تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

استاندارلرستان:فقرمطالبه گری یکی از موانع توسعه لرستان

  • کد خبر : 74844
  • 16 شهریور 1394 - 12:13

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ هوشنگ بازوند روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت :در لرستان گرفتار فقر مطالبه گری هستیم و افکار عمومی بایستی طرح های زیرساختی و اساسی را مطالبه گری نمایند چون توسعه واقعی با ایجاد امکانات زیربنایی و زیرساختی فراهم می شود . وی ادامه داد: […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ هوشنگ بازوند روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت :در لرستان گرفتار فقر مطالبه گری هستیم و افکار عمومی بایستی طرح های زیرساختی و اساسی را مطالبه گری نمایند چون توسعه واقعی با ایجاد امکانات زیربنایی و زیرساختی فراهم می شود .

وی ادامه داد: وقتی سیاسیون و نخبگان شعار مطالبه گری را مطرح کنند مردم هم به دنبال آنان حرکت می کنند اما نخبگان و سیاسیون لرستان در این زمینه چه کرده اند ؟!

این مسئول اظهار داشت : امروز سیاسیون و نخبگانی که کاری از دست شان می آید وقتی از استان می روند دیگر استان خود را فراموش می کنند و حتی نیم نگاهی هم به لرستان ندارند.

وی معتقد است : نمایندگان ادوار گذشته به سبب مسوولیت نمایندگی و تجربه های گذشته می توانند کمک فراوانی به توسعه در لرستان داشته باشند .وی بیان داشت: توقع ما از نمایندگان دوره های قبل مجلس این است که مجمع نمایندگان ادوار را تشکیل دهند و با پایان دوره نمایندگی نیم نگاهی هم به لرستان داشته باشند اما متاسفانه بر خلاف دیگر استانها در لرستان مجمع نمایندگان ادوارندارد .

 

این مسول ، با اشاره به نقش رسانه ها در هدایت افکار عمومی گفت : رسانه ها بایستی افکار عمومی را به کمک توسعه بیاورند و با هدایت آنان مطالبات زیربنایی و زیرساختی را مطرح نمایند و همگام با افکار عمومی در جهت توسعه حرکت نمایند .
بازوند گفت : رسانه ها بخصوص صدا و سیما باید کمک کنند افکار عمومی لرستان از فقر مطالبه گری خارج شود و اگر مطالبه گری به صورت فقیرانه و سطحی باشد رسانه ها از ارائه آن خودداری کنند چون در صورت ارائه برای مردم عادت می شود.
استاندار لرستان خاطر نشان کرد : نبود خبرهای منفی کمکی به توسعه لرستان نخواهد کرد و نباید از انتشار خبرهای منفی خوشحال باشیم بلکه رسانه ها باید فضای مثبت را منعکس کنند و اگر بخواهند فضا را منفی جلوه دهند قطعا در توسعه با مشکل مواجه خواهیم شد.
وی معتقد است : رسانه ها بایستی افکار عمومی را به کمک توسعه بیاورند چون با کمک افکار عمومی است که توسعه صورت می گیرد و گرنه دولت ها نمی توانند توسعه ایجاد کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. واقعیت وعین دلیل رشد نیافتگی وسیر قهقهرایی لرستان است

  2. درود براستاندارفرهیخته وتوسعه گرا , فقرمطالبه گری نوعی فقرفرهنگی است که ریشه ان در فقرمطلق خانواده های لرستانیست وبیانگراینست که اذهان عمومی درجامعه ما بشدت درگیر مسائل معیشتیست ودرصورت طی این مرحله وگذردرست ازسلسله مراتب نیازها مطالبات اجتماعی جایگزین درخواستهای شخصی میشود ولذامیبینیم فرهنگ مطالبه گری درطبقات اجتماعی ازویژگیهای طبقه متوسط است که طی سالهای اخیربعلت چالشهای بین المللی وسو. مدیریت این طبقه را تضعیف ودرجرگه فرودستان قرارگرفتند,امیدواریم باسیاستهای اقتصادی صحیح ورفع چالشهای جهانی شاهداحیائ طبقه متوسط وتوسعه همه جانبه ومتوازن شاهدشکوفایی فرهنگ مطالبه گری در کشدرواستانمان باشیم

  3. تو را به خدا ببین کی داره میگه
    شما مگر اجازه مطالبه گری هم میدید
    تا برخوردهای دیکتاتور معابانه با دلسوزان واصحاب رسانه میکنید
    از این شعارهای پر طمطراق ندید…..شما نقد بر نمیتابی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.