- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دبیر پاتوق هنری میرملاس؛ مقام برتر جشنواره ملی نقاشیخط و خط نگاره های رضوی را کسب کرد

 

 

به گزارش پاتوق هنری میرملاس ؛ براساس رای هیات داوران جشنواره، در بخش حروف نگاری، لوح سپاس همراه با جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به شایسته گان تقدیر، حنیف رحیمی پور از استان یزد، شهرام دلدار از خراسان رضوی، نجیبه رحمانی از سمنان، فرشته رحمانی از خراسان جنوبی و محمد احدی دولت سرا، از اردبیل اهدا شد.
همچنین در این بخش، برگزیدگان جشنواره، خورشید حسنوند از لرستان، میثم نامدار از تهران و نصیر بشیری از تهران، لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی به میزان ۱۲ میلیون ریال دریافت کردند.
در بخش نقاشیخط این جشنوار هم، سیده ساناز البرزی از استان تهران، محمد رضا شفیعی از استان اصفهان، شراره خدایار از اصفهان و مهدی عباس نتاج از مازندران به عنوان شایسته تقدیر لوح سپاس همراه با پنج میلیون ریال جایزه دریافت کردند.
همچنین لوح تقدیر همراه با ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان بخش نقاشیخط این جشنواره، سجاد همتی از لرستان ، مهران بهزادی از قم، عظیم فلاح از تهران،  علیرضا بهدانی و امیر شجاع شجاعی پور از خراسان جنوبی اهدا شد.
کارگاه عملی چهارمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی روزهای ۲۷ و ۲۸ مردادماه جاری در باغ و عمارت اکبریه بیرجند برگزار شد.
در بخش نقاشیخط ۳۴۰ اثر و در بخش حروف نگاری ۱۸۵ اثر در مجموع به دبیرخانه جشنواره ملی نقاشیخط و خط نگاره رضوی در بیرجند ارسال شده است.