تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کاندیدای نهایی اصلاح طلبان کوهدشت مشخص شد

  • کد خبر : 74248
  • 07 شهریور 1394 - 12:49

    سر انجام پس از هفته ها رایزنی و تشکیل جلسات متعدد هم اندیشی بین کاندیداهای احتمالی جبهه ی اصلاحات در کوهدشت، کاندیدای نهایی اصلاح طلبان مشخص شد. به گزارش میرملاس ، در حالیکه بیش از شش جلسه ی هماهنگی و هم اندیشی بین شش کاندیدای احتمالی اصلاح طلب و با محوریت حاج علی […]

IMG_2761

 

 

سر انجام پس از هفته ها رایزنی و تشکیل جلسات متعدد هم اندیشی بین کاندیداهای احتمالی جبهه ی اصلاحات در کوهدشت، کاندیدای نهایی اصلاح طلبان مشخص شد.

به گزارش میرملاس ، در حالیکه بیش از شش جلسه ی هماهنگی و هم اندیشی بین شش کاندیدای احتمالی اصلاح طلب و با محوریت حاج علی اصغر اسفندیارپور برگزار شده است، در نهایت در سایه ی همدلی و درک شرایط حساس این دوره از انتخابات، این کاندیداها روی معرفی یک گزینه به عنوان کاندیدای نهایی به توافق رسیدند.

این توافق و اجماع به عنوان نقطه ی عطفی در تاریخ سیاسی کوهدشت و رومشکان ماندگار خواهد شد. زیرا مطالبه ی قاطع افکار عمومی طیف اصلاحات در این شهرستانها، به اجماع رسیدن اصلاح طلبان و معرفی یک گزینه ی واحد به عنوان کاندیدای نهایی است.از سوی دیگر تمام صاحب نظران و تحلیلگران سیاسی این منطقه بر این نکته اتفاق نظر دارند که در صورت معرفی گزینه ی واحد از سوی اصلاح طلبان، پیروزی قطعی در انتخابات مجلس آینده با اصلاح طلبان خواهد بود.

متن اطلاعیه ی نشست پایانی این جلسات به شرح زیر است:

اطلاعیه ی شماره ۱ کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان شهرستان کوهدشت و رومشکان

به نام خدا

به اطلاع عموم مردم شریف شهرستانهای کوهدشت و رومشکان و بخشهای تابعه می رساند، در پرتو فضل و عنایات الهی و توجهات ولی عصر(عج) و دعای خیر شما، کار نظرسنجی و شمارش آراء کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان کوهدشت و رومشکان به پایان رسیده و کاندیدای نهایی جریان اصلاح طلبان مشخص شده و تا پایان هفته آینده به حضور شما مردم عزیز معرفی خواهد شد.

sifaroozh

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 143در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۱۳۸
  1. موفق باشد هر آنچه بر اعتدال است و بدور از شتابزدگی

    • اگر ما اصلاح خواه واقعی باشیم در گام اول بایستی اقتصاد مردم طرهان را اصلاح کنیم تا جوانان بیکار ما بدنبال کارهای ناشایست نروند .برای دست یابی به اینکار کار نیاز ضروری امروز ما داشتن یک نماینده پرقدرت و با نفوذ سیاسی خوب است.بنده خودم از طرفداران این جبهه بودم و هستم .بغیر از جناب دکتر عباسی فرد تا کنون نماینده ای به اندازه جناب ملکشاهی زی صلاح و بانفوذ نداشته ایم .
      از کارهای خوب ایشاب تبدیل شهرستان روم اشکان است که خیلی از جوانان بیکار صاحب شغل می شوند.
      با اینکه بودجه کشور وضعیت نامناسبی دارد اما ایشان تلاشهای خوبی داشته اند.
      اما برخی نمایندگان ما که فقط در مراسم فاتحه خوانی اسم و رسمی داشتند بیش از چندین دوره نماینده این شهر بودند اما دریغ از راه اندازی یک کارگاه کوچک …
      به نظر من هیچکدام از این آقایان قابلیت و نفوذ چندانی برای کاهش مشکلات ندارند.هرچند از نظر شخصی انسانهای بسیار محترم و با شخصیت محلی هستند از جمله جناب کورانی فر و یا جناب مومنی و دیگران که شناخت چندانی از آنها ندارم .
      خیلی ساده می شود موضوع عدم نفوذ و یا قابلیت سیاسی ملی این افراد را فهمید .هیچ کدام از این افراد با اینکه در دولتی که به دولت طرفدار اصلاحات هم معروف است و این آقایان هم خود را اصلاح طلب می دانند دارای منصب دولتی شاخصی نیستند. اگر اینها دارای این قابلیت بودند می بایست دارای یک مقام یا مدیر عامل و حداقل رییس دستگاه اجرای جای می بودند.
      لذا در حال حاضر شخصی بهتر و مناسب تر از جناب ملکشاهی نداریم و بر همه لازم است که بیشتر اندیشه کنیم و بفکر حل مشکلات عمومی منطقه باشیم .خدای بنده هیچ ارتباطی با جناب ملکشاهی ندارم و هیچ گونه امتیاز و…. شخصی هم از ایشان ندیدم نخواستم .فقط خواستم نظر شخصی خودم را به سمع شما برسانم که بدور از حب و بقض های شخصی وارد جریان انتخابات شویم.
      تقریبا عین همین نظر در یک کامنت جداگانه نوشتم که سایت میر ملاس آنرا نپسندید و درج نکردند لذا دوست داشتم در پاسخ یکی از کامنهای دیگر نظرم را بنویسم.

