- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دعوت بازیکن لرستانی به اردوی تیم ملی فوتسال

 

IMG-20150901-131342

 

 

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشور اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در این اردو اعلام کرد که در این بین نام یک بازیکن لرستانی نیز دیده می‌شود.

 

به گزارش  میرملاس ؛  بر اساس نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال مسلم اولادقباد بازیکن کوهدشتی  تیم یاسین پیشروی قم که هکراه در هفته‌های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر فوتسال کسب کرده و در هفته پنجم نیز بهترین بازیکن لیگ برتر شده است، به اردوی تیم ملی دعوت شد.
 
وی که متولد ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان است و اکنون ۳ سال است که در لیگ برتر فوتبال ایران توپ می‌زند. وی همراه با تیم دانش‌‌آموزی لرستان، ۴ سال قبل در ترکیه قهرمان جهان شد.
قابل ذکر است اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال به منظور آمادگی بازیکنان و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم‌های ایتالیا و روسیه برگزار می‌شود.
تیم روسیه ۱۷ مهرماه یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران برگزار خواهد کرد و سپس بازیکنان ایران  ۲۷ مهر‌ماه به مصاف تیم ایتالیا می‌روند.
علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم عروجی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید عباسی، محمد زارعی، حسین طیبی، حمید احمدی، علی‌رضا وفایی، محمد صفری، فرهاد توکلی، مجید حاجی‌بنده، احمد اسماعیل‌پور، مهدی جاوید، محمد طاهری، میثم خیام، محمد کشاورز، محمد شجری، علی‌رضا صمیمی، سپهر محمدی، مصطفی نظری، قدرت بهادری، مصطفی طیبی، مهدی مصطفایی و سعید افشار سایر ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو هستند.