تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

تشکیل ستاد ویژه پیشگیری، پیگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری لرستان

  • کد خبر : 74210
  • 04 شهریور 1394 - 16:24

  به گزارش میرملاس ؛ اولین جلسه این ستاد که ریاست آن بعهده آقای بدری رییس کل دادگستری استان لرستان و آقای محمدتقی شاکرمی قائم مقام و دبیر ستاد استان و گودرز نیازی رییس دبیرخانه استان می باشند امروز ساعت ۹ صبح در محل سالن جلسات دادگستری استان با حضور دستگاه های عضو و اعضاء […]

DSC04000

 

به گزارش میرملاس ؛ اولین جلسه این ستاد که ریاست آن بعهده آقای بدری رییس کل دادگستری استان لرستان و آقای محمدتقی شاکرمی قائم مقام و دبیر ستاد استان و گودرز نیازی رییس دبیرخانه استان می باشند امروز ساعت ۹ صبح در محل سالن جلسات دادگستری استان با حضور دستگاه های عضو و اعضاء هیأت های نظارت بر انتخابات استان به ریاست محمدتقی شاکرمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد.
شاکرمی قائم مقام و دبیر ستاد استان با اشاره به اصل ششم قانون اساسی گفت :  امور کشور باید به اتکاء آرای عمومی از راه انتخابات اداره شوند که یکی از این انتخابات ها، انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی به بیان اهمیت موضوع انتخابات و پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی پرداختند و موارد زیر را در دستورکار جلسه قرار دادند :
۱- ترکیب اعضاء ستاد ویژه پیشگیری، پیگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان و شهرستان ها
۲- تبیین و تشریح شرح وظایف دستگاه های ذیربط
۳- برخورد قاطع با تبلیغات زود هنگام و خارج از موعد
۴- تشکیل شعب ویژه در دادسراهای شهرستان ها
۵- ایجاد دبیرخانه استانی و شهرستانی
۶- تذکر به سازمان های مردم نهاد و دستگاه های حمایتی و تشکلات آنها در راستای اعلام حمایت از کاندیدای خاص
۷- تشکیل جلسات رصد جرائم انتخاباتی هر ۱۵ روز یکبار با حضور اعضاء عضو ستاد

قاضی کاکولوند قائم مقام هیأت نظارت استان نیز در این جلسه به اهمیت انتخابات اشاره نمود و نیاز به همکاری همه اعضا ستاد جهت پیشگیری از جرایم انتخاباتی را یادآور شدند .
رازانی دادستان مرکز استان نیز بیان داشت:  جهت تسریع در رسیدگی به جرایم انتخاباتی برنامه هایی در دادسرای خرم آباد پیش بینی شده و همکاری همه دستگاه های عضو ستاد را جهت پیشگیری از جرائم انتخاباتی را لازم و ضروری دانستند.
در ادامه هر کدام از اعضاء به بیان دیدگاه خود پرداخته و مصوباتی نیز تصویب شد .

 

DSC03999

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. شانس آقای ملک شاهی دوباره گرفته .اینو میگن شانس

  2. حاج تقی شاکرمی فردی امین و امانتدارمی باشه با شناختی که این حقیر از شخص معظم له دارم دراین مسولیت ارزشی و آزمون موفق خواهد شد شایسته لست تمام دستگاهای نظارتی و اجرایی تامل بیشتری با ایشان و دبیر محترم ستاد داشته باشن..به امید استانی اباد .

  3. تشکر ویژه و خداقوت خدمت همه همکاران عزیزم در استان لرستان مخصوصاً حاج آقا شاکرمی و گودرز نیازی بزرگوار و کاردان، انشاالله اینگونه جلسات بیشتر و بیشتر برگزار شود و لرستان به جایگاهی که مستحق آن است به زودی و باهمت همه مسولین استانی برسد انشاالله

  4. حضور قاضی مصلح و پاکدست و شجاعی همچو آقای شاهکرمی و کارشناس کارآمدی همچو نیازی نوید بخش انتخاباتی توام با سلامت برای استان لرستان رقم خواهد زد جادارد از مسولین محترم خاصه رییس کل محترم بابت انتخاب این عزیزان و حضور جناب آقای کاکولوند که فردی امین و شجاع و عضو خانواده محترم شهدا در هیات نظارت استان کمال تشکر و قدر دانی را داریم به امید موفقیت بیشتر در امور محوله و امانتداری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.