    • اگر کورانی فر باشه برد حتمیه درغیر اینصورت ملکشاهی برنده است

      • انشااله دوستان درایت به خرج داده ومنافع شخصی را برمنافع جمع ترجیح ندهند تنها کسی که اجماع اصلاح طلبان را به همراه دارد ومورد تایید شورای نگهبان است مصطفی آزادبخت می باشد

      • شهروند عزیز از کجا انقدر قاطع قضاوت میکنی.

    • دوستان اگه خبر مربوط به شهدا در همین سایت رو خونده باشند متوجه نکته مهمی میشوند که تفاوت کار ما با این شهدا کجاست, اینکه کارها نه با اولویت خودمان بلکه برای خدا و مردم باشد انشالله ثمره این نیت ها را در دنیا و آخرت خواهیم دید. بیایید همه سعی کنیم فرد صالحی را انتخاب کنیم.

  2. شنیدها حاکی از اجماع بر روی محمدی آزادبخته امیدواریم اصلاحات در این دیار موفق باشند

    • آقای مدرس در این شرایط حساس که بزرگان تصمیم مردم پسندی گرفته اند لطفا تشریک مساعی فرموده به این رفتار سیاسی پیوسته و از یکجانبه نگری بپرهیزید

      • با سلام جناب منتقد خدایی منظورت رو بیشتر توضیح میدی

        • سلام احمد جان ما همه منتظر نظر سنجی افکار عمومی و خرد جمعی آقایان هستیم هیچ کاری هم از دست من و شما هم بر نمیاد بصورت تکی قبل از اعلام نظر سنجی از کسی حمایت کنیم شاید من و شما هم نظر باشیم اما بخاطر اینکه جو آرام باشه تا تصمیم درستی گرفته بشه عرض کردم والا منظور خاصی نداشتم

    • شما را قسم میدهم وزن و جایگاه نمایندگی کوهدشت و رومشگان را اینقدر تنزل ندهید اسباب بزرگی برای تان …….. نیست

      • نیاز شهرستان کوهدشت و روم اشکان بسیار بالاتر از این افراد محترم و بزرگوار است.خوب دقت کنیم.

      • مردم کوهدشت بیش از هر چیز به یک اتحاد برای حل مشکلات و رفع محرومیتها نیاز داریم .حلال مشکلات ما در قامت هیچ کدام از این عزیزان نیست .
        با اینکه اینها این عزیزان همه از نفرات شاخص اصلاح طلب ما هستند .اما هیچکدام در این دولت طرفدار اصلاحات ،صاحب منصب شاخصی نیستند . و این یعنی اینکه این آقایان محترم نه نفوذ شخصی دارند و نه نفوذ دولتی ، لذا برای مردم کوهدشت کاری از پیش نخواهند برد.
        اما جناب ملکشاهی در بین ادوار مختلف نمایندگان نشان داده است که یک سر گردن بالاتر است و لذا نیاز امروز ما افراد بانفوذی مانند ایشان است.
        جناب آقای کورانی فر انسان بسیار متشخص و مردمداری است حتی بسیار بهتر از ملکشاهی اما بایستی قبول کنیم که ایشان فقط یک شخصیت محلی هستند.

      • سوری جان یعنی می فرمایید وزن و شأن جناب آقای دکتر آزادبخت از ملکشاهی و امثالهم کمتر هستش… خیلی بی انصاف تشریف دارید ایشان یکی از نخبگان و مفاخر علمی ، سیاسی و اجتماعی بلامنازع شهرستان و استان هستند.

  3. انشاالله که موفق و پاینده باشید.

  4. امیدواریم فرج باشه

  5. فرج الهه مومنیه شک نکنید

  6. درود بر مومنی که بب بودنش لرزه بر اندام رقیبان نهاده است

  7. مومنی در نهایت تنها نماینده شهرستانه .متفکر .لایق .مردمی .راستگو …….پیروزیت مبارک

  8. اجماع بر روی آقای محمد آزادبخت صورت گرفته، الحمد الله رجال سیاسی شهر بع یک عقلانیت سیاسی نزدیک شده اند .

