تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

معارفه “دکتر بهروز دوستی” به عنوان نماینده ریاست دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل‌های استان لرستان

  • کد خبر : 74317
  • 08 شهریور 1394 - 12:17

    در سفر استانی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به استان لرستان جلسه ای با حضوردکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و علی قدمیاری مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی و تعدادی از فعالان تشکلهای دانشجویی برگزار شد. به گزارش میرملاس ، در این جلسه، طهماسبی، گودرزی، […]

635584702677202542 

 

در سفر استانی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به استان لرستان جلسه ای با حضوردکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و علی قدمیاری مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی و تعدادی از فعالان تشکلهای دانشجویی برگزار شد.

به گزارش میرملاس ، در این جلسه، طهماسبی، گودرزی، شهبازی، حوله‌ای و چشمه‌ مهتاب به نمایندگی از سایر فعالان تشکل‌های دانشجویی سخن گفتند و با تشکر از برگزاری این جلسه برضرورت برگزاری هرچه بیشتر و منظم‌تر جلسات هیئت نظارت بر تشکل‌های واحدها تاکید کردند و خواستار معرفی نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت استان لرستان شدند.

این نمایندگان همچنین برگزاری فراگیر اردوهای تشکیلاتی را در استان‌ها و تهران گامی موثر در هم‌افزایی تشکل‌ها خوانندند و ارتباط تشکل‌ها با یکدیگر را موجب تعامل و پیشرفت وضعیت تشکل‌ها دانستند. از دیگر خواسته‌های فعالان تشکل‌ها در این جلسه مشارکت تشکل‌ها در برنامه‌های دانشگاه به‌ویژه فعالیت‌های علمی و دانش‌بنیان بود و سخنرانان استفاده از ظرفیت جنبش دانشجویی برای پیش برد اهداف عالی علمی را موجب تعالی امور تشکل ها دانستند.

همچنین از مواردی که مورد تاکید فعالان تشکل‌ها در این نشست بود پیگیری آخرین وضع اتحادیه‌ها به‌ویژه اتحادیه چهارم دانشجویی بود که دانشجویان نظر خود را در این خصوص با مسئولان حاضر در جلسه مطرح کردند.

در این نشست علی قدمیاری، مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی خلاصه گزارشی از دبیرخانه تشکل‌ها و تشکیل جلسات هیات نظارت مرکزی و شورای معین آن ارائه کردند.

دکتر میرزاده نیز با تاکید بر حمایت هرچه بیشتر از فعالیت‌های قانونی تشکل‌ها، قول پیگیری دغدغه تشکل‌ها را تا حصول نتیجه داد و در این جلسه دکتر دوستی به عنوان نماینده ریاست در هیات نظارت تشکل‌های استادان و دانشجویی استان لرستان معارفه شد.

در ادامه این دیدار دکتر طه هاشمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه‌ای اختصاصی با تشکل‌های اسلامی سیاسی درباره دغدغه‌های فعالان تشکل‌ها در حوزه فرهنگی و دانشجویان برگزار کرد.

 

 635761805267582962

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74317

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 47در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۴۵
  1. جناب آقای دکتر بهروز دوستی
    انتصاب جنابعالی را به سمت نماینده دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل های لرستان تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت آن مجموعه باشیم.

    با تشکر

  2. انشالله موفق باشند

  3. سلام . موفق باشید . انشا الله به فکر شهرستان تازه تاسیس رومشکان باشید

  4. سلام .جناب آقای دکتر دوستی که فردی علمی وتوانمند در زمینه مدیریتی می باشددر امر محول به ایشان انشا الله موفق وسربلند وباعث افتخار برای استانمان باشد

  5. خیلی خوشحال شدیم انشالله موفق باشند

  6. انشالله با شناختی که از ایشان داریم باعث تحول مثبت و پویایی تشکل های سیاسی دانشجویان و استادان استان لرستان خواهند شد

  7. سلام علیکم.تبریک میگم خدمت آقای دوستی.با آرزوی توفیق و سربلندی خدمت ایشون.

  8. با سلام انتصاب شایسته جنابعالی را ب عنوان رئیس تشکلات استان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را از خداوند منان مسالت می نماییم

  9. امیدواریم در پناه حق تعالی همیشه سالم و موفق باشید

  10. با عرض سلام خدمت دکتر دوستی. انتصاب جنابعالی بعنوان رییس تشکلات استان را تبریک عرض می نمایم. اینجانب از قدرت مدیریتی شما اگاه میباشم. و یقین دارم که با توکل بر خداوند و سبقه کاری جنابعالی. قطعا موفق خواهی شد.

