تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

قابل توجه نخبگان/ مهلت ارایه طرح های ابتکاری به جشنواره ملی علم تا عمل تا ۱۲ مرداد تمدید شد

  • کد خبر : 7514
  • 07 مرداد 1391 - 20:00

رییس بنیاد نخبگان استان لرستان با اشاره به اهمیت حضور طرح های مربوط به نخبگان لرستان در جشنواره ملی ‘علم تا عمل’، گفت: مهلت ارایه طرح های نخبگان به این جشنواره تا دوازدهم مرداد ماه جاری تمدید شده است. به گزارش میرملاس نیوز؛ دکتر کیانا شاه زمانی در این رابطه افزود: تا کنون ۳۰ طرح […]

رییس بنیاد نخبگان استان لرستان با اشاره به اهمیت حضور طرح های مربوط به نخبگان لرستان در جشنواره ملی ‘علم تا عمل’، گفت: مهلت ارایه طرح های نخبگان به این جشنواره تا دوازدهم مرداد ماه جاری تمدید شده است.

به گزارش میرملاس نیوز؛ دکتر کیانا شاه زمانی در این رابطه افزود: تا کنون ۳۰ طرح به دبیر خانه این جشنواره در استان رسیده است.

وی اظهار داشت: دارندگان طرحهای حقوقی و حقیقی تا پایان روز تعیین شده فرصت دارندتا طرح های خود را به صورت حضوری از طریق بنیاد نخبگان لرستان به این جشنواره ارسال کنند.

 وی با اشاره به اینکه محوریت این جشنواره تجاری سازی طرح ها و اختراعات نخبگان و شرکت های دانش بنیان است ، اظهارداشت: در صورتیکه طرح های استان لرستان به موقع در این جشنواره ارایه نشوند سهمیه لرستان کاهش خواهدیافت.

قابل ذکر است ، جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل ۱۳ تا ۱۶شهریور ماه امسال با حضور نخبگان برگزیده سراسر کشور در تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.