تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

خرم آباد در تدارک رقابت های مجلس دهم / انتخابات مجلس به استقبال چه کسانی میرود؟!!!

  • کد خبر : 75382
  • 25 شهریور 1394 - 18:44

     مهدی رضاپور / میرملاس :   فصل زمستان در کشورما همیشه با خود گرمای دل نشینی را داشته است، گرمای بهاری انقلاب بهمن ماه در دل سرمای زمستان نمونه اصیل این مدعاست و مبارزات  انتخاباتی هم همیشه دومین تنوری است که از دل خود برای سرمای زمستانی، گرمای هیجان انگیزی داشته و دارد.  «هفتم […]

55555

 

 

 مهدی رضاپور / میرملاس : 

 فصل زمستان در کشورما همیشه با خود گرمای دل نشینی را داشته است، گرمای بهاری انقلاب بهمن ماه در دل سرمای زمستان نمونه اصیل این مدعاست و مبارزات  انتخاباتی هم همیشه دومین تنوری است که از دل خود برای سرمای زمستانی، گرمای هیجان انگیزی داشته و دارد.

 «هفتم اسفندماه ۹۴»  یکی از همان زمستان‌هایی ست که در دل خود گرمای دل انگیزی را نوید می‌دهد.

 تغییرات امیدبخش خرداد ۹۲ آرام آرام به ایستگاه بعدی اش که همان اسفند ۹۴ است میرسد و همچنان میل جامعه بر طبل تغییر و نو شدن می کوبد.

 انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره در استان لرستان و به ویژه مرکز آن یعنی خرم آباد با شور و هیجان وصف نشدنی همراه بوده است.

 تلاقی دموکراسی و قبیله، در این میدان خالق صحنه های شورانگیزی از دموکراسی هزاره سوم بوده است و جایی که تمامی تئوریسین‌های علم سیاست از دستاوردهای مورد نظر خود با چاشنی علم صحبت به میان آورده اند .

در سمت دیگر تغییرات لویی جرگه ای که حاکی از احترامات ریش سفیدی است نتیجه‌ای دیگر را به صحنه فرستاده است. چه بخواهیم و چه نخواهیم  بازار طایفه گرایی در انتخابات مرکز استان همیشه رونق زیادی داشته و دارد و هنر آن است که از این ظرفیت وحدت انگیز برای تغییرات مثبت استفاده کرد.

آیا جز این است که  احزاب بعنوان بزرگترین دستاورد دموکراسی های عصرجدید، برای ائتلاف و اجماع آرا در راستای یک هدف خاص به وجود آمده اند؟؟

بنابراین در بحث وحدت های  طایفه ای هم می توان با آموزش و کم کردن تعصبات خودمحورانه به سمت ایجاد شکل نوینی از اجتماعات مدرن گام برداشت و تشکیل اجتماعات قبیله ای با اهداف والا را تعریف کرده و برای دست یافتن به آن اهداف از راههای قانونی اقدام کرد.

به هر حال به نظر میرسد صحنه انتخابات عرصه ای ناب برای تمرین دموکراسی است و چقدر زیباست که در این عرصه برای بهترین شدن گوی سبقت را از دیگری برباییم و نه فقط برای بیرون آمدن از صندوق.

اخلاق یکی از مهمترین دستاوردهای این خوب بودن است و اگر بتوانیم با رعایت ملاک های اخلاقی صحنه هایی ناب به بار بیاوریم، بدون شک همگی برنده انتخابات هستیم.

مرکز استان این روزها با مشکلات بی شماری دست و پنجه نرم می کند و بیکاری، عدم اشتغال، درآمد پایین اقتصادی خانوارها، مهاجرت و ناامیدی فقط بخشی از معضلاتی است که  باید با جدیت برای رفع آن تلاش کرد.

قابل ذکر است که نباید انتظار داشت که این مشکلات را در یک دوره کوتاه مدت چهارساله وبه وسیله دو نماینده حل کرد.

