تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

بودجه شهرداری‌های استان لرستان جوابگوی مشکلات شهری استان نیست

  • کد خبر : 74644
  • 13 شهریور 1394 - 22:35

    به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ؛ یحیی عیدی بیرانوند صبح امروز در جشنواره نقاشی نجات آب که در پارک زیباکنار خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم آینده‌ای درخشان و شرایطی بهتر از امروز داشته باشیم راهی نیست جز اینکه نونهالان و کودکان را آموزش دهیم. وی افزود: خوشبختانه کارهایی این‌چنینی […]

 

MG_96211

 

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ؛ یحیی عیدی بیرانوند صبح امروز در جشنواره نقاشی نجات آب که در پارک زیباکنار خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم آینده‌ای درخشان و شرایطی بهتر از امروز داشته باشیم راهی نیست جز اینکه نونهالان و کودکان را آموزش دهیم. وی افزود: خوشبختانه کارهایی این‌چنینی نشان می‌دهد که مادران ما به این رشد رسیده و نسل ما در حال جهش است.

 

شهردار خرم‌آباد بیان کرد: ما تا مشکلات و مسائل را به کودکان خود یاد ندهیم آینده درخشانی نداریم و موضوع آب موضوع خیلی مهمی است چراکه یک درصد از آب‌های جهان قابل شرب بوده و سرانه مصرف آب در ایران ۳۰ برابر دنیا است.

 

وی عنوان کرد: آلودگی آب در ایران بالا است و بایستی در نگه‌داری این منابع کوشا باشیم و به سهم خود در این رابطه توجه بالایی داشته باشیم.
عیدی بیرانوند تصریح کرد: زمانی که این سمت را قبول کردم سعی کردم که خیلی از بلوارها را به سمتی ببریم که در مصرف آب آن‌ها صرفه‌جویی کنیم و این کار را از بلوارهای سمت بروجرد و پل‌دختر آغاز کردیم و در پارک‌ها نیز به دنبال مصرف کمتر آب هستیم و در راستای جداسازی آب شرب از آب غیر شرب کارهایی را انجام داده‌ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: در این زمان که بحران آب‌داریم سعی کردیم پنج چاه آب که پلمپ و غیر شرب بوده را به چرخه فضای سبز وارد کرده‌ایم.
شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه بدون مشارکت، همکاری و همیاری این کار ممکن نیست، بیان کرد: کل بودجه شهرداری‌های لرستان ۳۰۰ میلیارد تومان است درحالی‌که بودجه شهر همدان ۹۰۰ میلیارد تومان است و با این امکانات انجام برخی کارها جز با مشارکت مردم ممکن نیست.
وی بابیان اینکه مشکل زباله از دیگر مشکلات این مردم بوده است، گفت: ۲۵۰ نفر نیروی خدمات شهری از طریق بخش خصوصی جذب و ۱۸ دستگاه ماشین حمل زباله معادل چهار میلیارد تومان وارد کردیم ولی بدون مشارکت مردم این امکانات نیز به درد نمی‌خورد.
عیدی بیرانوند افزود: اگر هرکدام از ما یک زباله را جمع کنیم پسماندی نداریم ولی ریختن زباله به امید جمع‌کردن رفتگران کار درستی نیست و خانواده‌ها باید به کودکان خود آموزش دهند که شهر مال ما است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. عجب !!! شما اگه میشه اعلام کنید که هر شهرستان چقدر سهمیشه؟؟
    اینوشفاف سازی کنید ،، حداقل برای مردم کوهدشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.