  9. با سلام
    امیدوارم کسی باشد که توان گذشت از فیلترشوای نگهبان را داشته باشد /با احترام کامل برای اقای مومنی ولی لازم به ذکر است ایشان رد صلاحیت میشود

  10. فقط فرج مومنی ۱۰۰درصد

  11. فقط کورانی فر

  12. یقین بدانید فرج اله مومنی گزینه ی نهایی اجماع اصلاحات شهرستان و نهایتانماینده مجلس دهم حوزه انتخاباتی شهرستان کوهدشت خواهد بود

  13. فقط مومنی

  14. شوخی می کنید!!!؟؟؟مگه میشه؟مگه داریم؟شاید این یک نفر رد صلاحیت شد!!!!باید همه کاندید بشن و هر کدام از عزیزان از فیلتر شورای نگهبان رد شدن بر روی یک نفر اجماع شود!!!!!!

  15. فرج گل سر سبد ونام خوشش ورد زبانهاست .

  16. فقط حاج مصطفی

  17. شنیده هاحاکی ازاینه که اقای قبادی گزینه واحدشناخته شده

  18. فقط ملکشاهی

    • قطعا با توجه به تجارب ارزنده آقای حاج مصطفی آزادبخت در پستها اجرایی ومدیریتی مانند فرمانداری قطعا کاندیدا شدن پیروزی ایشان باعث شایسته سالاری در مدیریت شهرستان خواهد شد.

  19. کره شیر کار وژ. کردی….پنجاه هزار قطعیه

  20. سلام انشالله که اقای محمدی ازادبخت باشه که تمام شرایط رو داراهست ومی تواند ازهمه مراحل تانمایندگی رو براحتی طی کنه

  21. به امید خدا و با همدلی عمومی اصلاح طلبا جناب فرج مومنی این دور نماینده کوهدشت. ومن الله توفیق

  22. اصلاح طلب هه به یک چهره جدید ومتعهد احتیاج دارند اون هستم کسی نیست جز بسیجی مخلص دکتر کرم یاری معاونت انتظامی نظام پزشکی لرستان،قائم مقام مدیرکل بهزیستی لرستان درزمان اصلاحات،ریاست اسبق درمانگاه فرهنگیان در زمان مدیرکلی آقای اسفندیاری

  23. خداقوت،به اصلاح طلبان وبخصوص حاج علی اصغر اسفندیارپور،بخاطر به اجماع رساندن نظرات عزیزان برای کاندیدا ی واحد جبهه اصلاحات،به امید پیروزی این عزیز در۷اسفند واین حماسه ی بزرگ را بعداز ۱۶سال به همه سبز اندیشان وهم اندیشانم تبریک میگم.

  24. اصلاح طلب متعهد وبا درایت دکتر کرم یاری مردی از جنس عمل

  25. همه این عزیزان انصافا انسانهای بزرگی هستند ولی انصافا کورانی فر یه سر و گردن از همشون بالاتره

  26. بایدبه این تصمیم و خردجمعی احترام گذاشت قطعا حضور اقای مومنی جمع اوری ارا را برای اصلاح طلبان در انتخابات دهم اسان خواهد کرد به امید ان روز که حضور فرج برای ما فرجی حاصل نماید.جا دارد از اقایانی که با گذشت خویش موجب این اجماع عاقلانه گشتن تقدیر و تشکر نماییم بخصوص از رهبریت جریان حاج علی اصغر اسفندیارپور که باعث امتنان جریان گشته و رضایت اکثریت جریان رابه ارمغان اوردند پس اندکی صبر سحر نزدیک است.

  27. اجماع بر روی آزادبخت متدین و متعهد ومتخصص عین عقلانیت است

  28. در سال دولت وملت ،همدلی وهمزبانی . از همه نخبگان سیاسی اصلاح طلب کوهدشت ورومشکان هم کمتر از وحدت وگام نهادن در راستای خواست واهداف بزرگان اصلاحات ودولت انتظار نمی رود .بی شک همه عزیزان مطرح وبسیاری دیگر از نخبگان سیاسی اصلاحات دوشهرستان لیاقت وقابلیت حضور در این عرصه را دارند .وبا برگ صداقت رو شده دولت مردم بی صبرانه منتظر به ثمر نشستن نهال وحدت وهمدلی هستند.پیروز باشید

  29. شرایط برای موفقیت آقای مومنی همه جوره مهیاست امیدواریم تمام اصلاح طلبان واقعی از هیچ کوششی دریغ نکنند پیشاپیش پیروزی شادی آفرین جریان اصلاح طلبی حقیقی بر شما مردم فکور مبارم باد

  30. خدا را شکر در بین اصلاح طلبان کوهدشت چهره های شاخصی وجود دارد که بسی جای خوش حالی همه است ولی در بین این شش نفر جناب آقای مومنی محبوبیت خاصی در بین همه مردم کوهدشت ، حتی جناح رقیب دارد ، و امیدوارم کاندیدای اصلاح طلب و نماینده آینده شهرستان کوهدشت باشه.

