- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۴ شهریور ماه تمدیدشد

20140422150738827

 

ثیت نام دوره های کاردانی حرفه ای و کاردانی فنی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی (مهرماه ۹۴) تا چهارم شهریور ماه سالجاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان، به منظور فراهم آوردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در دوره های مذکورنشده‌اند، مهلت ثبت‌نام تا روز چهارشنبه “چهارم شهریورماه” تمدید شد.
 آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام نکرده‌اند، می‌توانند در تاریخ یاد شده با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
همچنین داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نموده‌اند، در صورت علاقمندی می‌توانند در مهلت تعیین شده با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات، نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی اقدام نمایند. 
خاطر نشان می شود دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان، در گروه های آموزشی (صنعت،کشاورزی،خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر) تعداد۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در ۸۶ کدرشته و ۱۸۰ کدرشته محل، جهت تحصیل در ۲۶ مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت، پذیرش می نماید.