مشکلات موجود، محصول ناکارآمدی بیش از چند دهه ی گذشته ی متولیان این استان بوده اند است که البته نقش ما مردم هم در پدیدآمدن آن ها پررنگ بوده است.

به همین جهت باید یادآور شد که برای جلوگیری از سرخوردگی های احتمالی و انباشت مشکلات در مرکز استان باید نگاه دقیقی به مقوله نماینده مجلس و حیطه اختیارات آن داشت.

همچنین موضوع را هم باید مدنظر داشت که قدرت یک نماینده در ریل گذاری مثبت توسعه استان بسیار تاثیر گذار است و باید نماینده را در راستای اختیارات و وظایف خود تجزیه و تحلیل کرد.

همگرایی بین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیریت اجرایی استان، یکی از مهمترین راهکارهایی است که می تواند استان را به سمت توسعه رهنمون سازد.

قابل توجه اینکه میرزاتقی خان امیرکبیر در دوران سه ساله صدراعظمی خود توانست اقداماتی را برای توسعه کشور ریل گذاری کند که تاکنون هم نتایج آن ها برای همگان ملموس بوده است، به همین دلیل همانطور که در بالا گفته شد نباید انتظار ریشه کن شدن مشکلات را در یک دوره مجلس داشته باشیم ولی ریل گذاری مناسب و اقدامات در خور توجه را حتی می توان طی یک الی دو سال مدیریت صحیح هم به بار آورد.

مطالب فوق  گفته شد تا قبل از هر اقدامی هم کاندیداهای احتمالی عزیز، و هم مردم بدانیم که پای در چه میدانی گذاشته ایم و چه نیازهایی را باید مطالبه کرد؟

به هر روی بنظر میرسد زمستان پیش روی را می توان از آن جهت گرم و هیجان انگیز دانست که سر فصلی برای شکل گیری توسعه متوازن باشد مردم در تمامی عرصه ها همیشه دین خود را ادا کرده اند و اینبار نوبت این نفرات است که در صورت پیروزی احتمالی خود در صبح روز هشتم اسفند، دین واقعی خود را به مردم این دیار ادا کنند.

  

مهدی رضاپور / روزنامه نگار / خرم آباد 

 

rezapoor2

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 55در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۵۳
  1. با سلام،در این دوره از انتخابات مجلس در خرم اباد شاهد حضور چهره های سیاسی و مدیران توانمندی هستیم.ولی تمایز و وجهه انتخاباتی چند نفر ارجعیت انان را به اسانی به ما نشان میدد!خرم اباد به عنوان مرکزیت استان غیور لرستان از جایگاه خاصی نسبت به سایر شهرها و استانها برخوردار است.پس باید در انتخاب نماینده این شهر نهایت درایت و حساسیت خود رو به خرج بدیم و مدیری رو انتخاب کنیم که دارای سوابق مدیریتی و اجرایی در سطح ملی باشه تا بتونه در مجلس اینده با اقتدار در میان مجلس عرض اندام کنه!و به احتمال زیهد به دلیل دولت اصلاح طلب گزینه مذکور بهتره از میان اصلاح طلبان کاندید باشه.چون از شانس و اقبال بیشتری برای سرازیر کردن بودجه به سمت و سویی استان و شهر محروم خرم اباد برخوردار هستند!الا ایحال با توجه به احراز صلاحیت ها در ادوار گذشته بر هیچ کسی پوشیده نیست که خیلی از بزرگان بالا یا خود را برای دفعات متوالی در معرض عدم احراز صلاحیت قرار نمیدهند یا اگر ریسک ان را بنمایند به نتیجه مطلوب نخواهند رسید!!!من به شخصه بدور از حمایت و جانبداری از کسی با توجه به وضعیت مذکور و شرایط فعلی احساس میکنم اقای مهندس نورمحمد فردی بیرانوند دارای تمام شاخصه های سیاسی،مدیریتی،اجتماعی،دینی و ولایتمداری خاص و ارزشمند بوده و بهتر از سایرین میتواند بی تدبیری های گذشته را همگام با دولت خدبیر مدیریت و امید را در دل مردم شکوفا نماید.باشد که انشاالله مردم استان بهترین را انتخاب نمایند که بر کسی پوشیده نیست که ازموده را ازمودن خطاست!

