تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

تجلیل شهرداری خرم آباد از ۵ شهروند نمونه

  • کد خبر : 75229
  • 22 شهریور 1394 - 21:41

    به گزارش میرملاس ؛ در آیین اختتامیه ی جشنواره منطقه ای رویش  زاگرس، شهرداری خرم آباد از ۵ شهروند نمونه ی شهرستان تجلیل به عمل آورد. در این مراسم دکتر تاروردی مدیرکل امور فناوری استان های معاونت علمی ریاست جمهوری ،مدیران کل بنیاد نخبگان استان های کرمانشاه، ایلام،کردستان،همدان و لرستان ،یحیی عیدی بیرانوند […]

55

 

 

به گزارش میرملاس ؛ در آیین اختتامیه ی جشنواره منطقه ای رویش  زاگرس، شهرداری خرم آباد از ۵ شهروند نمونه ی شهرستان تجلیل به عمل آورد. در این مراسم دکتر تاروردی مدیرکل امور فناوری استان های معاونت علمی ریاست جمهوری ،مدیران کل بنیاد نخبگان استان های کرمانشاه، ایلام،کردستان،همدان و لرستان ،یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد، محمد فتحی بیرانوند معاونت برنامه ریزی شهرداری، ریاست دانشگاه لرستان و .. حضور داشتند.

ایرج کاظمی از پیشکسوتان  عرصه رسانه در سخنانی کوتاه بیان کرد: همه ما بایستی در راستای عمران و آبادانی شهرمان در کنار شهرداری به وظیفه و رسالت خود عمل نماییم. معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری خرم آباد در حاشیه ی برگزاری همایش عنوان کرد: با همکاری مدیر کل بنیاد نخبگان برای اولین بار از ۵ نفر شهروند نمونه و مسوولیت پذیر به صورت نمادین تجلیل شد .و بر این باوریم که چنین اقداماتی می تواند فرهنگ سپاس و قدردانی را در جامعه نهادینه نماید.

محمد فتحی بیرانوند تصریح ساخت: تعداد قابل توجهی از شهروندان مشمول نشان ویژه ی شهروند نمونه بودند که به دلیل ضوابط امکان تقدیر از تمامی این عزیزان میسر نشد.وی در خاتمه از تعیین روز و تاریخ خاص جهت تجلیل از شهروندان نمونه ی سال خرم آباد خبر داد و گفت: در صدد هستیم در آینده ای نزدیک با تهیه طرح و آیین نامه و ارسال آن به شورا و پس از اخذ مجوزهای لازم اقدام به برگزاری همایش تجلیل از شهروندان نمونه  در مشاغل مختلف به صورت سالانه نماییم

.در آیین تجلیل از نفراتی چون : مهندس فرخ هاشم زاده فلاح خیر لرستانی که مبلغ ۱۵ ملیارد تومان جهت ساخت پل واقع در ساحلی علوی هزینه کمک کرده اند،مظفر افشار فعال محیط زیست به پاس زحمات ارزنده وی و غرس بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال و یک میلیون بذر بلوطٰ، مهسا دولتشاه دانشجوی برتر و دارنده رتبه ۴ کنکور سراسری، یداله ستوده مدیر انتشارات شاپورخواست با انتشار ۳۵۰ جلد کتاب به عنوان ناشر برگزیده ی سال،ایرج کاظمی با انتشار حدود ۱۰۰۰ مقاله و نقد کارشناسانه در حوزه اجتماعی و تاریخی، به عنوان شهروندان نمونه تقدیر به عمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.