  31. شک نکنید یا حاج مصطفی آزادبخته یا دکتر محمدی آزادبخت… اگر گزینه غیر از این دو عزیز باشد به یقین جریان اصلاحات در کوهدشت برای همیشه به بن بست خواهد رسید… یا علی

  32. اجماع کلی طبق اخبار شنیده شده بر روی اقای محمدی آزادبخت شکل گرفته است.ایشان فردی مردمی،نخبه،خانواده معظم شهدا،اصلاح طلبی واقعی و صاحب صلاحیت هستند.به ایشان و مردم کوهدشت تبریک عرض میکنم

  33. با زی با کلمات اجماع ،اصلاح طلب بیانیه، و…… همه از کلماتی است که مردم کوهدشت با أنها اشنا هستن این یک بازی سیاسى است عصر تندروی گذشت اعتدال مورد تایید است به فکر مردم باشید که فرزندانشان را فدای چهره سازی شما شده‌اند

  34. با سلام و احترام فراوان خدمت تمامی اصلاح‌طلبان ایران مخصوصا سران اصلاحات کوهدشت از اینکه این هم اندیشی صورت گرفت که دیگر شاهد تک روی بعضی از کاندیداها نباشیم خیلی خوشحال و مسروریم و از کسانیکه بانی این امر خیر بودن سپاسگذاریم بنده به عنوان یک اصلاح طلب دیگه خسته شده بودم و اگر مانند چند سال گذشته چند کاندید هم زمان میداشتیم به شخصه پای صندوق رای نمی امدم ما دیگر باید از گذشته دست عبرت گرفته باشیم چه مصیبتهایی که سر مان نیامد!از کسانیکه کامنت میزارن و از کاندید مشخصی حمایت میکنن خواهشمندم بخاطر پیروزی اصلاحات این کارو نکنن که باعث خوشحالی رقیب دیرینه شوند هر عزیزی که کاندید نهایی باشد فرقی نمیکنه .به امید پیروزی اصلاحات

  35. یعنی واقعا این امکان وجود داره که با وجود محوریت اسفندیار پور کاندیدای واحد اصلاح طلبان کسی جز فرج مومنی باشه (لازم بذکر است از نظر نگارنده آقای مومنی شخصی لایق است )

  36. بنظر میرسه آقای کورانی فرد گزینه نهایی باشه، چرا که ایشون بیشترن آرا رو در میان نظر سنجی های صورت گرفته بدست آوردن

  37. شک نکنید فرجه .

  38. با سلام خدمت یکایک اصلاح طلبان,من خودم به شخصه دوست دارم فرج مومنی بیاد چون از محبوبیت بالایی برخورددار است,ولی متاسفانه فرج مومنی نمیتواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند,ولی طبق اطلاعات موثق گزینه نهایی اصلاح طلبان اقای سید علی کورانی شده‌ است,به امید پیروزی اصلاح طلبان یا حداقل برد امامی یا قبادی,چون (ا.م)پدراصلاح طلبان رادراورد

    • دوست عزیز بخدا از روی غرض نمیگم مومنی وکورانی هر رد صلاحیت میشن مانند دور قبل اگر این نفر گزینه اصلاحات باشند بخدا قبر اصلاحات برای همیشه کنده میشه بیایید عقلانی فکر کنیم شخص مهم نیست جناح مهمه انشاالا کسی مثل قبادی یا مصطفی ازادبخت

    • اقای مومنی تنها کاندیدای بوده که تاکنون رد صلاحیت نشده است ایشان دوبار کاندید شدن که هر دو بار تایید صلاحیت شدند

    • من اینطور فکر نمی کنم نه آقای آزادبخت و نه آقای کورانی فر نمی توانند آن شخصی باشند که اصلاحات منتظر آنست
      حس خوبی به من می گوید : آقای هادی قبادی از خیلی جهات می تواند گزینه ی مناسب باشد

  39. باسلام

    به نظرم با توجه به تبادل نظرات، آقای کورانی فر هم پذیرش عموم تر دارند و بیشتر افراد معتمد شهرستان به صداقت و مدیریت ایشان اعتقاد دارند.

    • جناب امرایی ما فقط به صداقت نیاز نداریم .امروز مردم طرهان علاوه بر صداقت به قابلیت و نفوذ سیاسی نماینده نیاز داریم که بتواند دولت مردان را برای حل مشکلات اقتصادی و فقر و فلاکت مردم مجاب کند.