    • دوست عزی جناب سجاد رستمی، این نظر شماست که آقای فردی دارای شاخصه های خاص می باشد . اگر آقای فردی بیرانوند دارای شاخصه های مربوطه می باشد چرا در مدت خدمتش هیچگونه پیشرفتی نداشته و دائم فرماندار جاهای …. می باشد. ؟ چرا طی مدت خدمتش یک پله بالاتر نرفته؟؟ و خیلی موارد دیگه . البته ببخشید نظر شما قابل احترام ولی نظر خیلی ها عکس نظر شماست..

  2. از دکتر عبدی شایسته تری در این دوره وجود نداره و مطمعنم دوباره رای میاره

  3. اگر بی تعصب نظر دهیم و بعنوان یک رومشکانی که از دور با بعضی کاندیداها ی شهر خرم آباد آشنایی دارم شاید یکی از افراد شایسته و فرهیخته میان کاندیداهای مطرح خرم آباد دکتر مهرداد ویسکرمی باشد فردی با شاخصهایی نظیر داشتن تحصیلات عالیه ، متعهدو با تقوی ، اهل نظر در مسائل اجتماعی و سیاسی ، آشنا با مشکلات شهر خرم آباد بویژه جوانان عزیز ، ولایتمدار و مردمدار و نهایتاً هم نقد پذیرند و هم خود نقادی عالم اند

  4. منم کاملا با نظر آقای رستمی موافقم

  5. شک نکنید سرکار خانم اعظم محمدی این دوره بعنوان نماینده مردم خرم آباد انتخاب می شود.

  6. با توجه به شاخصه های یک نماینده خوب که باید اجرایی باشد توانمند باشد پاک دست باشد قدرت تحلیل داشته باشد جهت لابی کردن با وزرا با دولت همراه باشد بهترین گزینه برای برون رفت از وضعیت موجود وایجاد اشتغال وتوسعه که امروز معضل اصلی جامعه وخانوادههاست اقای فردی بیرانوند بهترین گزینه برای نمایندگی خرم اباد است

  7. آرزوی موفقیت و سربلندی برای برادر ارزشی و دوست داشتنی جناب دکتر مهرداد ویس کرمی نخبه ی ازمیان مردم و مستضعفان

  8. ضمن احترام نسبت به تمامی کاندیداهای محترم به استحضار می رساند که جناب آقای دکتر رحیمی نسب لیاقت راهیابی به مجلس دهم را دارد. ایشان فردی تحصیل کرده، رزمنده ای شجاع، جانبازی فروتن، مدیری لایق و انسانی عادل است که تمام تلاش خود را برای رفاه حال شهروندان و نیز توسعه فرهنگی- اقتصادی مرکز استان می نماید. بیایید با انتخابی درست شهری آباد و مردمانی شاد داشته باشیم.

  9. مرتضی محمودونددوراول میره مجلس یک اصلاح طلب هم دوردوم.بقیه ول معطلند….تاکسی میشینی میگن محمودوند….بقالی میری میگن محمودوند اداره میری میگن محمودوند…مسجدمیری میگن محمودوند

  10. باسلام و عرض احترام به نظر اینجانب وقت آن رسیده که بدون توجه به تعصبات قومی و طوایفی فردی توانمند را جهت وصول حقوق مردم عزیز شهرمان انتخاب کنیم که بین گزینه های اعلام شده دکتر بهرام دلفان فردی علمی توانمند و باتجربه می باشد با آرزوی سربلندی لرستان