  11. جناب اقای دکتر حاج بهروز دوستی انتصاب شایسته جناب عالی به سمت رئیس تشکلهای استان تبریک عرض نموده توفیق روز افزون شما از خداوند منان خواستاریم

  12. جناب اقای بهروز دوستی .استاد بزرگوار .انتصاب حضرتعالی رابه سمت جدید صمیمانه تبریک عرض نموده وتوفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزدمنان خواستارم .چرا که مقامهای بالاتر زیبنده قامت پر ازصداقتتان خواهد بود .

  13. دکترجان موفق وپیروز باشید .این سمت نیز برشما مبارک

  14. جناب اقای دکتر تبریک عرض می نماییم

  15. جناب آقای دکتردوستی ضمن تبریک به جنابعالی بعنوان رییس تشکل های استان از خداوندمتعال آرزوی موفقیت و سلامتی را خواستارم.

  16. جناب آقای دکتر دوستی انتصاب جنابعالی بعنوان رییس تشکل های استان را صمیمانه به شما که فردی لایق هستی تبریک و تهنیت عرض میکنم امیدوارم موفق باشی

  17. جناب آقای دکتر دوستی

    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به رییس تشکل های استان که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

  18. ارجمند گرانمایه جناب آقای دکتر دوستی
    برخود لازم می دانم؛ انتصاب جناب عالی را به سمت رییس تشکل های استان تبریک عرض نمایم. امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی و اعتلای میهن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشید.

  19. جناب آقای دکتر دوستی
    انتصاب شایسته جنابعالی رو بعنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکلهای استان را به شما تبریک عرض می نماییم…

  20. مبارکه دکتر ان شاالله موفق باشید

  21. جناب آقای دکتربهروزدوستی،برخودلازم میدانم،انتصاب جناب عالی رابه عنوان نماینده ریاست دانشگاه آزادتبریک عرض نمایم.امیداست درسایه ی تاییدات الهی،دراین عرصه خطیروخدمت به جامعه علمی واعتلای میهن عزیز اسلامی موفق وسربلند باشید.

  22. انتصاب شایسته جناب عالی تبریک عرض نموده توفیق روز افزون شما از خداوند منان خواستاریم ان شاالله موفق باشید

  23. برادر بزگوار جناب آقای دکتر بهروز دوستی انتخاب حضرتعالی را بعنوان نماینده ریاست دانشگاه در تشکل های دانشگاهی استان لرستان را به شما و خانواده محترم تبریک عرض نموده انشالله درظل توجهات ولی العصر و تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای موفق پیروز باشید برادر کوچکتان سبزی

  24. جناب آقای دکتر دوستی یکی از افتخارات جامعه دانشگاهی استان است و تاکنون حضور ایشان در هر قسمت از دانشگاه باعث نظم و پیشرفت آن قسمت بوده است. انشاءالله انتصاب آقای دکتر دوستی به عنوان نماینده ریاست عالی دانشگاه در تشکل های دانشجویی و اساتید استان باعث نظم دهی و ارتقاء جایگاه تشکل ها شود.از درگاه خداوند متعال برای ایشان موفقیت و سربلندی آرزومندم.

  25. آقای دکتر دوستی
    انتصاب جنابعالی را به سمت نماینده دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل های لرستان تبریک عرض می کنیم
    با تشکر

  26. جناب آقای دکتربهروز دوستی:
    انتصاب جناب عالی را به سمت رییس تشکل های استان تبریک عرض نموده واز خداوندمتعال آرزوی موفقیت و سلامتی روز افزون را برا شما و خانواده محترمتان خواستارم.

  27. برادر گرامی جناب آقای دکتر بهروز دوستی
    انتصاب شایسته حضرتعالی را بعنوان رییس تشگلهای دانشگاهی استان راتبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روز افزون جنابعالی در سایه منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای را خواستارم .

  28. صمیمانه خدمت شما همکار عزیز تبریک میگم

  29. سرور ارجمند جناب آقای دکتر بهروز دوستی انتخاب بحق وشایسته جنابعالی را به این سمت از صمیم قلب به شما تبریک عرض میکنم. امید دارم همواره شاهد پیروزی جنابتان در عرصه های علمی کشور باشیم .