  40. همه افراد فوق افرادی متدین و و دارای حسن سوابق اجتماعی وسیاسی هستند .امید است که با فراست سیاسی که دارند . از میان خودشان یکی را کاندید انتخابات نمایند

  41. باسلام خدمت اصلاح طلبان شخص برای ما مهم نیست همین که وحدت ایجاد شده کافیست

  42. برای جناب اقای محمدی ازادبخت ارزوی موققیت در تمام عرصه ها رو میکنم بی شک همون طور که در نظر سنجی ایشان اول شدند توان جذب اقبال عمومی رو دارند.از دیگر کاندید ها که منافع عموم رو به منافع شخصی ترجیح دادند سپاس گذاریم.بدون شک با توجه به همدلی که بین اصلاح طلبان به وجود امده است قطعا پیروز انتخابات خواهند شد.

  43. کمی دور از ذهن است

  44. همه قابل احترامند .اما هیچکدام از فیلتر شورای نگهبان نخواهند گذشت به غیر از حاج علی کورانی فر …..مردی از دیار میرملاس…………………

  45. دکتر کرم یاری مردی لایق ومتعهد اصلاح طلب واقعی فرهنگی دلسوز

  46. درپاسخ به اصلاح طلب چندین ساله.معلومه که جنابعالی اصلاح طلب نیستی چون اگه اصلاح طلب باشی نمی گی فقط ملکشاهی نباشه .مگه دوران نمایندگی آقایان امامی وقبادی رافراموش کرده ای که اینجوری سخن میگویی دوران خفقان که نمیشد نفس بکشیم وهمه ی مارو فتنه گرمیدونستن.اولا اکثراصلاح طلبان دردورقبل به اقای ملکشاهی رای دادن وایشان هم بدکارنکرده درزمان ایشان دراکثرادارات بخصوص دراموزش وپرورش نیروهای اصلاح طلب حاکم هستندواین بی انصافی است که چنین نظری داری.درضمن شمابرای خودتون ببریدوبدوزید خیالتون راحت باشه تمام ااصلاح طلبان رومشکان همچون دورقبل ازاقای ملکشاهی حمایت میکنند.

    • نه جناب رومشگانی فقط شما رومشگانی ها از ملکشاهی رضایت دارید چون اکثر مدیران استان و شهرستان رومشگانی هستند یک استعلام از مردم طرهان و کوهدشت بگیرید تا متوجه میشوید مردم کوهدشت و طرهان بشدت مخالف ایشان هستند

  47. همه این افراد لایق هستند و فرقی ندارد کدام یک از این افراد انتخاب شوند. باید تمام شرایط را سنجید و فردی که شرایط بهتری دارد انتخاب شود و به وحدت برسند.به امید پیروزی اصلاحات و پیروزی اصلاحات قطعا پیروزی یک نفر نخواهد بود.

    • من هم با این فکر موافقم/ مصلحت و موفقیت اصلاح طلبان مهمتر است.
      صرفا با تعصب و طرفداری مطلق از یکی از کاندیداهای اصلاح طلب نشانه این است که بیشتر دنبال منافع شخصی هستیم
      منافع و مطالبات عمومی و اجتماعی مهم است و منافع ما هم جزئی از آن باید باشد /
      نگرانی خیلی ها در باره رد صلاحیت ها بی خودی است ، چرا که بعید است سیاسیون با تجربه فکر آنجایش را نکرده باشند قطعا کاندیداهایی مخصوص در سایه دارند…
      ( البته من همچنان معتقدم که صرفا یک نماینده یا کاندید نمی تواند همه چیز را درست کند… نیاز به بستر فکری و اجتماعی مناسب هست که فعلا مهیا نیست
      اما انسان همیشه با امید زنده است)

  48. به هرحال فارغ ازاینکه برروی چه شخصی اجماع صورت گرفته است!مهم این است که سیاسیون به نظرواراده مردم (نظرسنجی)احترام گذاشته اند.این یکی ازدغدغه های ادوارگذشته مردم کوهدشت ورومشگان بودکه الحمدلله این بارقطعا کوهدشت یک کاندیدای واحداصلاحطلب خواهدداشت.این یعنی اینکه “اندکی صبرسحرنزدیک است.”

  49. سلام ، برادرارزشی وعزیزحاج مصطفی آزادبخت شایسته ترین وپاکترین رجل سیاسی درلرستانه امیدوارم همگی روی ایشان بتوافق برسند،خدارو شاهدوگواه میگرم من واکثر دوستان ولایی ورزمنده باتمام توان درخدمت ایشانیم،ان شاالله

    • موافقم. قطعا ایشان توانایی عبور دادن کوهدشت از بحران اقتصادی، امنیتی و گرداب فتنه را به یاری خدا و همدلی با شایستگان شهر خواهند داشت. حاج مصطفی با حرکت در صراط مستقیم به جاده خاکی نزده. فرزند شایسته کوهدشته. ما بیداریم.

