تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

گزارشی از اردوی یاوران ولایت استان لرستان + تصاویر

  • کد خبر : 73862
  • 30 مرداد 1394 - 12:22

    به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ اردوی یاوران ولایت با حمایت و پشتیبانی سازمان بسیج دانش آموزی و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با هدف تربیت فرماندهان واحد های مدارس و شوراهای دانش آموزی از ۱۷ مرداد در اردوگاه کمالوند شهرستان خرم آباد آغاز به کار کرده است و تا ۵ شهریور ماه ادامه دارد. رئیس […]

 cloner (6)

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ اردوی یاوران ولایت با حمایت و پشتیبانی سازمان بسیج دانش آموزی و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با هدف تربیت فرماندهان واحد های مدارس و شوراهای دانش آموزی از ۱۷ مرداد در اردوگاه کمالوند شهرستان خرم آباد آغاز به کار کرده است و تا ۵ شهریور ماه ادامه دارد.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان در گفتگو با خبرنگار میرملاس گفت : قطعا اهداف بسیار بلندی در پشت این اردو نهفته است که بارز ترین آنها دانش آموز محوری است.سازمان بسیج دانش آموزی با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) دانش آموز محوری را در دستور کار قرار داد و دانش آموزان توانمند را شناسایی و در این دوره سه روزه جهت تربیت و تقویت بسیج دانش آموزی مدارس شرکت داد.ما چه بخواهیم ، چه نخواهیم این انقلاب راه خود را پیدا کرده است . در نتیجه باید در این سرزمین افرادی تربیت شوند که پیام انقلاب را حفظ  و اطلاع رسانی کنند.در این اردو هر ساله نمازهای جماعت باشکوه ، مسابقات فرهنگی و مسابقات ورزشی با رعایت اصول و نکات مربوط به آنها برگزار میشود که با استقبال بی نظیر دانش آموزان همراه است.
سرهنگ پاسدار زین العابدین حسینی افزود : در بخش های علمی هم برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان برنامه های مدون و مخصوصی مثل : لیگ علمی ، کنکور های آزمایشی و مقدماتی ، آیه های تمدن و … در جریان است تا دانش آموزان توانمند را شناسایی و با بهترین رتبه ها به دانشگاه وارد کند.
 مدیر علمی و آموزشی سازمان بسیج دانش آموزی کشور در حاشیه این اردو گفت : هدف از برگزاری یاوران ولایت آموزش فرماندهان و مدیران آینده نظام است. ما اعتقاد داریم که دانش آموزان آینده سازان این نظامند و با میدان دادن به آنها میتوان نظام آینده را تامین و توانمند کرد.
سرهنگ طاهری  بیان داشت : اردوی امسال استان لرستان در ماهیت کلی خود بسیار خوب بود.با وجود کمی ها و کاستی های خود ، هم اساتید از دانش آموزان راضی بودند و هم دانش آموزان از اساتید.در سالهای گذشته از هر واحد یک فرد برای تربیت و دیدن دوره انتخاب میشد اما امسال یک تیم سه نفره از هر واحد در اردوها حضور می یابند تا کار تیمی را یاد بگیرند ، چرا که یک فرمانده با وجود اعضای گروهش و هماهنگی با آنها به طبع موفق تر خواهد بود. قطعا بعد از به پایان رسیدن این اردو ارتباط مسولین با دانش آموزان حفظ خواهد شد و این ارتباط از طریق مدیران مدارس و مسولین سازمان بسیج دان آموزی میسر خواهد بود.
 
 
 مدیر این دوره از اردوهای طرح ولایت گفت : یکی از اهدافی که ما در این اردو به دنبال آن هستیم آشنایی دانش آموزان با راه شهدا و اسراست.اردوی یاوران ولایت یک اردوی سازندگیست ، چرا که دانش آموز به عنوان یک الگو و اسوه در این اردو حضور می یابند و تحت آموزش قرار میگیرد.
 اشرف دالوند ادامه داد :  اردو یک اجتماع است ، مثل یک خانواده.دانش آموزان استقلال را در این اردو با دور بودن از خانواده و یاد گیری مدیریت زمان و مکان تجربه میکنند و فرصت خود سازی برای دانش آموز فراهم میشود.این اردو با وجود کمی ها و کاستی های نامحسوس خود هرگز از ماهیت وجودی و اهداف خود دور نشد.
 
 
 
cloner (1)
 
 
 
 
 
cloner (3)
 
 
 
 
cloner (4)
 
 
 
 
cloner (5)
 
 
 
 
cloner (6)
 
 
 
 
 
cloner (7)
 
 
 
 
cloner (8)
 
 
 
 
cloner (9)
 
 
 
 
cloner (10)  
 
 
 
 
cloner (12)
 
 
 
 
cloner (14)
 
 
 
 
cloner (15)
 
 
 
 
cloner (16)
 
 
 
 
cloner (17)
 
 
 
 
cloner (18)
 
 
 
 
cloner (19)
 
 
 
 
cloner (20)
 
 
 
 
cloner (21)
 
 
 
 
cloner (22)
 
 
 
 
 
 cloner (11)
 
 
گزارش و عکس : نیلوفر ضرونی / خبرنگار میرملاس
 
 
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=73862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خیلی عالی بود ولی پسرا موردن ما بهتر بودیم یا خواهرا
    یا تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.