تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

۱۲۰ دقیقه با ابتکار در تلویزیون با حضور فعالین محیط زیست کوهدشت

  • کد خبر : 75408
  • 26 شهریور 1394 - 14:39

    به گزارش میرملاس ؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به منظور حضور در برنامه «سرزمین من» جمعه شب به شبکه یک می‌آید.   برنامه «سرزمین من» که پنجشنبه هر هفته بعد از اخبار ساعت ۸ صبح به روی آنتن می‌رفت این هفته بطور ویژه جمعه شب حوالی ساعت […]

 

IMG14030544

 

به گزارش میرملاس ؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به منظور حضور در برنامه «سرزمین من» جمعه شب به شبکه یک می‌آید.

 

برنامه «سرزمین من» که پنجشنبه هر هفته بعد از اخبار ساعت ۸ صبح به روی آنتن می‌رفت این هفته بطور ویژه جمعه شب حوالی ساعت ۲۳ و پس از سریال «تبریز در مه» بمدت ۱۲۰ دقیقه بصورت زنده پخش خواهد شد.

 

در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ مقام معظم رهبری در دیدار فعالان محیط زیست کشور ضمن تأکید ایشان برحفظ محیط زیست بدون هیچگونه اغماضی، از مسئولان خواسته بودند تا در زمینه حل مسائل و مشکلات زیست ‌محیطی همچون آلودگی هوا،پدیده ریزگردها و دست‌اندازی به جنگل‌ها و مراتع و فضاهای سبز اقدامات جدیدتری انجام دهند. در این ویژه برنامه قرار است خانم دکتر ابتکار درباره اجرایی شدن مطالبات مقام معظم رهبری درخصوص محیط زیست در شش ماه اول سال ۹۴ گفتگو کند.

در این برنامه سه گروه از مهمانان هم در استودیو حاضر خواهند شد که حال و هوایی بومی و محلی به برنامه خواهند داد.

 

این مهمانان با لباس محلی محیط زیست منطقه خود و مناطق گردشگری و تفریحی آن را معرفی خواهند کرد و در عین حال از فعالیت های زیست محیطی درآن مناطق گزارش خواهند داد. شیما امیری به همراه پدر و مادرش علی اکبر امیری و فوزیه امیری که هر سه از اعضای گردشگری جامعه بنیاد عشایر تیره هیبتلو ایل قشقایی هستند گروه اول مهمانان برنامه را تشکیل می دهند.

 

مهمانان بخش دوم مریم شفیع زاده به همراه دخترش عسل اکبری و پویان کاظمی از اعضای انجمن آوای اردیبهشت کوهدشت لرستان هستند و هژیر کیانی نماینده شبکه سمن های محیط زیستی استان خوزستان به همراه عباس موسوی عضو تشکل حامیان تالابهای خوزستان دیگر مهمانان برنامه سرزمین ما را تشکیل می دهند.

 

در قسمت پیگیری گزارشهای مردمی هم گزارشی از انباشت زباله در شهرستان کوهدشت که توسط مردم ارسال شده پخش می‌شود و پس از آن محمدحسین آزادبخت از فعالان محیط زیست استان لرستان و بهروز آزادبخت سرپرست شهرداری کوهدشت در این باره پاسخگو خواهند شد. در این ویژه برنامه همچنین با پنج فعال محیط زیستی و عضو انجمن‌های مردم نهاد شهرهای مختلف کشور تلفنی صحبت خواهد شد و این پنج نفر هرکدام این فرصت را خواهند داشت که یک سوال از مهمان برنامه خانم دکتر ابتکار بپرسند و جواب پرسش خود را بطور زنده از او ببینند و بشنوند.

 

برنامه «سرزمین من» به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای کیا داود اسفندیاری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که جمعه ۲۷ شهریور پس از سریال شبانه شبکه یک بصورت زنده به روی آنتن می‌رود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. ببخشید ی سوال چه کسی این نمایندگان رو برای کوهدشت انتخاب کرده ؟؟؟؟

  2. با سلام این دوستان نمایندگان انجمن محیط زیستی آوای اردیبهشت هستند که در برنامه حضور دارند و تهیه کننده برنامه مستقیما از انجمن جهت حضور در برنامه دعوت کردن دوست عزیز.

  3. پخش زنده برنامه تلویزیونی سرزمین ما جمعه ساعت ۳۰ :۲۲ مورخ ۲۷ شهریور ۹۴
    ، با حضور نمایندگان انجمن زیست محیطی آوای اردیبهشت شهرستان کوهدشت
    در شبکه یک سیما .
    دوستان عزیز با ارسال پیامک هنگام پخش به شماره های برنامه حمایت خود را از جنگلهای بلوط زاگرس و انجمن آوای اردیبهشت اعلام نمایید .

  4. ببخشید مگه این استان شبکه زیست محیطی ندارد – انتظار بود ضمن حضور فعالان شریف انجمن آوای اردیبهشت یکی از اعضا شبکه زیست محیطی لرستان در برنامه بودند تا مشکلات زیست محیطی لرستان شفاف سازی شود …

  5. اگه خانم شفیع زاده نماینده انجمن آوای اردیبهشت هستن چراموقع آتش سوزی جنگلهاخبری ازش نبودحداقل میتونست یه بیانیه بده ماکه تاحالا اسمشونشنیدیم الان که حضوردرتلویزیون شد خانوادگی سروکله اش پیداشدآوای اردیبهشت براخاموش کردن آتیش خیلی زحمت کشیدن لااقل یکی ازاونارومیفرستادید

  6. باسلام ازحضور گرم شما دوستان برنامه تونو دیدم خوب بود ولی ای کاش بیشتر حقایق رو بیان میکردید با تشکر از حضور گرمتون جناب پویان کاظمی عزیز

  7. پس چرا خانم ابتکار نیومد

  8. با تقدیم سلام و عرض ادب ، کار در خور تحسینی بود و نمایندگان انجمن آوای اردیبهشت خیلی خوب صحبت کردند،همینکه دوستان با پیگیری و تلاش مستمر کار رو بجایی رساندند که بتونند حدود بیست دقیق از آنتن شبکه یک رو برای طرح مسائل زیست محیطی کوهدشت در اختیار بگیرند کار کمی نیست .هردو نماینده هم بسیار خوب و اعتماد به نفس و موثر حرف زدند وقتی که خانم شفیع زاده گفت :این درختهای بلوط نبودند که سوختند بلکه قلب تک تک مردم اونجا بود که شعله کشید ” کارگردان روی مجری سوییچ کرد و تاثیر این سخن بر مجری کاملا عمیق بود به شکلی که خیلی جدی وارد بحث شد همچنین جناب کاظمی خیلی خوب و مستدل صحبت کرد ….بازهکم بنده به نوبه خودم از انجمن آوای اردیبهشت و نمایندگانش تشکر میکنم . کار گزارش انباشت زباله خیلی مختصر و مفید و موثر بود و جا داره که چنین فعالیتهای در رسانه ملی بیشتر بشه …انشالله

  9. با سلام و تشکر از تلاش انجمن آوای اردیبهشت که جای تحسین دارد اما کاش با برنامه و انجام کار کارشناسی وارد بحث میشدند و خیل مشکلات که بحث نشد را گوشزد میکردن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.