تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

کاهش اختلاف جریانات سیاسی موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات می شود

  • کد خبر : 75012
  • 19 شهریور 1394 - 19:52

  استاندار لرستان گفت: کاهش اختلاف میان جریانات سیاسی موجب افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو می شود. به گزارش میرملاس، هوشنگ بازوند افزود: باید رقابت و فعالیت جریانات سیاسی در عین رفاقت باشد تا مردم از فضای انتخاباتی استقبال کنند. وی افزایش مشارکت مردم در انتخابات امسال را از اصلی ترین […]

0-(14)

 

استاندار لرستان گفت: کاهش اختلاف میان جریانات سیاسی موجب افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو می شود.

به گزارش میرملاس، هوشنگ بازوند افزود: باید رقابت و فعالیت جریانات سیاسی در عین رفاقت باشد تا مردم از فضای انتخاباتی استقبال کنند.

وی افزایش مشارکت مردم در انتخابات امسال را از اصلی ترین شاخصه های این انتخابات دانست و اظهار داشت: باید اعتماد سازی درستی برای جریانات سیاسی و نامزدهای انتخاباتی توسط مسوولان و رسانه ها انجام شود.

بازوند تصریح کرد: به مردم اطمینان داده می شود قانون توسط مجریان و ناظران انتخابات مبنا قرار داده شده و بدون شک انتخابات با روند صحیح و سالمی برگزار می شود.

وی با تاکید بر تاثیر رسانه ها در خصوص اطلاع رسانی انتخاباتی و افزایش مشارکت مردم افزود: رسانه ها و صدا و سیما باید برنامه های مدونی برای این مهم داشته باشند و با توجه به ظرفیت رسانه ای استان، این امر به خوبی در لرستان محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: به شدت با هرگونه تندروی و افراطی گری سیاسی مخالف هستیم و سیاست گذاری های مشترک در چهار حوزه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم در خصوص انتخابات صورت گرفته است.

بازوند همچنین از مردم خواست نسبت به شعارها و وعده های نامزدهای انتخاباتی آگاهانه عمل کنند چراکه به طور مثال کاندیدی که شعار می دهد پالایشگاهی را توسط دولت به محل معینی منتقل می کند نمی داند که دولت حق تاسیس کارخانه ندارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.