تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

کشتی گیر کوهدشتی عنوان پهلوان پهلوانان مسابقات دانشگاه پیام نور را کسب کرد

  • کد خبر : 75016
  • 19 شهریور 1394 - 21:38

  مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان گفت: پوریا نادری کشتی گیر وزن ۹۶ کیلوگرم دانشگاه پیام نور استان لرستان به دلیل کشتی های جوانمردانه و قدرتی عنوان پهلوان پهلوانان مسابقات دانشگاه های پیام نور سراسر کشور را از آن خود کرد. به گزارش میرملاس ؛ یزدان سهرابی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران […]

81749304-70146026

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان گفت: پوریا نادری کشتی گیر وزن ۹۶ کیلوگرم دانشگاه پیام نور استان لرستان به دلیل کشتی های جوانمردانه و قدرتی عنوان پهلوان پهلوانان مسابقات دانشگاه های پیام نور سراسر کشور را از آن خود کرد.

به گزارش میرملاس ؛ یزدان سهرابی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کاروان ورزشی دانشگاه پیام نور لرستان در هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در رشته های فوتسال و کشتی فرنگی دو مقام سومی کسب کرد.
وی اظهار کرد: تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور لرستان با کسب چهار نشان برنز بر سکوی سوم المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور قرار گرفت.
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان افزود: آیت رضایی در وزن ۷۰ کیلوگرم، مصطفی آزادبخت در وزن ۷۵ کیلوگرم، وحید رحمتی در وزن ۸۵ کیلوگرم و پوریا نادری در وزن ۹۶ کیلوگرم از دانشگاه پیام نور کوهدشت موفق به کسب چهار نشان برنز شدند.
وی گفت: در این مسابقات صمد بلورانی به عنوان سرمربی، کامبیز نورایی به عنوان مربی، فریدون گراوند به عنوان مربی، فردین آزادبخت به عنوان سرپرست و فیروز جعفری به عنوان مدیر فنی، تیم کشتی فرنگی دانشگاه پیام نور لرستان را همراهی کردند.
سهرابی افزود: در کشتی آزاد نیز عنایت اسدی از دانشگاه پیام نور نورآباد در وزن ۶۱ کیلوگرم و محمد جمالی از دانشگاه پیام نور خرم آباد در وزن ۷۰ کیلوگرم موفق به کسب دو گردان آویز برنز شدند.
وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور لرستان در دیدار رده بندی این مسابقات با نتیجه ۵ بر ۴ از سد تیم دانشگاه پیام نور خوزستان عبور کرد و بر سکوی سوم ایستاد.
هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور از هشتم تا سیزدهم شهریورماه به میزبانی دانشگاه پیام نور قم برگزار شد.

irna

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. درود بر سرمربی جوان و شایسته شهرمان صمد بلورانی
    انشالله در مراحل بالاتر موفق باشی.

  2. سلام و تبریک به دوست عزیز جناب آقای نادری

  3. تبریک و خسته نباشید ، آفرین

  4. تبریک میگم خدمت کشتی گیران و خسته نباشید ..
    آیت جان تبریک ویژه بنده را بپذیر دلاور

  5. کوهدشتی یعنی همین

  6. عرض تبریک وخسته نباشید خدمت همه ی دست اندر کاران وورزشکاران

  7. دروردبرصمد بلورانی که مایه افتخارماولرستان هستید خسته نباشیدپهلوان

  8. آقای صمد بلورانی و آقای نورایی تشکر ویژه از زحمات شما

  9. تبریک خدمت آقایان مربی و ورزشکاران بویژه دوست عزیز آیت رضایی

  10. با سلام خدمت همه دست اندر کاران این ورزش پهلوانی ، و تبریک خاص خود را نصیب پهلوان نام آشنایمان “پوریا نادری ” که نام از پوریای ولی می آرد به یاد و برادر ارجمندم آیت رضایی و مابقی دوستان می کنم . امیدوارم همیشه در تمام صحنه های ورزشی و غیر ورزشی ، پهلوانانه و شایسته باشید.

  11. پوریا جان تبریک و از حمات مدیر فرهنگی استان جناب آقای سهرابی که از نیروهای دلسوز و با مرام استان می باشند بسیار تشکر می کنم ولی امیدوارم آقای سهرابی به کوهدشت سفاش کنی به نحو شایسته از ایشان تقدیر بشه

  12. دلاوران تبریک میگم و خسته نباشید خدمت مربیان.و کشتی گیران بخصوص آیت و پوریا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.