تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی تاکید کرد: ایران لنگرگاه امنیت منطقه است

  • کد خبر : 7456
  • 07 مرداد 1391 - 1:03

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، ایران را سپر دفاعی منطقه خواند و گفت: توانمندی دفاعی و نظامی کشور یک واقعیت غیر قابل انکار است.  به گزارش سرویس سیاسی میرملاس نیوز؛ به نقل از خانه ملت، ابراهیم آقا محمدی با یادآوری اعتراف رئیس سابق سیا بر قدرت دفاعی و نظامی ایران، گفت: ایران سپر دفاعی […]

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، ایران را سپر دفاعی منطقه خواند و گفت: توانمندی دفاعی و نظامی کشور یک واقعیت غیر قابل انکار است.

 به گزارش سرویس سیاسی میرملاس نیوز؛ به نقل از خانه ملت، ابراهیم آقا محمدی با یادآوری اعتراف رئیس سابق سیا بر قدرت دفاعی و نظامی ایران، گفت: ایران سپر دفاعی منطقه است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ایران به عنوان سپر دفاعی محافظت کننده کشورهای منطقه از حمله احتمالی دشمن است، افزود: کسی نمی تواند منکر توانمندی‌های ایران شود.

وی، با یادآوری به کارگیری امکانات و تجهیزات نظامی در هشت‌سال جنگ تحمیلی،تصریح کرد: ظرفیت نظامی ایران بعد از سال‌های جنگ بازسازی شد و هم اکنون ایران به تجهیزات پیشرفته دنیا دسترسی پیدا کرده است.

ایران سپر دفاعی منطقه است

آقامحمدی با بیان‌ اینکه ایران تنها خریدار تجهیزات دفاعی و نظامی نیست، توضیح داد: ایران با کسب دانش دفاعی دنیا، گوشه‌ای از قدرت دفاعی خود را در مانورهای برگزار شده به نمایش کشید و نشان‌داد که توانمندی دفاعی و نظامی ایران غیر قابل انکار است.

 وی با یادآوری مانور موشکی پیامبر اعظم ۷، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دانش دفاعی و نظامی ایران امروز تا جایی پیشرفت کرده است که دشمن مجبور به حذف فیزیکی دانشمندان کشور می‌شود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم  ترور دانشمندان هسته‌ای کشور را به دلیل اطلاعاتی دانست که دشمن از توانایی فکری نیروهای انسانی کشور دارد و گفت: تمام هدف دشمن این است که جلوی پیشرفت ایران را در زمینه دفاعی بگیرند.

آقا محمدی با تاکید بر اینکه دشمن از قدرت دفاعی و نظامی ایران وحشت دارد، تصریح کرد: قدرت نظامی ایران تهدید نیست بلکه یک واقعیت است که به عنوان نعمتی برای حفاظت از کشورهای منطقه هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود.رئیس سابق سیا اعلام کرده است که قدرت نظامی و دفاعی ایران از منطقه خاورمیانه فراتر رفته است و ایران را باید در زمینه نظامی کشوری فرا منطقه‌ای خواند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ایران قهرمان. لرستان سر فرا
    ز

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.