  11. باسلام دراین دوره حساس لرستان باید افراد توانمند وبا بینش واگاهی سیاسی بالا رو بفرسته مجلس این دوره دیگه جای ازمون وخطا نیست ضمن احترام به همه کاندیداها وسلایق اقای محمودوند بهترین گزینه برای تصدی کرسی مجلس میباشند.پس چه بهتر عزیزان برای یکبار هم شده بایک نشست ضمن تجمیع نظرات نخبگان وبا یک همدلی مصالح ومنافع لرستان رو در نظر بگیریم وبعد از سالها اصلح به معنای واقعی کلمه رو در جایگاه خدمتگزاری به این مردم نجیب انتخاب کنیم وهمگی بادید مطالبه گر نمایندگان ومسولین رو رصد ونظارت کنیم.

  12. با عنایت به سوابق درخشان و مدیریتی برادر خوبم جناب عصمت اله ساکی زاده که تا حد معاونت وزیر هم پیش رفتن میتوان به آینده نیروهای اصلاح طلب استان امیدوار بود.

  13. بالاترین مدارج علمی و دانشگاهی متعلق به دکتر دلفان است بعلاوه دارای تجربه طولانی در مدیریت بوده و فردی دلسوز و مردمی است با احترام به سایر رقبا

  14. مرتضی محمودوندرجل حکومتی وشناخته شده درسطوح کلان ملی بهترین گزینه است

  15. ملکشاهی اول است و محمد بیرانوند که اسمش در این لیست نیست در دور دوم بعنوان نفر دوم انتخاب میشوو

    • دوست عزیز اسم محمد بیرانوند در لیست هست و شما توجه نکرده اید. صیدمحمد بیرانوند ملقب به «صیدمخو» میتونید اسمش رو توی گزینه های اصلاح طلب هم ببینید. البته این سرسری نگاه کردن شما به لیست امیدوارم در سرسری انتخاب کردنتون بین گزینه ها هم اثر نذاشته باشه

  16. فریده بیرانوند گزینه بسیار مناسبی است شجاع، تحصیلکرده، پر انرژی، همخوان دولت، مردمی و متواضع هستند.

  17. اقای رضا پور باسلام چند بار خدمت حضرتعالی عرض شد که این لیست کامل نیست چون اسامی چهره های سرشناسی چون اقای نوری زاده در میان ان نیست لطفا اصلاح فرمایید

  18. با آرزوی سلامتی برای همگان .جناب مهندس هوشیار ملکی (طولابی) گزینه ای همگام با دولت و اصلاح طلب و کارآزموده جهت مردم خرم آباد و شهرستان قهرمان چگنی به امید پیروزی تمام نیروهای همگام با دولت و اصلاح طلب در کل کشور و لرستان

  19. با سلام مهندس هوشیار ملکی گزینه مناسبی است

  20. اگر هر کدام از آقایون و خانم ها لطف کنند برای روشن شدن افکار عموم یک نمونه از کار های عام المنفعه ای که انجام دادند معرفی کنند ، آنوقت مردم خودشان تشخیص می دهند باید به چه کسی رای بدهند .من سوالم از همه شما کاندیداهای محترم این هست کدام یک از شما حتی برای یک نفر شغل ایجاد کرده ( شغل ایجاد کرده نه با رابطه بازی توی یک اداره مشغول به کار کنه ) لطفاً مردم را فریب ندهید . شما اگر قبلاً برای مردم کاری انجام دادید با توسل به توانایی خودتان نه با پشتیبانی امکانات دولتی بعد تازه می توانید ادعا کنید شاید در آینده بتوانید کاری انجام دهید . به جوانهای مردم به آینده فرزندان این سرزمین رحم کنید و دست از عوام فریبی بردارید .

