- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نشست صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با خبرنگاران

کریمی-یک 

 

به گزارش میرملاس ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه حضور خبرنگاران را در عرصه تعلیم و تربیت مطلوب و تاثیر گذار برشمرد و گفت : پیشرفت و توسعه فرهنگی در جامعه بدون حضور فعال و بانشاط اصحاب رسانه امکان پذیر نیست .دکتر گودرز کریمی فر افزود : اصحاب رسانه تعامل و همفکری بسیار خوبی با آموزش و پرورش در بازتاب فعالیتها و برنامه های تعلیم و تربیت دارند . 

وی  توسعه فرهنگی را زمینه ساز خود باوری جامعه برشمرد و گفت : خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند. کریمی فرانعکاس و بازتاب حقایق و واقعیتها را در جامعه مرهون تلاشهای بی وقفه اصحاب رسانه ذکر کرد .
کریمی فر بر حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران را لازم و ضروری برشمرد و گفت : مدیران باید از ظرفیت خبرنگاران هوشمندانه استفاده کنند و با تقویت روحیه نقد پذیری بستر لازم را برای خدمت مطلوب به مردم فراهم کنند .
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این نشست صمیمی که جمعی از اصحاب رسانه استان نیز حضور داشتند بر تکریم شان و جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت : خبرنگاری دارای شان و مقامی بس ارزشمندو مقدس است؛ چراکه قلم و اندیشه مهمترین عنصر خبرنگاران است که خداوند در قرآن کریم به قلم و آنچه که با آن می نویسند قسم یاد کرده است .  
کریمی فر ادامه داد: خبرنگاران مشاوران امین و ناصحان مشفقی هستند که با ارائه مطالب و انعکاس حقایق در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند .

 

DSC01271

 

 

DSC01276

 

 

کریم-چهار

 

 

کریمی-پنج

 

 

کریمی-دو

 

 

کریمی-سه  

 

 

کریمی-هشت

 

 

کریمی-هفت

 

 

کریمی-شش

 

 عکسها : هومیان