  30. انتصاب بجا وشایسته دکتر دوستی عزیز را تبریک عرض میکنم حامد ملکشاهی

  31. جناب دکتر دوستی ،انتصاب شایسته شما را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون شما را از درگاه احدیت خواستاریم.

  32. آرزوی سلامتی وسربلندی برا ی بچه های کوهدشت را از خداوند متعال خواستارم موفق باشی دکتر

  33. جنب آقای دکتر دوستی به شما تبریک عرض نموده وتوفیق روزافزون حضرتعالی را از خداوند منان مسئلت میداریم. بیشتر از اینها زیبنده حضرتعالی است ( هم آقایی، هم بزرگی، هم خوش اخلاقی، هم اهل معنویتی ) انشاالله که درسایه امام زمان (عج ) موفق مؤید و پیروز باشید.

  34. بسمه تعالی
    برادر ارجمند جناب آقای دکتر دوستی
    انتصاب حضرتعالی به عنوان نماینده ریاست عالیه دانشگاه در هیات نظارت بر تشکلهای استان لرستان را به جنابعالی و جامعه دانشگاهی و فرهیخته استان تبریک عرض می نمایم. بی شک سابقه و تجربه زرین در مسئولیتهای مختلف و خصوصا نگاه فرا قومی، فرا جناحی و اعتدال محور حضرتعالی پتانسیلی کم نظیر برای انجام شایسته مسئولیت جدید خواهد بود. از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را خواستارم.

  35. بردار ارجمند جناب آقای دکتر دوستی
    خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می کنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می گردند و حال که شما برادر ارجمند به عنوان نماینده دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل های استان لرستان منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت علمی دانشجویان استان لرستان می نمایم.
    سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.

  36. برادر ارجمند جناب دکتر دوستی انتصاب جنابعالی که نشان از لیاقت وشایستگی شماست به عنوان ریاست عالیه دانشگاه در هیات نظارت بر تشکلهای استان لرستان صمیمانه تبریک عرض نموده از خداوند منان توفیق روز افزون جنابعالی خواهانم

  37. برادر ارجمند جناب اقای دکتر دوستی. انتصاب بجا وشایسته جنابعالی را بعنوان نماینده ریاست عالیه در دانشگاهای ازاد استان لرستان را به شما تبریک عرض نموده از خداوند منان برای جنابعالی ارزوی موفقیت را خواستاریم

  38. اصول گرا ایی و اصلاح طلبی هر دو جریان هستند اما اعتدال یک روش است گفتمان اعتدال وقتی بوجود امد که جامعه دوچار کشمکش بین گروها و احزاب شده بود پس سعی کنیم هم تعامل گرا وهم تحمل گرا باشیم

  39. جناب اقای دکتر رومیانی انتصاب شایسته جناب عالی را به عنوان رئیس تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و نماینده عالی در دانشگاه تبریک عرض مینمایم باشد ک با زحمت های بی دریغ شما شاهد پیشرفت روز افزون در عرصه دانشگاهی و علمی در استان لرستان بخصوص در شهرستان های رومشگان و کوهدشت باشیم

  40. جناب آقای دکتر دوستی

    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به رییس تشکل های استان که بیانگر، حسن خدمت، تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
    بی شک نظام آموزش عالی کشور و استان لرستان به افرادی پرتوان و دلسوز در راستای پیشرفت علمی نیاز وافر می باشد.

  41. انشاالله موفق باشین

  42. باسلام خدمت استاد ارجمند جناب اقای دوستی با ارزوی سربلندی و موفقیت های بزرگتر .وبهترین ارزوها

  43. با سلام خدمت استاد ارجمندم جناب اقای دکتر بهروز دوستی با ارزوی سربلندی و موفقیت های بزرگتر و بهترین آرزوها.

  44. با سلام خدمت استاد ارجمندم جناب اقای دکتر بهروز دوستی با ارزوی سربلندی و موفقیت های بزرگتر و بهترین ارزوها.

  45. سلام جناب اقای دکتر بهروز دوستی استاد ارجمند: انتصاب جناب عالی را به سمت رئیس تشکل های استان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال ارزوی موفقیت و سلامتی روز افزون را برای شما و خانواده محترمتان خواستارم. با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.