- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

افزایش مشارکت مردم، مهم ترین رکن برگزاری انتخابات است

استاندار [1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، امروز(۱۷ شهریور) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، اظهار کرد: عموم مسئولان، جریانات سیاسی و کاندیداها باید در جهت جلب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی و نا امیدی دشمنان می شود. بازوند، اظهار داشت: جهت افزایش حضور مردم در عرصه انتخابات باید جریانات سیاسی نیز تلاش کنند اختلاف های خود را کاهش دهند.

استاندار لرستان، بیان کرد: در این راستا باید رقابت و فعالیت جریان های سیاسی رفاقتی و برادرانه باشد. وی با اشاره به نقش مسئولان در جلب مشارکت مردم، افزود: عملکرد مطلوب مسئولان نیز می تواند در جذب حداکثری مردم به عرصه انتخابات موثر باشد. بازوند، بیان کرد: در این راستا باید مسئولان خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش مضاعف داشته باشند. وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم در صدر فعالیت مسئولان انتخاباتی و مجریان و ناظران انتخابات قرار دارد، خاطرنشان کرد: مجریان و ناظران تلاش می کنند انتخابات با صحت و سلامت برگزار شود.

 

بازوند، همچنین با اشاره به نقش رسانه ها در جلب مشارکت مردم، افزود: رسانه ها به ویژه و صدا و سیما باید برنامه های مدونی در راستای جذب مردم به عرصه انتخابات داشته باشند.

 
استاندار لرستان، با اشاره به اقدامات انجام شده جهت برگزاری انتخابات پیش رو، بیان کرد: سیاست گذاری های مشترک در چهار حوزه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم در خصوص انتخابات صورت گرفته است./ شبستان