  50. نتیجه این نظر سنجی جون تمام کاندیداهای اصلاح طلب در ان حضور نداشته اند قطعا فاقد اعتبار است ما طرفدار کاندیداهای نسل نو هستیم بخصوص فردین گراوند

  51. این ساده انگاریست که فکر کنیم که یک نفر از میان بجث و جدل حلسات اصلاح طلبی و حتی ازمیان نظرات مردم عا قبت بشه نما ینده شهر ستان .چون کسی پیروز انتخا بات کو هدشت خوا هد شد که از طرف با لا دست برایش بستر سازی بشه . البته خو دتان خسته نکنید این دروه قراره یک اصو لگرا بشه نما ینده کو هدشت.

  52. ما جمعی از فرهنگیان دلسوز وزحمت کش شهرستان کوهدشت حمایت مجدانه وقاطعانه خویش را از برادر ارزشی بسیجی مخلص فرهنگی عزیز دکتر کرم یاری اعلام می نماییم

  53. فرج مومنی مرد راستین اصلاح طلبان شایسته نمایندگی است

  54. درود بر افکار، اندیشه،راستی،اعتدال شما بزرگان.

  55. مطمعن باشین این گروه از اصلاح طلبان هیچ کدوم تایید صلاحیت نمیشن .بازهم اقای ملکشاهی نماینده است

  56. نیاز اضطراری جامعه ما ، انتخاب یک نماینده با نفوذ و پر توان است که در هیچکادم از این گروه دیده نمی شود.هرچند که اکثر این آقایان از نظر شخصی و محلی انسانهای بسیار خوب و محترمی هستند.اما نیاز ما بسیار بالاتر از این آقایان است.بایستی به این نکته توجه کنیم.

  57. درود بر استاد اخلاق محمدی آزادبخت انشالله ایشان گزینه نهایی باشند

  58. از اینکه نخبگان و زحمت کشان طیف اصلاحات شهرستان با نظر سنجی و احترام به فکر و رای عموم مردم شهرستانهای کوهدشت و رومشکان که به حق نشان از شعور بالای سیاسی و منش اصلاح طلبی این عزیزان می باشد ،در این شرایط ویژه به یک اجماع رسیده اند نهایت احترام و تشکر رو از این بزرگان داریم و به شعور بالایشان احترام خواهیم گذاشت .

  59. مرد هم مردهای قدیمی . امامی راد

  60. کورونی از بزرگ تا کوچک همه می گویند حاج علی کورانی فر…

  61. ت .

    همه قابل احترامند .اما هیچکدام از فیلتر شورای نگهبان نخواهند گذشت به غیر از حاج علی کورانی فر …..مردی از دیار میرملاس…

  62. فقط وفقط حاج مرتضی ولیپوری

  63. درود بر تمامی اصلاح طلبان،به امید پیروزی…

  64. روندی که شما پیش گرفتید متاسفانه برد امامی یا قبادی رو رقم میزنه

  65. آیا تمام بزرگان و سران اصلاحات شهرستان تو این جلسه بودند؟
    آیا آقای ملکشاهی جز حزب اصلاح طلب نیست؟
    کی گفته اینا بزرگان و سران اصلاح طلب در کوهدشتن؟

    • موافقم میبایست از اقایوم دوستی و سوری و یونس آزادبخت دعوت به عمل می آمد

    • آقای ضرونی پاسخ سوالات شما آنقدر بدیهی و روشن است که فقط به کمی فکر نیاز دارد
      کسی که یک ذره (به اندازه یک اپسیلون)شعور سیاسی داشته باشد میداند که این افراد از بزرگان و سران اصلاحات هستند(البته ما همه ی اصلاح طلبان را بزرگ و قابل احترام میدانیم)
      متاسفم از اینکه شما نیروهای اصلاح طلب و اصولگرا را از هم تشخیص نمی دهید (چرا که مهمترین شاخصه ی سیاسی افرادرا ،موضع آنان در انتخابات ریاست جمهوری میدانند)
      با آرزوی موفقیت برای همه ی اصلاح طلبان که هدفی جز خدمت به نظام جمهوری اسلامی ندارند

  66. سلام
    به نظر من اگر اصلاح طلبان دنبال پیروزی در انتخابات هستند باید یک گزینه معتدل و مردمی رو معرفی کنند، کسی که هم از فیلتر شورای نگهبان بتونه عبور کنه و هم وجهه مردمی داشته باشه و بتونه نظر مردم رو جلب کنه
    دوستانی که ذکر شدن هر کدوم دارای محاسنی و از چهره های مقبول در میان اصلاح طلبان هستند
    ولی به نظر میرسه گزینه نهایی آقای «کورانی فر» باشن، ایشون به عدم افراط و تفریط و حسن خلق شهرت دارن و نحوه ارتباط گیری شون با مردم خیلی خوبه
    هرچند که هر کدام از این افراد به عنوان گزینه نهایی معرفی بشه قطعا باید بقیه به احترام این اجماع در کنار گزینه نهایی بایستند و از تشتت آرا جلوگیری کنن چرا که منازعه اعتماد مردم رو سلب و سبد آرای اصلاح طلبان رو کاهش میده…

  67. فقط امامی راد

  68. با سلام
    به نظر من تنها کسی که از همه ی جوانب من جمله اخلاق,علم, سیاست ,سخنوری,شجاعت و غیرت و….. باالاتر است استاد محمد ازادبخت است ولا غیر.

