- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

معارفه “دکتر بهروز دوستی” به عنوان نماینده ریاست دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل‌های استان لرستان

635584702677202542 

 

در سفر استانی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به استان لرستان جلسه ای با حضوردکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طه هاشمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و علی قدمیاری مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی و تعدادی از فعالان تشکلهای دانشجویی برگزار شد.

به گزارش میرملاس ، در این جلسه، طهماسبی، گودرزی، شهبازی، حوله‌ای و چشمه‌ مهتاب به نمایندگی از سایر فعالان تشکل‌های دانشجویی سخن گفتند و با تشکر از برگزاری این جلسه برضرورت برگزاری هرچه بیشتر و منظم‌تر جلسات هیئت نظارت بر تشکل‌های واحدها تاکید کردند و خواستار معرفی نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت استان لرستان شدند.

این نمایندگان همچنین برگزاری فراگیر اردوهای تشکیلاتی را در استان‌ها و تهران گامی موثر در هم‌افزایی تشکل‌ها خوانندند و ارتباط تشکل‌ها با یکدیگر را موجب تعامل و پیشرفت وضعیت تشکل‌ها دانستند. از دیگر خواسته‌های فعالان تشکل‌ها در این جلسه مشارکت تشکل‌ها در برنامه‌های دانشگاه به‌ویژه فعالیت‌های علمی و دانش‌بنیان بود و سخنرانان استفاده از ظرفیت جنبش دانشجویی برای پیش برد اهداف عالی علمی را موجب تعالی امور تشکل ها دانستند.

همچنین از مواردی که مورد تاکید فعالان تشکل‌ها در این نشست بود پیگیری آخرین وضع اتحادیه‌ها به‌ویژه اتحادیه چهارم دانشجویی بود که دانشجویان نظر خود را در این خصوص با مسئولان حاضر در جلسه مطرح کردند.

در این نشست علی قدمیاری، مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی خلاصه گزارشی از دبیرخانه تشکل‌ها و تشکیل جلسات هیات نظارت مرکزی و شورای معین آن ارائه کردند.

دکتر میرزاده نیز با تاکید بر حمایت هرچه بیشتر از فعالیت‌های قانونی تشکل‌ها، قول پیگیری دغدغه تشکل‌ها را تا حصول نتیجه داد و در این جلسه دکتر دوستی به عنوان نماینده ریاست در هیات نظارت تشکل‌های استادان و دانشجویی استان لرستان معارفه شد.

در ادامه این دیدار دکتر طه هاشمی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه‌ای اختصاصی با تشکل‌های اسلامی سیاسی درباره دغدغه‌های فعالان تشکل‌ها در حوزه فرهنگی و دانشجویان برگزار کرد.

 

 635761805267582962