیت و تدبیر نهفته در انتخاب مدیران و فرمانداران، توجه ما فقط به شایسته سالاری است.

به گزارش میرملاس ، مهندس شاهرخی در مراسم تودیع معارفه فرماندار شهرستان سلسله که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: در ابتدای دولت تدبیرو امید که با منش صداقت و شفافیت در عمل، وارد عرصه شد مردم بخوبی اثربخشی این منش را احساس و درک میکنند.
شاهرخی تصریح کرد: ما بخوبی میدانیم که از نظر اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی چه شرایطی داشتیم،از نظر اقتصادی رشد۵/۶ براساس آماری که دولت قبلی داده بود و همچنین تورم ۴۲ درصدی که وجود داشت،عدم ثبات اقتصادی،عدم ثبات سرمایه گذاری و گسستگی که بین گروه های اجتناعی بوجود آمده بود ، دولت تدبیر و امید در این شرایط حاد آغاز بکار کرد و اکنون بعد از گذشت ۲ سال بخوبی میتوانیم شاهد رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
شاهرخی بیان کرد: اولویت اول در اداره امور کشور،توجه به بحث معیشت مردم و عبور از فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم و مشکلات عدیده ای که از قبل بر مردم بود است و برنامه ها و تدابیری که دولت امید در راستای خود دارد بی شک رفع مشکلات اقتصادی مردم است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پرداخت،وی گفت: انتخابات بعنوان یک فاکتور بسیار مهم و تاثیر گذار میتواند در جهت تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد ومهمترین شاخصه اصلی برگزاری انتخابات را صیانت از آرا مردم است و کلیه دستگاه هایی که دارای امکانات سرمایه اجتماعی و اعتبار هستند لازم است دقت کافی جهت عدم دخالت در روند انتخابات له یا برعلیه هریک از کاندیداها انجام داده و ملاحضه لازم جهت پرهیز از هرگونه شائبه ای در این زمینه را داشته باشند.

مهندس شاهرخی از خدمات ارزنده دکتر سلیمانی فرماندار پیشین این شهرستان به خوبی یاد کرد و مهندس فلاح نژاد را بعنوان فرماندار شهرستان سلسله معرفی نمود.