  69. وحدت خیلی خوبه ولی عنوان سران اصلاح طلب درست نیست بنظرم همانقدر که بقیه دوستان توسط مردم فهمی شناخته شده شهر شده اند ما کسانی چون حاج یونس ازادبخت آقای دوستی پایای سورى رزمنده هزاران عزیز امثال این عزیزان در این طیف داریم نمیشود چند نفر را بزرگان نامید باید تمام صاحب نظران دور هم جمع شون هرگز اسم سران را نبریم بهترهبه امید پیروزی میزاب راستین

  70. امامی انصافا مردانگی آش زبان زد عام و خاص است
    لایق است دیگر

  71. امیدوارم برروی این اجماع صورت گرفته متحد باشند وهمه برای کاندیدای انتخاب شده از جان ودل مایه بگذارند تا بعد از سا لها شاهد پیروزی اصلاح طلبان در شهرستان کوهدشت باشیم

  72. فقط کورانی فر

  73. جناب آقای یا خانم دلسوز؛ اولا آقای دوستی قبلا موضع خودش رو از این جریان جدا کرد دوما جناب آقای مصطفی آزادبخت برادر یونس و خواهرزاده آقای سوری هستن و به نوعی نماینده آن دو بزرگ می باشن؛ جهت اطلاع

  74. هرکسی انتخاب شد باید همه اصلاح طلبان ازش حمایت کنند به امید پیروزی اصلاح طلبان انشاالله

  75. بهترین گزینه برای شهرستان کوهدشت آقای مومنی است، چرا که از محبوبیتی خاص بین تمام اقشار برخوردار بوده و سابقه مدیریتی ایشان از هر نظر بیشتر و ارزنده تر از سایرین است، همچنین دوران امتحان پس داده ها به سر رسیده.

    • با وجود احترام کامل برای آقای مومنی ولی ایشون سابقه سیاسی بسیار بالایی ندارتد درضمن سوابق افراد بالا رو نگاه کن بعد نظر بده. آقای مومنی هم امتحان خود را پس داده و موجب شکست اصلاحات شد در دوری که علی محمد سوری کاندید اصلاح طلبان بود

  76. فقط فرج الله مومنی مردی ازتبارنیکان ..طرهان بزرگ…به امیدپیروزی

  77. ضمن سلام خدمت همه دوستان عزیز
    من مانده ام جنگ انتخاباتی بر سر چه می باشد.گذشته ها رو خوب ورق بزنیم که متوجه بشیم آینده این شهر را از این بدتر ویران نکنیم. اکثر دوستان ما جوان هستن ولی متاسفانه نمیبینن که در چه حال و روزی به سر میبریم؟ پس چرا باید اینجور هیچ نشده دنبال صداهای دیگران برویم؟ از این نوع صدا ها مگه کم شنیدید؟ چرا آنها دنبال صدای این مردم مظلوم و فقر زده نمیان؟ تا کی این وضع را بر وقف مراد آقایان هدایت میکنین؟ و…..

  78. تصاویر بالا که همگی از یک طیف واحد هستند !!!!!!!!!!!!!! طیف آقای اسفندیاری!!!!!!!!!!!!! ۲۰ تا ۳۰ هزار رای دارند.

  79. فقط دکتر کرم یاری مرد اصلح اصلاح طلبان کوهدشت

  80. فقط و فقط کار مارو درست نمیکنه یا احساسات و تعصب .واقع بینی به درد ما میخوره . حضرات بالا همه سابقه خوبی دارند .نکته ظریف این است کدام کاندید توان گذشت از فیلتر شورای نگهبان را دارد که این شخص کسی نیست جز حاج مصطفی آزادبخت .ایشون برای خدمت به مردم آنده جون هیچ نیاز مالی یا پستی در ایشون دیده نمیشه .در ضمن بد نیست به کارهایی که ایشون برای آبادانی ملایر و اسد آباد و استان همدان کرده است سری بزنیم .با احترام برای سایر عزیزان اصلاح طلب

  81. سلام با این رویه که به سوی وحدت پیش می رود اصلاح طلبان پیروز میدان خو اهند بود انشاالله…..

