تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

اهدا پنج هزار جلد کتاب به مناطق محروم کوهدشت

  • کد خبر : 74961
  • 19 شهریور 1394 - 10:18

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ خیرین فرهنگی کشور بیش از ۵ هزار جلد کتاب به یکی از بخش های محروم کوهدشت لرستان اهدا کردند. گروه خیرین فرهنگی کشور بیش از ۵ هزار جلد کتاب با موضوعات ادبی، سیاسی، تاریخی، علمی و کودک و نوجوان به منطقه محروم طرهان کوهدشت اهداء کردند. مدیر کتابخانه های عمومی کوهدشت […]

81390812-6083796

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ خیرین فرهنگی کشور بیش از ۵ هزار جلد کتاب به یکی از بخش های محروم کوهدشت لرستان اهدا کردند.
 گروه خیرین فرهنگی کشور بیش از ۵ هزار جلد کتاب با موضوعات ادبی، سیاسی، تاریخی، علمی و کودک و نوجوان به منطقه محروم طرهان کوهدشت اهداء کردند. 
مدیر کتابخانه های عمومی کوهدشت در گفتگو با خبرنگار صدا وسیما  با بیان اینکه با این اقدام، زمینه راه اندازی نخستین کتابخانه بخش طرهان فراهم شده است گفت: در آینده نزدیک این کتابخانه به بهره برداری خواهد رسید . 
گروه خیرین فرهنگی، ماه گذشته با طرح دکتر نور الله مرادی از مدرسان دانشگاه که در فضای تلگرام شکل گرفت در نخستین اقدام خود کتابخانه روستای سوسن سرخاب شهرستان اندیکا خوزستان را با بیش از ۳ هزارو۵۰۰ جلد کتاب راه اندازی کرد.
این گروه که اعضای آن را استادان دانشگاه، دانشجویان و فعالان فرهنگ و رسانه تشکیل می دهند در صدد است تا پایان شهریور۳۱ کتابخانه در مناطق محروم کشور راه اندازی کنند. 
آقای الماسی با اعلام اینکه به ازای هر۴ نفر یک جلد کتاب در این شهرستان وجود دارد گفت: این درحالیست که سرانه استاندارد کتاب، ۳ جلد برای هر نفراست.
وی افزود: شهرستان کوهدشت با ۱۸۵هزار نفر جمعیت، دارای۳ کتابخانه نهادی و یک کتابخانه مشارکتی است که در آنها ۴۲ هزار جلد کتاب وجود دارد. 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداقوت دست میریزاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.