تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
12

بازیکن مصدوم آلومینیوم مرخص شد/بداخلاقی برخی بازیکنان ومسئولان تیم آلومینیوم

  • کد خبر : 75022
  • 19 شهریور 1394 - 23:35

    مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان از مرخص شدن صائب یونسی بازیکن آسیب دیده تیم آلومینیوم هرمزگان و همچنین بداخلاقی برخی بازیکنان و مسئولان این تیم بعد از بازی با خیبر خرم آباد خبر داد. به گزارش میرملاس ؛ علی یاور عزیزپور در گفتگو با  مهر با اشاره به عیادت از بازیکن آسیب دیده آلومینیوم […]

photo_2015-09-20_00-39-42

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان از مرخص شدن صائب یونسی بازیکن آسیب دیده تیم آلومینیوم هرمزگان و همچنین بداخلاقی برخی بازیکنان و مسئولان این تیم بعد از بازی با خیبر خرم آباد خبر داد.

به گزارش میرملاس ؛ علی یاور عزیزپور در گفتگو با  مهر با اشاره به عیادت از بازیکن آسیب دیده آلومینیوم هرمزگان در بازی امروز مقابل خیبر خرم آباد اظهار داشت: خوشبختانه حال این بازیکن مساعد بوده و صائب یونسی مرخص شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان هیئت فوتبال لرستان همه هزینه های مربوط به درمان این بازیکن هرمزگانی را پرداخت و پیگیر روند درمانی وی در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بودند بیان داشت: متاسفانه ناآگاهی یک تماشاگرنما در سنگ پرانی به بازیکن هرمزگانی باعث اتفاق رخ داده در بازی امروز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان در مورد حوادث بعد از بازی از جمله شکسته شدن شیشه های رختکن توسط بازیکنان تیم آلومینیوم هرمزگان نیز گفت: متاسفانه برخی بازیکنان تیم هرمزگانی بر خودشان مسلط نبودند و رفتارهایی انجام دادند که انتظار نداشتیم.

وی با اشاره به پرخاشگری به وی پس از حضور در رختکن تیم آلومنیوم هرمزگان بیان داشت: متاسفانه بنده که برای دلجویی در محل رختکن تیم حضور پیدا کرده بودم با پرخاشگری برخی همراهان تیم هرمزگانی مواجه شدم که البته این موضوع را به حساب ناراحتی و عدم تسلط آنها بر رفتارشان گذاشتم.

عزیزپور ضمن گلایه مندی از این نوع برخورد تصریح کرد: انتظار می رود عزیزانی که امور تیم را به دست می گیرند ظرفیت تحمل خود را بالا برده و خویشتندار باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه پیش از این نیز شاهد این گونه اتفاقات ناشی از خطای تماشاگرنماها در بازی های مختلف داخلی و خارجی بوده ایم تصریح کرد: البته با توجه به اینکه استان لرستان همواره در میزبانی بازی های فوتبال و منش اخلاقی تماشاگران خود به ویژه در جریان بازی های گذشته خیبر و تیم گهر دورود سرآمد بوده است چنین رخدادی برای خود ما نیز قابل توجیه نیست.

عزیزپور با بیان اینکه یک نفر از روی ناآگاهی چنین مشکلی را به وجود آورده و مردم ورزش دوست و اخلاق مدار لرستان نیز خواستار پیگیری این موضوع هستند یادآور شد: در جریان عیادت از بازیکن آلومینیوم هرمزگان از آنها خواستیم این اشتباه را به پای مردم ورزش دوست لرستان و فرهنگ غنی این دیار نگذارند.

وی با بیان اینکه خود ما نیز انتظار وقوع چنین رخدادی را در لرستان نداشتیم ابراز امیدواری کرد: روزی برسد که چنین اتفاقاتی از صحنه فوتبال ایران دور شود.

عزیزپور همچنین در مورد گزارش ناظر بازی نیز به مهر گفت: متاسفانه در وقت های تلف شده بازی، بازیکنان تیم هرمزگانی بعد از اتفاق رخ داده و قبل از دستور داور به تحریک مربی خود زمین بازی را ترک کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با تاکید بر اینکه عزیزان در حوزه نظارت این مسائل را مد نظر قرار خواهند داد یادآور شد: ما بعید می دانیم کسی که این مسئله را به وجود آورده است اصلا حامی تیم خیبر لرستان و علاقمند به استان بوده باشد.

وی با بیان اینکه چنین رفتاری از یک هوادار علاقمند به تیم خیبر در حالیکه تیم خیبر خرم آباد یک بر صفر بازی را برده بعید است تصریح کرد: فرد خاطی دستگیر شده و معاون دادستان نیز که در محل ورزشگاه تختی خرم آباد حضور داشته قول پیگیری جدی علت این ماجرا را داده است.

بنابراین گزارش عصر امروز پنج شنبه بازی دو تیم خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان به دلیل خطای یک تماشاگرنما در سنگ پرانی به بازیکن هرمزگانی نیمه تمام باقی ماند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. فقط باید به حال خودمان تاسف بخوریم همه این حرکات با برنامه انجام شده تا فوتبال این استان همچنان در قهقرای گم نامی باشد برنامه خطرناکی که داماش درود را برای همیشه به قهقرا برد کاش استاندار محترم و ورزش دوست استان ورود پیدا کند و مسببین این حرکت ضد ورزشی و ضدارزشی را شناسایی وبه دادگاه صالحه معرفی نماید

  2. با سلام بنده خودم در بازی مقابل مس رفسنجان بودم و دیدم برخی از ارازل و اوباش با حرف های رکیک برخی بازیکنها و داوران را صدا زدند که متاسفانه توسط نیروی انتظامی هیچ عکس العملی نشان داده نشد و امیدواریم با برخورد این نیروها دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم

  3. منصفانه نیست که به خاطر وحشی گری یک نفر هزاران هوادار خیبر از تماشای بازی تیم محبوبشان محروم شوند.

  4. من ساکن هرمزگانم، از وقتی این اتفاق افتاده تو شبکه های اجتماعی کل جوک ساختن واسه لرها و شلیک سنگ…..واقعا حالمون گرفته شده….زبونمون هم کوتاه شده….یه نادان آبروی یه استان رو میبره

  5. حیف است مردم سرزمینی با شهرت مهمان نوازی و دلیری و مردانگیی توسط یک نفر وحشی با حوچی گری اینچنین بد نام شود از تمامی دست اندرکاران عاجزانه تقاضا داریم قاطعانه با این موضوع و فرد خاطی برخورد شود تا درس عبرتی شود برای سایر تماشانماها

  6. از این به بعد ماده باشیم که بعضی ها ابروی قوم لر رو بیشتر ببرند

    بابا قرن ۲۱ هم گذشته چرا ما به خودمون نمیایم و همش کاری رو میکنیم که برامون جک درس کنند
    بخدا لرستان مهد فرهنگ نباید هرچی اخبار بد هستش از این دیار منتشر بشه

  7. واقعا مسولین امر باید برخورد لازم را با این گونه افراد بعمل اورند وگرنه این سریالی خواهدشد برای بعد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.