- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

شلیک پلیس، شرور و سارق سابقه دار را در خرم آباد از پای درآورد

n00346905-t

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان ، گفت : باند سارقان سابقه دار که دارای سابقه شرارت در خرم آباد و اصفهان بودند توسط پلیس این شهرستان منهدم شدند.

به گزارش میرملاس ، سرهنگ “حسین نجفی” در تشریح این خبر گفت : فردی ۳۴ ساله بهویت معلوم که از افراد شرور و سارق سابقه دار و تحت تعقیب دستگاه قضایی اصفهان و خرم آباد بوده و اخیرا نیزدر سطح شهر خرم آباد اقدام به سرقت مقادیری وجه نقد از مردم نموده با راهنمایی یکی از شکات در محله های شهر خرم آباد به همراه برادرش شناسایی ، که به محض مشاهده ماموران متواری می شوند.

وی در ادامه بیان داشت : در یک تعقیب و گریز یکی ازسارقان دستگیر و دیگر سارق که دارای سوابق متعدد کیفری اعم از شرارت و سرقت بوده به ایست ماموران توجهی نکرده و به فرار خود ادامه می دهد.

این مقام مسئول اظهار داشت : ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح مبادرت به شلیک چند تیر هوایی می نمایند که باز هم فرد سارق توجهی نداشته و به سمت احدی از ماموران با سلاح سرد حمله ور شده و وی را مجروح نموده و قصد فرار از چنگ قانون را داشت که در نهایت به ضرب گلوله ماموران از ناحیه پا مجروح می شود.

“نجفی” خاطر نشان کرد : متهم با انجام اقدامات اولیه درمانی ، بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان انتقال گردید و در نهایت پس از چندین ساعت حضور در بیمارستان بعلت خونریزی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی خرم آباد ، تصریح کرد : پلیس و دستگاه قضایی با مجرمانی که به هر نحو بخواهند قانون شکنی کنند و در مقابل قانون عرض اندام نمایند ایستاده و اجازه عرض اندام به آنان نخواهند داد.