- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

چه لوگوهایی براى فیلم سینمایی محمد (ص) طراحی شده بودند؟

mohammad1-610x350 [1]

 

 

سرانجام بعد از مدت ها انتظار، فیلم سینمایی محمد(ص) به کارگردانى مجیدمجیدى اکران شد تا فصل جدیدى از فیلم هاى مذهبى، تاریخى در تاریخ سینماى ایران رقم بخورد. این فیلم پرهزینه از مدت ها پیش از اکران، حواشى متعددى داشت که از آن جمله مى توان به طراحى عنوان فیلم اشاره نمود که با حساسیت فراوانى دنبال و مطرح شد و تعداد زیادى از طراحان را درگیر کرد. به طورى که طى فراخوانى صدها اثر جمع آورى و در نهایت سه اثر برگزیده [2] شد. اما ظاهرا تهیه کنندگان و جناب مجیدى به این امر قانع نشده و بنابراین به تعداد محدودی از طراحان حرفه اى (مصطفی اسدللهی، صداقت جباری، جلیل رسولی، فرزاد ادیبی [3]،مسعودنجابتی [4]، سیدحسن موسی‌زاده [5]، دامون خانجانزاده [6]، علی وزیریان [7]، صابرشیخ رضایی، محمدرضا دوست محمدی [8]، ابوالفضل خسروی) به صورت مستقیم سفارش داده شد تا هنر خود را به نمایش گذاشته و براى نمایشگاه و کتاب این موضوع  دست به قلم شوند.
در نهایت از میان مجموع آثار دعوت شدگان و هیات داوران که شامل آقایان مسعودنجابتى، صداقت جبارى و جلیل رسولى بود؛ طراحى نوشته ى اقاى «جلیل رسولى [9]» توسط کارگردان انتخاب و بدون مراسم خاصى و به صورت غیرمستقیم در کنفرانس خبرى فیلم رونمایى شد.
میرملاس نیوز در اینکه آیا انتخاب نهایى به درستى انجام شده یا نه قضاوتى نخواهد داشت و بحث و نظر را به عهده طراحان و مخاطبان خواهد گذاشت.
در ادامه مطلب توجه شما را به دیدن طرح هاى پیشنهادى که براى این فیلم طراحى شده  دعوت می‌کنیم. به نظر شما بهترین عنوان براى فیلم محمد (ص) کدام مى توانست باشد؟

 

Mohammad Rasoulollah Logo 05.cdr [10]

 

مصطفی اسداللهی

 

Mohammad.cdr [11]

 

مسعود نجابتی

 

Farzad-Adibi-2 [12]

 

Farzad-Adibi-1 [13]

 

 

 

فرزاد ادیبی

 

mohammad1-610x350 [1]

 

جلیل رسولی

 

DAMOON-KHANJANZADEHlogotype [14]

دامون خانجان زاده

 

محمد-رسول-الله-2-775x1024 [15]

علی وزیریان

 

mohammad (1) [16]

سیدحسن موسی‌ز‌اده

 

Mohammad S Final [17]

 

Mohammad S Final [18]

صابرشیخ رضایی

 

Mohammad02 [19]

 

ابوالفضل خسروی

 

payambar-final-d [20]

 

payambar-final-c [21]

 

محمدرضا دوست محمدی