تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

بروجرد میزبان مسابقات قرآن دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور

  • کد خبر : 74065
  • 02 شهریور 1394 - 16:07

    به گزارش میرملاس ؛ احسان قبادی مجری وعضو ستاد برگزاری این مسابقات با اعلام این خبرگفت: مرحله پایانی بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به میزبانی استان لرستان در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار می‌شود. این مسابقات قرآنی در چهار مقطع شامل اساتید و دانشجویان […]

gob1

 

 
به گزارش میرملاس ؛ احسان قبادی مجری وعضو ستاد برگزاری این مسابقات با اعلام این خبرگفت: مرحله پایانی بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری به میزبانی استان لرستان در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار می‌شود.
این مسابقات قرآنی در چهار مقطع شامل اساتید و دانشجویان و دانشجویان خواهر و برادر و اساتید بانو و آقا در ۲۴ رشته برگزار می‌شود که از هر رشته سه نفر برگزیده می‌شود.
در بخش شفاهی این دوره از مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵۰ نفر در بخش اساتید و اعضای هیئت علمی و ۲۳۰ نفر در بخش دانشجویان شرکت دارند.
این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ در جزءهای ۵، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن برگزار می‌شود و در پایان از هر رشته و مقطع سه نفر برگزیده و از آن‌ها تجلیل می‌شود.
 
  مراسم اختتامیه این مسابقات که روز سه شنبه چهارم شهریورماه برگزار می شود و به تجلیل از منتخبان مرحله نهایی دو بخش کتبی و شفاهی اختصاص دارد قرار است، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور یابد.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود خدا بر آقای قبادی عزیز.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.