- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

زیرساخت‌های فرهنگی استان لرستان در اولویت قرار گیرد

استاندار [1]

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند عصر امروز در مراسم افتتاح مدرسه علمیه رضویه خرم‌آباد، با بیان اینکه یکی از رمزهای موفقیت کشور و استان رهنمودهای مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: ائمه جمعه سطح استان رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و هم‌زبانی، دولت و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

 

وی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم  افزود: علاوه بر اینکه ائمه جمعه استان دغدغه‌های زیادی در مورد مسائل فرهنگی استان دارند در زمینهٔ سایر مسائل و مشکلات استان نیز دغدغه دارند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه امروزه دشمن در کمین است و مدام در حال هجمه است، عنوان کرد: دشمن مغز جامعه ما را که فرهنگ است هدف قرار داده که نیاز به مقابله دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اگر خسارتی که دشمن به فرهنگ وارد می‌کند پیگیری نکنیم جبران آن کار بسیار سختی است، بیان کرد: با توجه به اینکه هدف توسعه اقتصادی را دنبال می‌کنیم ولی توسعه فرهنگی را فراموش نکرده‌ایم.

 

بازوند با بیان اینکه برای مقابله با هجمه‌های دشمن باید توسعه زیرساخت‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم، تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی را در اولویت قرار داده‌ایم چرا که اولویت کاری در استان مسائل فرهنگی است که امروز شاهد نمونه‌هایی از این کار ها هستیم.