تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
12

اجرای خواننده لرستانی در کنسرت بزرگ غرب کشور/ موسیقی لری برای مناطق کردنشین

  • کد خبر : 74059
  • 02 شهریور 1394 - 15:38

    تور کنسرت موسیقی تلفیقی لری و کردی به سرپرستی اردشیر کامکار و خوانندگی حشمت‌الله رجب‌زاده یکی از سفیران موسیقی لرستان هشتم، نهم و دهم شهریور در ۳ شهر غرب کشور اجرا می‌گردد. تور کنسرت موسیقی تلفیقی لری و کردی به سرپرستی اردشیر کامکار و خوانندگی حشمت‌الله رجب‌زاده یکی از سفیران موسیقی لرستان  هشتم، […]

1440398123 

 

تور کنسرت موسیقی تلفیقی لری و کردی به سرپرستی اردشیر کامکار و خوانندگی حشمت‌الله رجب‌زاده یکی از سفیران موسیقی لرستان هشتم، نهم و دهم شهریور در ۳ شهر غرب کشور اجرا می‌گردد.

تور کنسرت موسیقی تلفیقی لری و کردی به سرپرستی اردشیر کامکار و خوانندگی حشمت‌الله رجب‌زاده یکی از سفیران موسیقی لرستان  هشتم، نهم و دهم شهریور در ۳ شهر غرب کشور اجرا می‌گردد.
به گزارش میرملاس ؛ تور کنسرت گروه اردشیر کامکار به خوانندگی حشمت‌الله رجب‌زاده خواننده لرستانی اواخر هفته آینده در شهرهای بوکان، سقز و مهاباد برگزار می‌شود
گروه اردشیر کامکار تور کنسرت‌شان را در تاریخ ۸ شهریور و از شهر مهاباد آغاز می‌کنند و بعد از این اجرا روز ۹ شهریور کنسرتی را در سالن آموزش‌کده فنی سقز روی صحنه می‌برند.
گروه اردشیر کامکار در ادامه به شهر بوکان سفر می‌کند و روز ۱۰ شهریورماه در سالن سیمرغ این شهر به اجرای برنامه می‌پردازند.
این کنسرت‌ها شامل دو بخش فارسی و محلی است که خواننده‌ی بخش محلی آن حشمت رجب‌زاده است. در این اجراها تصنیف «زهی عشق» را با شعری از مولانا، «دیار متروک» با شعری از سایه، تصنیف «بازآمدن» با شعری از مولانا‌ و تصنیف «دل دیوانه» را با شعری از جبار امیری اجرا خواهد شد.
در بخش محلی کنسرت نیز  قطعاتی لری،‌ بختیاری و کردی با تنظیم اردشیر کامکار برای مخاطبان اجرا خواهد شد که «آسمون ابری‌»، مقام عزیز بیگی‌، «امشو بارون بباره‌» و … از جمله این قطعات هستند.
نوازندگان این گروه را اردشیر کامکار(کمانچه)، نگارخارکن (کمانچه)، سیاوش کامکار (سنتور)، نیریز کامکار (تار)، کامبیز گنچه‌ای (تنبک)، سیروان منهوبی (عود)، ترگل خلیلی (رباب)،‌ کامران احمدی (دف) و قاسم رحیم‌زاده (تار) را تشکیل می‌دهند. همچنین تهیه‌کنندگی این گروه را نیما قهرمانی بر عهده دارد.
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای رجب زاده یکی از خوانندگان محبوب لرستان است ولی حضورش در استان کم رنگ است چرا؟ مردم عاشق صدای ایشان هستند.کاش در خرم اباد هم اجرای کنسرت داشته باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.