تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

شهدا درد محرومین و درد فقر و بیکاری را احساس می کردند / رهنمودهای رهبری منشور دولت

  • کد خبر : 74242
  • 06 شهریور 1394 - 17:18

     نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بر لزوم جلوگیری از تبدیل شدن سفارت انگلیس به مرکز جاسوسی و تفرقه افکنی در کشور تاکید کرد. به گزارش میرملاس به نقل مهر ؛  آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با […]

 

 

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد بر لزوم جلوگیری از تبدیل شدن سفارت انگلیس به مرکز جاسوسی و تفرقه افکنی در کشور تاکید کرد.

به گزارش میرملاس به نقل مهر ؛  آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: شخصی از امام رضا(ع) پرسید عقل چیست و امام رضا(ع) پاسخ داد که انسان عاقل سه علامت دارد و آن سه علامت تحمل مشکلات و ناملایمات، زیرک بودن و حرکات دشمن را زیر نظر داشتن و مدارا با دوستان است.

وی با اشاره به شنبه هفتم شهریور ماه سالروز انفجار تروریستی در حرم امیر المومنین(ع) و شهادت آیت الله سید محمد باقر حکیم و جمعی از شیعیان عراق افزود: هشتم شهریورماه نیز سالروز انفجار دفتر نخست وزیری ایران توسط منافقین و شهادت شهیدان رجایی و باهنر است.

تروریست زائیده استکبار جهانی و ابزاری برای سلطه غرب بر جهان است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز پدیده شوم تروریست امنیت جهانی را به خطر انداخته است، تصریح کرد: امروز همه کشورهای دنیا از تروریست احساس خطر می کنند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه روشن است تروریست زاییده استکبار جهانی و ابزاری برای سلطه غرب بر جهان است، گفت: آمریکا است که تروریست ها را پرورش، پشتیبانی و هدایت می کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از تروریست ها حمایت تسلیحاتی، اطلاعاتی و مالی می کند، اظهار داشت: هیچکس در این موضوع تردیدی ندارد و این در حالیست که آمریکا ادعای مبارزه با تروریست را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ائتلاف مبارزه با تروریست کشورهای غربی هیچ کاری نکرد، تصریح کرد: آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران منافقین را زیر چتر خود قرار داد که نتیجه این حمایت ها ۱۷ هزار نفر شهید ترور در کشور است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه منافقین مسئولیت شهادت ۱۲ هزار نفر از شهدای ترور را به عهده گرفتند، افزود: ترور دانشمندان هسته ای نمونه بارز فعالیت های تروریستی منافقین در ایران است.

وی با اشاره به اینکه سازمان سیا در آمریکا، سازمان جاسوسی انگلیس و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی اطلاعات دانشمندان هسته ای ایران را به تروریست ها دادند، گفت: مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقین و گروهک های تکفیری تروریست را در جهان تشکیل داده و بلای جان همه ملت ها شده است.

شهیدان رجایی و باهنر اسوه اخلاق حسنه و خودساختگی بودند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر را نیز منافقین به شهادت رساندند، تصریح کرد: اگر دنیا می خواهد مبارزه جدی با تروریست کند باید اول از آمریکا دست از حمایت و پشتیبانی از تروریست ها و رژیم صهیونیستی بردارد.

وی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسوه اخلاق حسنه و خودساختگی بودند، اظهار داشت: این شهدا درد محرومین و درد فقر و بیکاری را احساس می کردند و عاشق و دلسوز مردم و محرومان بودند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امام خمینی(ره) می فرمایند ارزش مقام انسان در عمل به تکلیف الهی و خدمت گذاری به مردم است، تصریح کرد: اگر مقام و مسئولیتی داریم این مسئولیت وقتی ارزش دارد که به تکلیف الهی عمل کنیم.

آیت آلله میرعمادی یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی شایسته ای برای دولتمردان هستند.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: این هفته را به دولتمردان و همه کسانیکه در خدمت رسانی به مردم در نظام مشغول هستند تبریک می گوییم.