  82. انشاالله گزینه نهایی اصلاح طلبان حاج مصطفی آزادبخت شود

  83. فقط آقای کونانی فرد لایق است بس

  84. شماکه می خواهید کاندیداصلاحات مشخص کنید آیاازسران اصلاحاتی دررومشکان نظرخواهی کردید؟

  85. باباخیالتون راحت باشه که برگ برنده دردست دکتر عدالت اقای ملکشاهی هست

  86. قابل توجه سایر دوستان اصلاح طلب تازمانی که شاهد حضور بزرگانی چون اقایان دوستی وسوری درجلسات اجماع نباشیم خبری ازحداقل نصف بعلاوه یک ارای اصلاح طلبان نیست پس پیشنهاد می کنم کارابتر انجام نداده وزمینه حضور بزرگان واقعی اصلاحات رابه جلسات فراهم اورید

    • جناب؛ جهت اطلاع خدمت شما، آقای دوستی منبعد با اعلام حمایت از آقای ملکشاهی، نماینده فعلی شهرستان، تشریف در اردوگاه اصول گرایان دارن و اما جناب آقای سوری خواهرزاده گل شان، حاج مصطفی آزادبخت، که در تصویر فوق تماشا می فرمائید به صورت نماینده ایشون حضور دارن

  87. واقعاااااا تصمیم و اتفاق خوشایندی بود ب اجماع رسیدن جبهه اصلاح طلب.امیدوارم با چشمان باز و منطقی سالم انتخاب صحیحی صورت بگیره.بنده شخصا ارادت وافری ب استاد گرامی محمدی آزادبخت و خانواده محترمشون دارم و باشناختی ک از ایشون دارم بنطرم انتخابی اصلح هستند.ایشون و خانواده شان از افتخارات این سرزمین هستند.حق مطلب رو باانتخاب ایشون ادا کنیم ب جبران تمام زحمتهای ب چشم داشت این خانواده عزیز.

  88. فقط دکتر کرم یاری

  89. تمامی این اقایون عزیز و محترمند اما استاد اخلاق و سادگی و ساده زیستی از نظر بنده اقای محمدی ازادبخت بوده ،هست و خواهد بود.

  90. فک کنم تاحالاکسی به اندازه ملکشاهی کارنکرده باشه ولیاقت دوباره اومدن روداره بدون شک. لطفاافرادلایق روبشناسیدورای بدیدبه شخص لایق به امیدآمدن دوباره این فرهیخته بزرگ

    • منم موافقم بابا مگه کوهدشت باید چند نماینده داشته باشه فردا اگه یه اصلاح طلب ببره تا هرکدومشون یه تصمیم بگیره وبه اجماع برسونن شهررو اب برده داشی ها روهنوز خواب برده

  91. تاریخ تکرار خواهدشد وپیروز نهایی علی امامی راد خواهد بود….انشاءالله …..پس زیاد خودتان را اذیت نکنید تنهاکسی از بین مردم با مردم ودلسوز مردم است علی امامیه همه خوب میدانیم که بقیه دنبال سیاسی کاری وباز کردن جای پای خود ودوستان نزدیکشان در محافل سیاس واقتصادی تهران هستند .

  92. باسلام و احترام خدمت تمامی عزیزان کوهدشتی و بخش رومشکان.در شهر شهید پرور پلدختر به امید خدا سید حمیدرضا کاظمی واشیانی در همان دور اول راهی مجلس خواهد شد و اکثر مردم به این نتیجه رسیده اند که ایشان توان بالایی دارند و میتواند با سرعت وضعیت موجود را تغییردهد .سید حمید کاظمی /سی پلدختر لازمی/تو به مجلس عازمی/چون فرزند کاظمی/سید می اید و جوب خدا صدا ندارد چون همان دور قبل مجلس حق ایشان بود.

  93. ما فقط از بین اصلاح طلبان دکتر کورانی فر را انتخاب میکنیم

  94. فقط فردین گراوند

  95. باوجود تمرکز بر این عقیده و فرد مورد نظر زیاد خوشبین. نباشید چون مردم خودشان تصمیم می گیرند. ب

  96. آقای مومنی صلاحیت بیشتری دارن

  97. تجربه نشان می‌دهد که عملکرد اصلاح طلبان خیلی بهتر از اصولگرایان است نه برای شهرستان خودمون بلکه کل کشور.

  98. با سلام و آرزوی سلامتی برای همه، شک نکنید و دور از ذهن نیست که جناب آقای فرج اله مومنی یکه تاز میدان خواهد بود و ایشالا نماینده مجلس..

  99. آقایان اصلاح .مطمعن نباشید از پیروزی
    چون آقای امامی شخص پیروز میدان است اگر هم نباشد شیخ علی برنده میدان است بدون شک.

  100. فقط جناب آقای ازادبخت

  101. باسلام میشه آقای ملکشاهی دیگه دروغ نگیتو اصلا اصلاح طلب نیستی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.