  21. هوشیار ملکی طولابی جوانی لایق شایسته و با تعهد ووفادار میتواند یکی ازگزینه های خوب نماینده خرم آباد باشد البته با همت جوانان و یاری خداوند انشاالله

  22. سلام بر همه میرملاسی های عزیز به خاطر اطلاع رسانی های به موقع

  23. هرچه به انتخابات نزدیک تر میشویم میبینم اقبال عمومی به سمت جناب مهندس ملکی طولایی است.همه بنویسم او را تا…. .

  24. فردی بیرانوند ودکتر فولادی شایستگان این دوره هستند

  25. با آرزوی سلامتی برای همگان در این دوره شاهد حضور تعدادی از کاندیدای شجاع ،با سواد،تحصیلکرده
    ومردمی هستیم که نمونه بارز آنان مهندس هوشیار ملکی طولابی از دیار (مپل )سر بلند که دارای درجات عالی تحصیلی و از قشر مردمی چگنی میباشند ،با توجه به شناخت از این مهندس شجاع و مردمی قطعا می تواند گزینه مناسبی برای شهرستان خرمآباد ومردم چگنی باشد ….به امید پیروزی

  26. سلام عزیزانم دوران انتخابات نزدیکه وعده ای از کاندیدا مردم رو قسم میدن یا قرآن رو به منازل مردم میبرن که بهشون رأی بدن کسی که قرآن رو با این همه عظمت به زحمت میندازه وارزش قرآن رو نمیدونه مطمئن باشید ارزش شما رو هم نمیدونه وبرای رسیدن به قدرت هر کاری میکنه ودلسوز شما نیست ونگذارید از اعتقادات شما سوءاستفاده شود من تعجب میکنم از استاد دانشگاهی که میگفت چون یک کاندیدایی من رو قسم داده میخوام به اون رأی بدم وقتی فرد تحصیل کرده ای اینجور طرز فکری داره واقعا جای تعصفه به خاطر اینه استان ما هیچ وقت پیشرفت نمیکنه

  27. سلام عزیزان باور کنید حاجی خیلی آدم خوبیه این حرفو از روی احساسات نمیگم واقعا رفتار ایشان را دیدم واز کسانی که با ایشان رابطه داشتند برایم تعریف کردند یک روز یک خانواده ای حاجی رو دعوت کردند حاجی کمرش خیلی درد میکرد واصلا نمی تونست حرکت کند ولی با اون کمر درد به منزل آنها رفت ایشان انسان بدون تکبری هستند وهر وقت کسی می رنجید ایشان از او دلجویی میکرد وایشان پیشقدم میشدند حاجی مرد خداست دوست دارم نماینده مان شوند چون میدانم دلسوز مردم است از اونها بهتره که تا نماینده میشن گوشیشونو خاموش میکنن وبعد باکمال پرویی دوباره میان میگن به ما رأی بدید اگر پدرم در انتخابات شرکت کند به حاج محمد رضا ملکشاهی راد رأی میدهم چون خصوصیات خوبی دارد که در وجود پدرم نمیبینم حقیر همیشه سعی میکنم عاقلانه رأی بدم واز روی احساسات تصمیم نگیرم