لزوم دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه در مورد عملکرد دولت

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است تا مسئولان عملکرد خود را به مردم ارائه دهند، تصریح کرد: مسئولان باید کارها و اقدامات صورت گرفته را بازگو کنند تا امید در دل مردم زنده شود.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه هفته دولت باید هفته همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد، افزود: معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد بخشی از خدمات دولت در استان را متذکر شدند که تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان کشور نیز جز رضای خداوند متعال و خشنودی خلق خدا مقصودی ندارند و می خواهند باقیات و صالحات از خود به جای بگذارند، اظهار داشت: باید مشی رهبر فرزانه انقلاب را دنبال کنیم و هم نقاط ضعف و هم نقاط قوت دولت را ببینیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هم دفاع واقع بینانه و هم نقد منصفانه در مورد عملکرد دولت باید داشته باشیم، تصریح کرد: در دیدار اخیر رهبر فرزانه انقلاب با دولتمردان نیز رهبر معظم انقلاب هم کارهای خوب دولت را بازگو کردند و هم مطالبات خود را بیان کردند.

تشریح سخنان اخیر مقام معظم رهبری

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب از اقدامات خوب دولت در کاهش تورم و ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی، مهار آب ها، ارتقاء سلامت و بهداشت و پایان دادن به مذاکرات هسته ای نام بردند و این کارها را بسیار مهم تلقی کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب یکسری مطالبات هم از دولت داشتند.

وی با اشاره به اینکه توجه کامل به تداوم دشمنی با دشمنان و هوشیاری در مقابل رخنه دشمنان در کشور از جمله مطالبات رهبر فرزانه انقلاب بود، گفت: امروز با برداشته شدن تحریم ها رفت و آمد اروپایی ها به کشور شروع شده و ما باید در عین حفظ دستآوردها، مراقب نفوذ دشمنان به کشور نیز باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه پرهیز از حاشیه سازی برای دولت، حفظ شتاب علمی کشور و تبیین برنامه های منسجم برای تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر مطالبات رهبر فرزانه انقلاب بود، تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی کشور را در سیاست های اقتصاد مقاومتی می دانیم و برداشته شدن تحریم ها تنها یک فرصت است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم نیز همین مطالبات رهبر فرزانه انقلاب را از دولت انتظار دارند، افزود: ملت و دولت باید در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای دولت منشوری برای دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: یقینا رئیس جمهور نیز این رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را به عنوان یک منشور تلقی می کند و در مقام عمل با حفظ وحدت و همدلی در راستای پیشرفت کشور تلاش می کنند.

سفارت انگلیس تبدیل به مرکز جاسوسی و اختلاف افکنی نشود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به پنجشنبه ۱۲ شهریور ماه روز مبارزه با استعمار انگلیس و سالرزو شهادت رئیس علی دلواری اشاره کرد و گفت: رژیم فرتوت استعماری انگلیس همیشه جاده صاف کن و دلال سیاسی آمریکا بوده است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه این روباه پیر تخصص ویژه ای در اختلاف افکنی دارد، تصریح کرد: تفرقه بیانداز و حکومت کن سیاست انگلیس است.

وی با تاکید بر اینکه انگلیس در جریان تنباکو، فتنه ۸۸ و سایر جریان ها نقش اختلاف افکنی داشته است، افزود: در همین هفته که سفارت انگلیس در ایران بازگشایی شد وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با بی بی سی اذعان کرد که صهیونیست ستیزی در میان مسئولان ایران کمرنگ شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: این حرف وزیر امور خارجه انگلیس دروغی آشکار و برای تفرقه افکنی بوده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه تمام مسئولان ایران رژیم صهیونیستی را غده سرطانی می دانند و تا محو کامل آن دست از مبارزه برنمی دارند، اظهار داشت: مردم و مسئولان در این قضیه متحد هستند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در رابطه با مذاکرات هسته ای سنگ اندازی کرد برای اینکه بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کرده و مردم را بدبین کند، تصریح کرد: باید مراقب باشیم سفارت انگلیس تبدیل به مرکز جاسوسی و اختلاف افکنی نشود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم در انتخابات آینده دوباره نقش فتنه انگیزی که در سال ۸۸ را دنبال کرد بازی نکند، افزود: مبادا انگلیس مجری پروژه نفوذ غرب در کشور شود.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: شواهد نشان می دهد انگلیس دست از گذشته خود برنمی دارد و زمینه را برای فتنه انگیزی فراهم می کند.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74242

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ما کجا و شهدا کجا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.