تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

آقامحمدی : اقدامات مفید استاندارهای گذشته لرستان نباید کم‌ارزش جلوه داده شود

  • کد خبر : 75296
  • 24 شهریور 1394 - 2:49

    نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای مفیدی که در ادوار گذشته صورت گرفته نباید کم‌ارزش شمرده شود، گفت: ایجاد مجموعه بام خرم‌آباد یکی از یادگارها و اقدامات خوب استاندار پیشین لرستان به شمار می‌رود. ابراهیم آقامحمدی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ایستگاه فرستنده تلویزیونی بام لرستان […]

https://www.mirmalas.com/wp-content/uploads/2013/08/IMG_2523.jpg

 

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای مفیدی که در ادوار گذشته صورت گرفته نباید کم‌ارزش شمرده شود، گفت: ایجاد مجموعه بام خرم‌آباد یکی از یادگارها و اقدامات خوب استاندار پیشین لرستان به شمار می‌رود.

ابراهیم آقامحمدی عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ایستگاه فرستنده تلویزیونی بام لرستان در خرم‌آباد ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: اگر روزی برسد که فکر کنیم مانند سایر کشورهای دنیا هستیم و به فرهنگ ائمه‌اطهار بی‌توجه باشیم، روز نابودی ما است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما روابط عمومی نظام به شمار می‌رود، اضافه کرد: صدا و سیما اثرگذارترین دستگاه در جهت‌دهی افکار عمومی، توزیع و ترویج فرهنگ دینی ما است، بنابراین رسالت صدا و سیما باید ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

این مسئول گفت: صدا و سیما باید در جهت تعالی جامعه و ترویج معروف و جلوگیری از منکر حرکت کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: می‌توان برنامه‌های خوبی با حضور کارشناسان برای بررسی مسائل و مشکلات استان در صدا و سیما تولید کرد و هیچ اشکالی ندارد که مناظراتی برای بررسی مسائل صورت بگیرد.

وی به ایجاد مجموعه بام خرم‌آباد در دولت گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از یادگارهای خوب و ارزشمند استاندار پیشین لرستان ایجاد بام خرم‌آباد بود و هر کس کار مفیدی انجام داد باید آن را تحسین کرد، کما اینکه در سالیان دور دریاچه کیو نیز توسط شهردار ساکی ایجاد شده است که از کارهای ماندگار به شمار می‌رود.

آقامحمدی گفت: اگر کار مفیدی در دوران‌های قبلی صورت گرفته است، نباید کم‌ارزش شمرده شود و آنها را نادیده گرفت و باید در کنار توجه به اقدامات خوب حال به گذشته نیز توجه کرد.

وی در پایان تبیین کرد: متأسفانه بعضی‌ها فقط به‌دنبال ساختن نقطه ضعف برای مسئولان هستند و فقط به تخریب فکر می‌کنند و هیچ توجهی به اقدامات خوب ندارند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب اقا.استاندارقبلی بام خرم اباد درست کرد دستش درد نکند ولی شما دردوره نمایندگیتان چه کاری انجام دادید.

  2. تا پایان یافتن نطق های بی اساس شما چیزی نمانده وبعد از آن مردم از دست تنگ نظری های شما راحت میشن !!!

  3. جناب امید راه اندازی کشت و صنعت لرستان به مراتب مهمتر از بام لرستان است که جز آقامحمدی کسی توان این کار را نداشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.