- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شورای شهر خرم آباد رئیس جدید خود را نشناخت

 

1754685

 

به گزارش میرملاس؛جلسه شورای شهر خرم آباد بار دیگر برگزار نشد تا موضوع انتخاب هیئت رئیسه جدید آن بلاتکلیف باقی بماند. شامگاه سه شنبه یکصد و چهل و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر خرم آباد بنا بود با موضوع انتخاب هئیت رئیسه جدید برگزار شود که به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضاء این جلسه لغو شد.

 مهر: در این جلسه تنها هشت نفر از ۱۳ عضو شورای شهر خرم آباد حضور داشتند و این در حالی است که برای رسمیت یافتن جلسات علنی شورا باید ۹ تن از اعضا حضور داشته باشند.

عدم حضور رئیس فعلی شورای شهر در این جلسه یکی از نکات قابل توجه بود که این عدم حضور سوالات زیادی در اذهان عمومی متبادر می کند گویی که برخی اعضای غایب در جلسه تمایلی برای تغییرات احتمالی در هیئت رئیسه شورا ندارند.

نکته قابل توجه دیگر در حاشیه این جلسه جلوگیری از ورود خبرنگاران به جمع اعضای حاضر در این جلسه بود به طوریکه فرشته طهماسبی نایب رئیس شورای شهر خرم آباد در اعتراض خبرنگاران به این موضوع چندین بار پیغام فرستاد که خبرنگاران تنها ۱۰ دقیقه دیگر منتظر بمانند تا صحبت های خصوصی اعضاء به پایان برسد ولی این وعده های ۱۰ دقیقه ای چندین بار تمدید شد ولی خبری از پذیرش خبرنگاران برای ورود به جلسه نشد.

در نهایت و به رغم معطلی یک ساعته خبرنگاران جلسه شورای شهر بار دیگر لغو شد تا این سومین باری باشد که طی دو ماه اخیر جلسات شورای شهر خرم آباد به علت عدم حضور اعضا لغو می شود.