  28. باسلام عزیزان بیایید آگاهانه رأی بدهیم چون این خود ما هستیم که سرنوشتمان راتعیین میکنیم واین را بدانید اگر شخص مؤمنی را انتخاب کنیم چون خدا ترس است کار همه را انجام می دهد ولی کسی که ایمان درستی ندارد کار اقوام نزدیک خود راهم انجام نمی دهد این را باچشمان خود دیده ام عزیزان در لرستان رسم است بعضی از کاندیدها با قرآن به منازل مردم می روند واز آنها می خواهند به آنها رأی دهند به چنین اشخاصی رأی ندهید این انسان اگر خدمتگذار واقعی باشد قرآن به آن عظمت را زحمت نمی اندازد به خاطر پست ومقام مگر پست و مقام چقدر ارزش دارد مطمین باشید کاری برای شما انجام نخواهد داد یکی دیگر کسانی که در انتخابات از یکدیگر حمایت می کنند یک هدف دارند پس اگر یک نفر از آنها برای نمایندگی انتخاب شد وکاری برای مردم انجام نداد دیگر به نامز دهایی که در دوره های قبلی از او حمایت کردند رأی ندهید وباور کنید آنها هم مانند او کاری نمی کنند چون با هم . هم عقیده هستند که از یکدیگر حمایت می کنند اینها دلسوز مردم نیستند فقط به یکدیگر قول می دهند که اگر هرکدام رأی آوردیم هوای همدیگر را داشته باشیم وبه همدیگر پست دهند عزیزان این عمر من وشماست که به هدر میرود آنها اقوام وفرزندان خود را سر کار میبرند وبعد از اینکه رأی آوردند دیگر کسی را نمی شناسند خواهش میکنم به کسی رأی دهید که مو من وکاردان باشد واحساساتی رأی ندهیم گاهی اوقات ما خانم ها چون یک نفر خانم است به او رأی می دهیم وبه اینکه آیا این خانوم توانایی انجام اینکار را دارد یا نه توجه نمیکنیم دود همه این کارها در چشم خودمان میرود آگاهانه تصمیم بگیریم جوانهای ما پیر می شوند وسالها عمر آنها به خاطر عملکرد ما هدر می رود اینها نماینده می شوند وبچه های ما معتاد می شوند

  29. باسلام و آرزوی سربلندی برای ملت بافرهنگ لرستان ، و با احترام به همه نظرات و عقاید عزیزان هم استانی ، به نظر بنده زمان آن رسیده است که افراد شجاع ، قاطع ، خلاق ، متعهد و متخصص و بادرایت و افرادی که توان انتقال مشکلات و برقرای ارتباط موثر با مسئولین ارشد را داشته باشند انتخاب شوند . شک نکنید که همه این ویژگیها در مهندس (هوشیار ملکی طولابی) به صراحت وجود دارد و انشاءالله در انتخاب ایشان درنگ نخواهد شد .

  30. شما رو به خدا قسم میدهم که اینبار از انتخاب های احساسی و طایفه ایی کاملا دور باشیم. باور بفرمایید تیغ فقر بر گردن ناموس و شرف رسیده است و بیخبران را خبر از حال ضعفا و فقرا نیست. این منزل منزلی ست که می توان با یک انتخاب صحیح بخوبی دستاوردی برای مردم بی نوا به دست اورد. متاسفانه جولان دادن نمایندگانی که در دوره های قبل هم حضور داشته اند و مسبب وضعیت بد فعلی هستند در جای خود قابل توجه است و نمیدانم با چه رویی دوباره خود را به معرض امتحان مردم گذاشته اند

  31. من پیشنهاد میکنم که واقعا امیرناصرغلامرضایی رو انتخاب کنید تا ببینید تسلط و اگاهی ایشون با فن بیان بسیار جالبشون بر مسایل شهرستان چقدر متفاوت است با سایرین.

  32. باسلام وخسته نباشید من حاج محمد رضا ملکشاهی راد رو انتخاب میکنم چون انسان بی ریا وبدون تکبری است وهر کس به ایشان پیشنهادی بده با روی باز استقبال می کنند و مرد عمل است تا اونجایی که میتونه ودر توانش هست مشکلات مردم رو پیگیری می کنند و همیشه در دوران نمایندگیشون تلفنشون روشن بود وپاسخ گوی مردم بودند مثل بعضی ها نیستند تا نماینده میشن پدرشونم نمیشناسن حاجی جان اقوام خودمم در انتخابات شرکت کردند ولی بنده به شما رأی می دهم چون بهت اعتماد دارم ومیدونم تمام تلاشتو میکنی واهل خیانت نیستی چون یک دوره نمایندمون بودی و آزموده شدی دیگران تا بیان و آزموده بشن فقط وقت تلف کردنه

