- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جشنواره کشوری رویش زاگرس در خرم آباد برگزار می شود

IMG08440221 [1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رییس بنیاد نخبگان لرستان گفت: جشنواره رویش زاگرس از هجدهم شهریورماه به مدت دو روز در خرم آباد برگزار می شود.

 حمزه امیری در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : این جشنواره مهم ترین رویداد کشور در حوزه شناسایی ابتکارات و اختراعات است که طبق برنامه ریزی های انجام شده چهارشنبه از هجدهم شهریورماه به مدت دو روز در خرم آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت و همکاری آموزش وپرورش استان در جشنواره رویش زاگرس اظهار کرد: آموزش وپرورش گسترده ترین دستگاه آموزشی و فرهنگی و بزرگ ترین جامعه هدف جشنواره اختراعات است. به همین دلیل امید است بتوان از ظرفیت های آن برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره سود برد.

وی افزود: به همت بنیاد نخبگان لرستان و به منظور برگزاری هرچه بهتر جشنواره رویش زاگرس علاوه بر برگزاری نشست مطبوعاتی با هدف اطلاع رسانی، نشست های هم اندیشی و هم افزایی نیز با دیگر نهادهای ذی‎ربط استان مانند آموزش وپرورش برگزار شده است.
رییس بنیاد نخبگان لرستان همکاری مستمر در برنامه ریزی های اجرایی-آموزشی و شناسایی استعدادهای برتر را از جمله فعالیت های مشارکتی بین بنیاد نخبگان استان و دستگاه های اجرایی دانست و گفت: برگزاری جشنواره رویش زاگرس می تواند نقطه عطفی در تعاملات بنیاد نخبگان با دیگر دستگاه های استان در راستای تحقق اهداف کشور در حوزه نخبگان و مستعدین برتر باشد.

وی تجاری سازی اختراعات و ترویج فرهنگ کارآفرینی و دانش بنیان را از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان کرد و خواستار مشارکت جدی تمام دستگاه های علمی و اجرایی استان در روند برگزاری این جشنواره شد.