تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
5

فرماندار کوهدشت ازاجرای چهار خطه شدن محور کوهدشت – زانوگه خبر داد.

  • کد خبر : 7508
  • 07 مرداد 1391 - 18:24

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ فرماندار کوهدشت ازاجرای چهار خطه شدن محور کوهدشت – زانوگه خبر داد.  “غلامرضا حمزه‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب، افزود: طی جلساتی که در رابطه با مسائل و مشکلات شهرستان کوهدشت با نماینده و امام جمعه این شهرستان بعمل آمد‌، توانمندیها‌، موانع و مشکلات شهرستان […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ فرماندار کوهدشت ازاجرای چهار خطه شدن محور کوهدشت – زانوگه خبر داد.

 “غلامرضا حمزه‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب، افزود: طی جلساتی که در رابطه با مسائل و مشکلات شهرستان کوهدشت با نماینده و امام جمعه این شهرستان بعمل آمد‌، توانمندیها‌، موانع و مشکلات شهرستان را بررسی کردیم، در همین یکی دو ماهه شروع کار آقای ملکشاهی یکسری کارها انجام شد که نمونه آن جاده کوهدشت خرم‌آباد است که همه از آن بهره‌مند خواهیم شد.

 وی تصریح کرد: حساسیت منطقه را از لحاظ مشکلات جاده‌ای با وزیر راه و شهرسازی نیزمطرح کردیم که مثمر ثمر بود و این جاده که یک جاده مهم و چهار بانده بوده و پروژه‌ای که چند سال است به کندی انجام می‌شود و مشکلاتی داشت جزء پروژه‌های مهرماندگار قرار گرفت.

 فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه پروژه‌هایی مهرماندگار قلمداد می‌شوند که تا پایان دوره دولت باید انجام شوند و به بهره برداری برسند، افزود: تلاش ما و نماینده شهرستان بر این بود که جاده کوهدشت تا زانوگه را که جاده بسیار مهمی است و هر ساله تصادفات بسیاری در آن اتفاق می‌افتد را هم جزء این پروژها قرار دهیم که موفق نشدیم.

 حمزه پور ادامه داد: با پیگیریهای نماینده شهرستان، چهارمیلیارد تومان بودجه از وزارت راه و شهرسازی برای این جاده اختصاص یافته وما نیزبرای شروع کاریک میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان را به این پروژه اختصاص دادیم که روی هم این رقم پنج میلیارد تومان، رقم قابل توجهی است وامیدواریم با چهار خطه شدن این محور از میزان تصادفات در این جاده کاسته شود.

 وی با بیان اینکه در بخش راهها حرکت بسیار خوبی انجام شده است، گفت: در این راه برنامه‌های خوبی هم داریم ولی ما دوست نداریم شعاری عمل کنیم، ما می‌خواهیم کار انجام گیرد و بعد به مردم اعلام کنیم که خود مردم شاهد کار انجام گرفته باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. ضمن تشکر از فرماندار محترم ونماینده شهرمان “امیدواریم به سزنوشت چهار خطه کوهدشت -خرم آباد دچار نشود.

  2. ما هم به همت و پشتکار نمایینده مان خدا قوت . دست مریزاد میگیم. و همچنین به دیگر مسءو لان لرستان خسته نباشید میگیم.

  3. باید به نمایند زحمتکش و فرماندار محترم خسته نباشید بگیم که دنبال کارهای عمومی و عام المنفعه هستند

  4. کلنگ زنی و شروع به کار در این مملکت خوب انجام میگیرد اما زمانی خوشحال میشویم که پروژه به اتمام برسد.پس به امید اتمام پروژه……….. ۱۰ سال بعد…….

  5. امیدواریم که امسال تموم بشه

  6. چشممان آب نمی خورد ….

  7. باور نمیکنیم تا زمانی که تموم بشه OK

  8. ایشالا سال ۱۴۶۴ تموم و کل یوم افتتاح میشه…..!
    وعده دیدار ما ۷۳ سال دیگه ۲راهی زانوگه!!

  9. نه دیگه.آقای ملکشاهی از اون نماینده ها نیست که دست روی دست بزاره.مسئولی رو که کم کاری کنه روسیاه میکنه

  10. ما هم امیدواریم این کار بزرگ انجام شود .به خدا کار زیادی نیست بخوایم فکر کنیم. من چند سالیه تو استان ایلام زندگی میکنم به خدا تو یه سال خیلی مسیرهای طویلتر از کوهدشت زانوگه به بهره برداری میرسه تازه با وجود موانع طبیعی زیادی که باید تونلها وپلهای زیادی تو مسیر زده بشه

  11. همش تبلیغ برای نماینده است فقط وفراقت ……….

  12. سال ۲۰۰۰انشااله شروع به تعریض میشه ………….

  13. تنها پروژه ای که بنده در ایران دیدم و مشاهده اون واقعا خوشحالم کرد اتوبان خرم اباد پل زال بود. از اینکه با چه کیفیت و با چه سرعتی پایان یافت. دست مریزاد.
    در تمام پروژه ها کافیست یه نظارت قوی وجود داشته باشد و یک یا حق جانانه گفت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.