  33. با تشکر از مطلب خوبتون. ممنون از نویسنده مطلب. به امید پیروزی مقتدرانه جریان اصلاحات در انتخابات اسفندماه جاری

  34. کوهدشت فقط فردین گراوند

  35. با سلام . ما با انتخابی آگاهانه نه تنها آینده شهرمان بلکه آینده جامعه را حمایت و تضمین خواهیم کرد و در این راستا رای ما نشان دهنده راه خواهد بود پس بیایید با رای قاطع خود به آقای مهندس هوشیار ملکی طولابی آینده ای روشن برای شهرمان ترسیم کنیم . به امید اینده ای خوب برای لرستان عزیز

  36. ای فلک افلاک مه سر وه فلک داری هنی / دالکه پیر لرسو افتخار میهنی با آرزو ی پیروزی برای کاندیدای این دوره مجلس شورای اسلامی مهندس هوشیار ملکی طولابی

  37. سلام عزیزان آقا رضا عبدالهی به رحمت خدا رفتند برای شادی روحش فاتحه ای قرائت کنید

  38. سلام آقای محمد رضا عبدالهی که میخواستن کاندیدای مجلس بشن به رحمت خدا رفتن شادی روحشون فاتحه ای قرائت کنید

  39. سلام عزیزان این دنیا هیچ ارزشی نداره آقای عبدالهی به رحمت خدا رفتند عزیزانی که میخواهید کاندیدا شوید مرگ راهی است که جلوی همه است پس از خداوند بترسیم واگر کاری از ما ساخته نیست انصراف بدیم وگناه مردمو گردن خودمون نیاریم

  40. کسی در مورد اقای دکتر هاشمی میتونه نظر بده که میتونه یک نماینده خوب باشه یا نه؟

  41. با سلام خدمت همه همشهری های عزیز
    من شنیدم مهندس سید محمد قاسمی مدیر عامل سابق مخابرات لرستان قراره کاندیدا بشه.فرد اخلاق مدار وشایسته ایه و تحصیلاتش از آمریکاست من تو مخابرات با ایشون کار کردم واقعا مدیر شایسته ایست.امیدوارم همچین نیروهایی رای بیارن.

  42. با سلام .دوستان عزیز حقیقت را باید گفت ,حقیقت را باید پذیرفت تا زمانی که طایفه بازی و جناح گرایی در لرستان حاکم است هیچ قدرتی نمی تواند در رفع مشکلات استان لرستان موفق باشد متآسفانه در استان ما طایفه بازی و قبیله گرایی و بچه شهری و بچه روستایی بودن لرستان رابه دهکده ای فراموش شده تبدیل کرده است امیدوارم هر کسی که انتخاب می شود درد چند ساله لرستان رو احساس کنه واقعآ تا کی باید شاهد مظلومیت مردم لرستان و فقر در این استان باشیم استانی که همیشه در صدر بیکار ترین استان های کشور قرار دارد …

  43. با سلام و احترام جناب آقای ساکی زاده کاندیدای روشنفکر و اصلاح طلب و از مدیران با درایت و مجرب کشور این دوره شانس زیادی برای حضور در مجلس را دارند

  44. بنده به عنوان یکی از دانشجوهای استاد هوشیار ملکی طولابی با توجه به شناختی که از سطح سواد و فن بیان ایشان دارم حمایت همه جانبه خود را از ایشان اعلام میدارم.
    رای ما : استاد گرانقدر هوشیار ملکی طولابی

  45. با احترام به رای اکثر دوستان احتمال رای افراد درسال ۹۴
    ۱.ملکشاهی
    ۲.اعظم محمدی
    ۳.دکتردلفان

  46. با سلام به همگی
    به نظر بنده تنها کسی میتونه واسه این شهر کاری بکنه و از فلاکت در بیاره فقظ و فقظ و فقظ و فقظ دکتر ایرج عبدی می باشد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.