- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

انتصاب “نعمت الله رشیدیان” به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان الیگودرز

15-9-15-16123338

 

 

طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان الیگودرز منصوب شد
 

به گزارش میرملاس به نقل خبرآنلاین ؛ علی یاور  عزیزپور مدیر کل ورزش و جوانان لرستان نعمت اله رشیدیان  که از نیروهای با تجربه  ورزش استان است  را به سرپرستی اداره ورزش وجوانان الیگودرز منصوب نمود. در ابلاغ عزیزپور خطاب به رشیدیان ،آمده است که استفاده از تمام ظرفیتهای ورزشی و تعامل با ادارات شهرستانها و ورزشکاران  در دستورکار قرار گیرد .

رییس اداره ورزش و جوانان کوهدشت ،سرپرست اداره ورزش و جوانان الشتر،مسئول پایگاه استعدادیابی استان از جمله سوابق اجرایی سرپرست جدید اداره ورزش و جو انان الیگودرز می باشد

البته هفته گذشته نیز حکم سرپرستی ورزش و جوانان الیگودرز بنام حشمت امان الهی یکی دیگر از  پرسنل باتجربه و موفق ورزش استان زده شد که این حکم در همان روز انتصاب منتفی شد و امان الهی حاضر به قبول این سمت نشد این بار حکم سرپرستی برای نفر دوم یعنی رشیدیان زده شد که امیدواریم به سرنوشت حکم قبلی دچار نشودو باید منتظر ماند و دید که آیا سرپرست دوم در ورزش الیگودرز می ماند؟

از حدود دو هفته گذشته که توکلی رییس قبلی اداره ورزش و جوانان الیگودرز بازنشسته شده تابحال ورزش الیگودرز سرپرست یا رییسی نداشته و جای سوال دارد که مکاتبات اداری ورزش این شهرستان در این مدت چگونه انجام می شود؟  تعلل در گماردن افراد در پستهای ورزشی استان چه توجیهی می تواند داشته باشد ؟؟