تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

پی گیری خانه مطبوعات لرستان برای تاسیس دانشکده خبر / استاندار لرستان در راستای راه اندازی این دانشکده قول مساعد داد

  • کد خبر : 7518
  • 07 مرداد 1391 - 20:14

به گزارش میرملاس نیوز؛ دکتر دهمرده ، استاندار لرستان در جریان دیداربا اعضای هیات ریسه خانه مطبوعات لرستان با اعلام آمادگی استانداری لرستان را برای هرگونه همکاری در زمینه ایجاد و تاسیس رشته های دانشگاهی مرتبط با فعالیت های مطبوعاتی از جمله تاسیس دانشکده خبر گفت: از تمامی بسترها و امکانات در راه اندازی این […]

به گزارش میرملاس نیوز؛ دکتر دهمرده ، استاندار لرستان در جریان دیداربا اعضای هیات ریسه خانه مطبوعات لرستان با اعلام آمادگی استانداری لرستان را برای هرگونه همکاری در زمینه ایجاد و تاسیس رشته های دانشگاهی مرتبط با فعالیت های مطبوعاتی از جمله تاسیس دانشکده خبر گفت: از تمامی بسترها و امکانات در راه اندازی این مهم استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص ایجاد مکان مناسب برای استقرار خانه مطبوعات و همچنین همراهی و حمایت از برنامه ها و طرح های مفید و سازنده خانه مطبوعات استان اعلام آمادگی کرد.

استاندار لرستان به نقش و جایگاه خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد غیردولتی و برآمده از فعالان و اهالی رسانه و مطبوعات، اشاره کرد و افزود: این خانه به عنوان یک مجموعه کارشناس و متخصص در حوزه فعالیت های رسانه ای ، باید علاوه بر ساماندهی و سازمان دهی فعالیت ها و اقدامات مطبوعات و رسانه ها، برنامه ریزی منسجم، علمی و مدونی را برای رشد و ارتقای کمی و کیفی ماموریت های ذاتی این حوزه در استان داشته باشد.

دکتر دهمرده همچنین ضمن تاکید بر لزوم برنامه ریزی در خصوص انجام فعالیت های آموزشی و تخصصی برای ارتقای سطح دانش خبرنگاران و روزنامه نگاران استان، گفت: موفقیت و پیشرفت همه جانبه و پایدار جوامع مستلزم وجود و فعالیت مطبوعاتی پویا، بانشاط و دارای ویژگی ها و معیارهای تخصصی و حرفه ای مناسب با بهره مندی از نیری انسانی ماهر و متخصص است.

دکتر دهمرده افزود: برهمین اساس خانه مطبوعات استان لرستان باید ضمن تلاش برای ایجاد آرامش و ثبات در جامعه و تقویت روحیه امید و خودباوری در مردم، علاوه بر اینکه از طریق فعالیت های سازماندهی شده رسانه ای، برای رفع مشکلات و کاستی های موجود در حوزه های مختلف برنامه ریزی و تلاش کند، موجبات رشد و ترقی جامعه و همچنین موفقیت بیشتر اصحاب رسانه را نیز فراهم کند.

وی گفت: تحقق این مهم و موفقیت خانه مطبوعات در انجام وظایف و ماموریت های محوله نیز در گرو کارآمدی و توانمندی این نهاد در انجام کارها و همچنین بروز قابلیت ها و ظرفیت های مجموعه در مسیر ایجاد تعامل و همدلی میان فعالان مطبوعاتی استان و زمینه سازی برای جذب و جلب مشارکت و همراهی همگان در روند اجرای طرح ها و برنامه های ارائه شده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در فضای متشنج و ناآرام امکان انجام هیچ کاری فراهم نخواهد شد، افزود: افراد و یا مطبوعاتی که همواره سعی دارند با سیاه نمایی و بزرگ کردن مشکلات و برخی نارسایی ها زمینه ساز بروز اختلاف میان مردم و مسئولان شوند، در حقیقت به دنبال مانع تراشی در مسیر رشد و تعالی استان هستند چراکه به خوبی می دانند با متشنج کردن فضای حاکم بر استان، امکان کار و تلاش جمعی برای توسعه و پیشرفت از بین خواهد رفت.

در ابتدای این دیداراعضای هیات رییسه خانه مطبوعات استان لرستان با اشاره به مسایل و مشکلات خانه مطبوعات استان در راستای فعالیت دوباره و همچنین مرور برخی کاستی ها و ضعف ها در عرصه فعالیت های مطبوعاتی استان، خواستار حمایت استاندار لرستان در جهت ساماندهی و رشد و توسعه مطبوعات و رسانه های استان برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم شدند.

 این دیدار که با حضور مدیرکل حوزه و مدیر کل روابط عمومی استانداری و مشاورین دانشگاهی و رسانه ای استاندار لرستان برگزار شد،اعضای هیات رییسه خانه مطبوعات استان لرستان به طرح مسایلی در خصوص چالش های و برنامه های حوزه مطبوعات استان پرداختند.

 قابل ذکر است، دکتر صلاح مشاور دانشگاهی استاندار ،نماینده استانداری و مسول کمیته آموزش خانه به عنوان نماینده هیات ریسه خانه مطبوعات استان مقدمات اجرایی تاسیس دانشکده ارتباطات را در لرستان پی گیری می کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=7518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. بدبخت دانشکده خبر من مرده شما زنده سال آینده همین روز را درآرشیو خود داشته باشید ببینید کدام قول این مرد درست است هزار وعده خوبان یکی وفا نکند

  2. خدا کند مطبوعات نباشند عشایر که مطالبات نمیدانند چیست .خدایا کمکمان کن امورمان پیش رواد

  3. خدایا کمکمان کن ما هم در مسیر توسعه کما بلاد دیگر قرار گیریم
    از دکتر کاییدی میخواهم پیگیر جدی وریز امور شهرستان باشند/یا علی مدد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.